LekeHusmor Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #1561 Del Skrevet 28. mars 2009 jobb jobb jobb..kjedelig. men var deilig å sove lenge i dag da. selvom jeg har helt utrolig vondt i nakken, må ha ligget veldig galt! nå er jeg ferdig her om 37 min, så bærer det bort til b&m for mer jobb.. men jeg får bare holde ut; om en uke vandrer jeg rundt på Las Ramblas i 18 + grader.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. mars 2009 #1562 Del Skrevet 28. mars 2009 nå er jeg ferdig her om 37 min, så bærer det bort til b&m for mer jobb.. men jeg får bare holde ut; om en uke vandrer jeg rundt på Las Ramblas i 18 + grader.. ÅÅåååååå, det høres vel deilig ut!! Du tar med deg treet ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 28. mars 2009 #1563 Del Skrevet 28. mars 2009 Huuuusmooor... For en snill kjæresteperson og mor du har! Så utrolig, kjempe, superdeilig å slippe Lindorff-satan. Og så godt at den rare stemningen du følte tidligere med E er over. Jeg tror det er våren som er i anmarsj. Da blir verden så mye mer levelig. Hva skulle vi gjort uten våren, liksom? Og salt sild? Nei, du sier noe der... Da ville det ikke vært mye piff i Piffi-krydderet, kan man si. Og nå skal du ta med deg et grantre på ferie? Skjønner jeg godt. Ingenting er som å sitte i toppen av et grantre og spise is i bikini. Bortsett fra at jeg har høydeskrekk, men det finnes jo lave trær. Og bortsett fra at barnålene stikker, men de finnes jo i plast. *lur* () Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 29. mars 2009 #1564 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg vil bare si at jeg er glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 29. mars 2009 #1565 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei snuppa! Så du bildene som var lagt ut på Kulturakademiet fra Barcelona våren 2009? Gleder meg enda mer jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #1566 Del Skrevet 29. mars 2009 :dåne: jeg er så sliten.. måå holde ut, 4 dager igjen til ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #1567 Del Skrevet 29. mars 2009 ÅÅåååååå, det høres vel deilig ut!! Du tar med deg treet ja? treet følger med Huuuusmooor... For en snill kjæresteperson og mor du har! Så utrolig, kjempe, superdeilig å slippe Lindorff-satan. Og så godt at den rare stemningen du følte tidligere med E er over. Jeg tror det er våren som er i anmarsj. Da blir verden så mye mer levelig. Hva skulle vi gjort uten våren, liksom? Og salt sild? Nei, du sier noe der... Da ville det ikke vært mye piff i Piffi-krydderet, kan man si. Og nå skal du ta med deg et grantre på ferie? Skjønner jeg godt. Ingenting er som å sitte i toppen av et grantre og spise is i bikini. Bortsett fra at jeg har høydeskrekk, men det finnes jo lave trær. Og bortsett fra at barnålene stikker, men de finnes jo i plast. *lur* () milluspastillus! alltid så trivelig når du ramler innom boken min. ja den rare stemningen er helt vekk. som jeg skrev litt og,s å tror jeg egentlig jeg bare var lei generelt og tok det utover han.. for nå har vi det veldig fint salt sild kunne jeg klart meg uten, sur derimot! og milla!! piffikrydder spiser vi ikke. det er jo bare juks og fanteri! jeg tenkte å tilføre palmene i spania et grantre. kanskje de syns det er like eksotisk som en gjennomsnitts 17 år gammel, drita jente i Magaluf syns en spanjol er Jeg vil bare si at jeg er glad i deg Hei snuppa! Så du bildene som var lagt ut på Kulturakademiet fra Barcelona våren 2009? Gleder meg enda mer jeg nå! ser på de nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. mars 2009 #1568 Del Skrevet 29. mars 2009 Mario Kart er kjempegøy Jeg pleier å spille online og guuud så hissig jeg blir Det er så surt å bli angrepet av det blå skilpaddeskallet fordi jeg er best! Er ikke min skyld at jeg er god Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1569 Del Skrevet 30. mars 2009 djesus.. trøtt jeg. er så dritalei av å stå opp tidlig nå. føler meg helt BLÆ! vet jo at 90% av norges befolkning står opp så tidlig hver dag, men allikevel.. blæææ. det er så meningsløst å stå her, det er aldri noen kunder den første timen uansett! kan ikke fatte at det skal lønne seg! nå fyller jeg ut skjemaer og styrer med det. gleder meg til sjefen er frisk igjen.. dessuten har jeg tenkt litt. jeg har enda ikke skrevet under på noen kontrakt her. og jeg ser av lønnslippene at jeg får 110 i timen. tillegg på 25 kr etter 18 hverdager, 50 kr etter 13 lørdager og 76 kr etter 16 lørdager. men er ikke det ganske lite? På B&M tjener jeg jo 140 i timen.. det er min egen feil, men hvis jeg ikke kan syte her så kan jeg ikke syte noen steder så jeg må bare si holy malony så mye jeg har jobbet i det siste. jeg er skikkelig driiiitalei og SÅ klar for ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. mars 2009 #1570 Del Skrevet 30. mars 2009 Mye er det ikke i timelønn, nei, men det er nok rimelig vanlig timelønn i butikk. Håper du får en fin dag, selv om du er trøtt og sliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1571 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) ja.. jeg får nå tillegg ogsånn så. greit nok blæ. jeg har målt meg igjen nå, og ingen mere nedgang. jeg føler at treningen ikke har noe effekt, den deilige følelsen jeg fikk etter å ha trent de første ukene er også borte det kan jo være fordi jeg har vært stresset de siste ukene, det har vært mye på jobb + at jeg har hatt det med knærne mine. eller kanskje jeg begynner å bli litt lei av det samme programmet igjen og igjen liker det ikke hvertfall. hadde trodd det skulle være mer forskjell, jeg har jo trent jevnt og trutt i snart en mnd? eller mer? men skal trene i dag likevel da. får gi 110%! jeg er så lei av å se ut som jeg er gravid!! Endret 30. mars 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1572 Del Skrevet 30. mars 2009 i am bored. og når jeg kjeder meg så begynner jeg å tenke. blææ.. nå begynner jeg å lure på om jeg bør innføre et enda strengere kosthold, for å se effekter av treningen. jeg spiser veldig variert og rimelig sunt, men det blir kanskje litt sen middag iblant, et glass vin her og der og en sjokoladebit eller to.. allikevel er vel "synderene" i mitt kosthold fløte og smør. og parmesan og jeg er neimen ikke sikker på om det er noe jeg klarer eller vil kutte ut.. jeg spiser jo massse grønnsaker, stort sett rent kjøtt, grovt brød og fullkornsprodukter der det er mulig. jeg kan absolutt kutte ut de småtingene, et vaffelhjerte der og en halv kakebit her, men utover det så føler jeg ikke at det er så mye å ta av egentlig, med mindre jeg skal bli helt hysterisk og spise gress og kyllingfilet til middag jaja. jeg får nå gi det litt mer tid. nå er det jo snart ferie også, så da gjelder det bare da å passe på at det ikke blir alt for mye søtsaker og faenskap. til gjengjeld blir det MYE gåing i barcelona, fra butikk til butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 30. mars 2009 #1573 Del Skrevet 30. mars 2009 Vet du, jeg tror du har det beste kostholdet av alle jeg kjenner Lekis! Du spiser variert og sunt, og jeg syns virkelig ikke du skal nekte deg smør og fløte i maten og en sjokoladebit eller et glass vin innimellom. Jeg vil tro at programmet ditt rett og slett er litt lett for deg? Slik at du ikke forbrenner nok. Dere skulle vel sette opp nytt etter påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. mars 2009 #1574 Del Skrevet 30. mars 2009 Kjedelig å stagnere, men ikke gi opp Enten må du trene mer/hardere eller spise lettere - kutte ut noen fete og kaloririke matvarer hjelper nok! Mye kalorier i vin og fløte! Jeg synes nå egentlig ikke du bør ødelegge det fine kostholdet du har, du virker veldig flink til å lage mat med mange gode råvarer - så ville ikke anbefalt deg å slutte med det.. Men om vekt er viktigere, så må man ta et valg Høres fryktelig dramatisk ut det her da, men ikke sånn ment Du kan jo bruke en kaloritabell eller lignende og regne ut hva kaloriforbruket ditt ligger på i løpet av en uke (dag for dag) - kanskje ser du ting du kan kutte ut som gir stooor forskjell. Jeg har fått mange a-ha opplevelser etter at jeg begynte å legge inn mat og måltider på vektklubben.no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. mars 2009 #1575 Del Skrevet 30. mars 2009 Er ikke så dramatisk å kutte ut fløte, smør og parmesan i blandt da. Ikke at jeg sier at du skal kutte det ut, men det skader ikke dersom det er viktig for deg å få de resultatene. Det er faktisk mulig å lage god mat uten disse tingene, og heller spare dem til når du virkelig skal kose deg. Husk at jeg sier dette uten å vite alt for mye om kostholdet ditt da, så jeg vet jo ikke hvor ofte du spiser det, men er det en del av hverdagskostholdet ditt skader det ikke å kutte ned. Det betyr heller ikke at man spiser kyllingfilet og gress :gjeiper: Så kan det jo hende du kan se på mengden du spiser også? Altså, om du kanskje spiser for store porsjoner av sånne ting som ikke gir deg noe annet enn karbs og energi der og da. Pasta f.eks gir deg ikke noe særlig form for nyttig næring, så om du spiser store porsjoner kan man heller spise mer av grønnsaker og kjøtt, og litt mindre av pasta. Håper ikke du tar dette feil, eller at jeg mener du skal telle kcal og kutte ut alt som er godt i livet, for det er bare tull. Bare tenkte å gi deg noen tips om ting man ofte ikke tenker på ettersom du føler det har stoppet opp litt. Nå er det jo også som jeg sa til deg på msn veldig naturlig at det stopper opp litt i denne perioden her. Du må legge på antall kg under styrketreninga di, og pushe deg litt mer i kondisjonstreninga for å få resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1576 Del Skrevet 30. mars 2009 møkk! skrev et langt svar men det gikk til helvete. dumme nett. i korte trekk: takk for svar jenter, og enigma, jeg tar det absolutt ikke sånn. spurte jo fordi jeg ville ha svar jeg har tenkt litt over det og syns igrunn jeg har et variert og fint kosthold - det jeg må være bevisst på er mengde som du skriver og å være litt strengere med meg selv på unødvendige ting. vafler, kaker osv. hadde en fantasisk økt i dag, 20 min på cardio wave, 1 time intervall på ellipsemaskin, og 30 min på sykkel. var virkelig dau etterpå! og ikke minst kom den gode følelsen og overskuddet tilbake etter trening har jeg vasket kjøleskapet, laget middag, dusjet, hengt opp nytt dusjforheng (en jobb som har vært utsatt i 6 mnd! :dåne:), vasket tøy, hengt opp tøy og ja.. det er ikke måte på jeg er så glad! forbrant 650 kcal i dag også, jippi je! og helt på tampen så har jeg fått tilbud om jobb 100% på B&M. 150 i timen + tips.. altså veldig mye mer penger enn på mexx. fri hver tredje helg og minimum en dag i uken.. klart litt andre arbeidstider enn mexx, på godt og vondt. og ikke minst så er det noe jeg syns er gøy å jobbe med, i motsetning til mexx hvor jeg står å trøkker og kjeder meg.. er likevel redd for å ta et valg jeg kommer til å angre på, at jeg kommer til å savne arbtidene og det å stå i ro og være alene osv. men det er jo pluss og minus med begge deler.. men jeg må si at jeg har veldig lyst å velge bølgen. morsommere jobb, mye mer penger å hente også. jobbe ute i sommer og alt.. og ikke minst er det så koselig å jobbe der om sommeren, i uteserveringen og gå å ta en øl etter jobb ogsånn. husker jo det fra i fjor. det eneste som taler i mot meg akkurat nå er det at jeg får veldig dårlig samvittighet av å skulle si opp på Mexx etter så kort tid føler jeg lar de i stikken liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 31. mars 2009 #1577 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg tror 100% på B&M kommer til å være bedre for deg. Da har du tross alt bare èn jobb å forholde deg til, og det kommer antagelig til å være ganske mye mer stabilt... Ingen som sender melding klokka fire om natta eller tolv om kvelden Ikke tenk på at du lar de i stikken. Husk at du har jo oppsigelsestid for en grunn; det er sånn at de skal ha tid til å rekke å finne noen nye til du skal slutte De har helt sikkert noen aktuelle kandidater fra forrige runde også. Jeg vet hva jeg ville valgt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. mars 2009 #1578 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg ville uten tvil valgt 100%, både fordi det er enklere å forholde seg til og det ser bedre ut på en cv. I tillegg blir det tross alt mindre jobbing totalt for deg. Fortsetter du som nå vil du slite deg ut. Når det gjelder å la Mexx i stikken så er det derfor dere har gjensidig prøvetid, kjære deg. Det skal du slett ikke tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 31. mars 2009 #1579 Del Skrevet 31. mars 2009 Gå for Bølgen & Moi! Om du blir lei av å jobbe der foreslår jeg å forsøke å finne noe annet enn butikkjobb og typiske serviceyrker, det er stort sett elendig betalt og veldig krevende, det finnes mange andre jobber der ute - eks. kontorjobber (høres kjedelig ut men trenger ikke være det) hvor du får GODT betalt og har behagelige arbeidstider. Jeg har kastet bort 6 år i diverse butikkjobber da jeg studerte, ikke lønnsomt eller givende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. mars 2009 #1580 Del Skrevet 31. mars 2009 Sier meg enig med de andre, og uteservering er så utrolig koselig å jobbe på (hvis været er fint da vel å merke ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå