Gjest Grafica Skrevet 26. mars 2009 #1541 Del Skrevet 26. mars 2009 De var nyyyydelige! Og du har helt klart fortjent en ORDENTLIG god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #1542 Del Skrevet 26. mars 2009 takk søta der ser dere også forvørig vårt knøttlille stuebord som vi spiser middag på hver dag. er det rart jeg savner et spisebord? og ja, vi spiller mariocart :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. mars 2009 #1543 Del Skrevet 26. mars 2009 Hei vennslen! Håper du får en god natt Gleder meg til påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. mars 2009 #1544 Del Skrevet 27. mars 2009 Taskk for at du orket å høre på meg i går. Veldig takknemlig for det. Håper E ikke kom alt for sent hjem da, sånn at du fikk deg litt søvn Gleder meg masse til påsken, håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 27. mars 2009 #1545 Del Skrevet 27. mars 2009 for husmora!!! håper du får ei nyyyyyydelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #1546 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei vennslen! Håper du får en god natt Gleder meg til påsken! Taskk for at du orket å høre på meg i går. Veldig takknemlig for det. Håper E ikke kom alt for sent hjem da, sånn at du fikk deg litt søvn Gleder meg masse til påsken, håper du får en fin dag du det var bare hyggelig. du hadde gjort det samme for meg E kom faktisk rett etter vi avsluttet, så ble ikke så ille! i tillegg våknet jeg av en eller annen grunn ikke av den idiotiske naboen i dag! så jeg føler meg nesten uthvilt, selvom det bare ble 6 timer søvn da. hjelper kanskje litt på at det er FREDAAAG og jeg vet jeg kan sove litt i morgen for husmora!!! håper du får ei nyyyyyydelig helg! jo takk i lige måde janne!! jeg skal nå bare jobbe, men i kveld blir det biff & vinkos med min kjære. -- og ellers så gikk jeg på tryne på vei til jobb i dag skled på en fortauskant og falt rett på ryggen. litt vondt i grunn, og meget flaut da det var midt i et kryss :dåne: heldigvis virker det ikke som jeg har fått noen varige men, så da blir det trening etter jobb! lyst å ta en skikkelig økt nå før helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 27. mars 2009 #1547 Del Skrevet 27. mars 2009 Det er så flaut å skli og dette sånn! Jeg greide å gjøre det rett utafor kjøpesenteret for et par uker siden, og landa i en dam med slaps Masse folk rundt og greier. Bra du ikke slo deg ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #1548 Del Skrevet 27. mars 2009 ja jeg vet, det er skikkelig teit nå er alle betalingsanmerkingene mine betalt! jeg skylder mamma 104.000 kroner, litt noia av det, men gudene skal vite at hun er en mye mer behagelig kreditor enn lindorff er jeg er snart kredittverdig igjen! jeg kan bytte bank og komme meg vekk fra dustepostbanken! hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. mars 2009 #1549 Del Skrevet 27. mars 2009 Nå var det nesten så jeg fikk lyst på kjæreste også Lekis, og det skjer ikke så veldig ofte. Så kjæresten din er tydligvis helt spesiell Håper du får en kjempeflott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 27. mars 2009 #1550 Del Skrevet 27. mars 2009 Fantastiske mammaen din! Så bra vennen, kan tenke meg det er en stooooor byrde som er løftet av skuldrene dine nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #1551 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) det føles helt ja.. rart liksom. merkelig, klarer ikke helt å beskrive det! altså, jeg har jo ikke fått pengene så jeg er jo ikke gjeldsfri, og klart det er surt å i en alder av 22 år måtte ha et forbrukslån på over 100 000 kr, men det er den mest optimale løsningen for meg nå, med tanke på den situasjonen jeg har satt meg i tidligere. så ja.. det skal bli godt å ha EN sum å forholde seg til, en regning hver månede isteden for 33 stk som plutselig går til inkasso osv. jeg lover meg selv, og tror og håper at jeg klarer å holde det, at jeg fra nå av skal åpne regninger i det jeg tar inn posten og jeg skal forholde meg til de/ta action umiddelbart. har jeg ikke penger, så skal jeg ringe og be om utsettelse eller avdrag. har jeg penger, skal de betales momentant; uavhengig av at det gjør at jeg får litt dårligere råd utover. det får bare være.. jeg er ferdig som Lindorffs hovedsponsor Endret 27. mars 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 27. mars 2009 #1552 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Du er så flink, jeg er stolt av deg! Endret 27. mars 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. mars 2009 #1553 Del Skrevet 27. mars 2009 Så nydelige roser!! Håpeer du får en superduper helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #1554 Del Skrevet 27. mars 2009 Du er så flink, jeg er stolt av deg! takk vennen. Så nydelige roser!! Håpeer du får en superduper helg! de er nyydeliii. ja det blir en jobbehelg, men det er uansett godt med helg. og i dag er det en uke til påskeferie!! om en uke er jeg faktisk hjemme på mitt kjære østland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. mars 2009 #1555 Del Skrevet 27. mars 2009 Så utrolig flink du er som har ryddet opp i gjelden din, og har som mål å ikke havne i samme situasjonen igjen. Det kalles å ta ansvar, og jeg beklager å måtte si det man da regnes man automatisk med i de voksnes rekker Neida, men ordentlig flink har du vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. mars 2009 #1556 Del Skrevet 27. mars 2009 Slenger meg på resten her, så flink du er! Sikkert deilig å få ryddet opp litt, veldig stolt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #1557 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) takk jenter! det er koselig å høre nå har jeg akkurat satt meg ned. skal snart reise meg igjen da, for å lage mat har vært å trent, og så dusjet og ryddet litt. trente ganske mye i dag, det vanlige styrkeprogrammet mitt + en time aerobic som jeg hev meg på når jeg var ferdig! føles godt jeg var innom Kjøttbasaren (Bergens beste matbutikk) på vei hjem fra trening, da det ligger rett ved siden av. jeg kjøpte to nydelige biffer av okseytrefilet. så har vi kjøpt sopp (champignon og aromasopp), som jeg planlegger å sautere i masse godt smør og kanskje en dæsj balsamico. skal ovnsbake dulctiatomater til de blir myke og gode, og så har jeg tenkt å lage en form for rødløkskompott. har "marinert" noen små amadinepoteter med hvitløksmarinade, og de skal jeg bake i ovnen. og så skal vi salat til, og heelt på toppen en deilig rødvinssaus, laget med ekte oksekraft så ikveld blir det en klassisk fredag her i huset/kottet: biff, rødvin og gullrekka det aner meg at vi kommer til å bli skammelig mette - men jeg gleder meg! Endret 27. mars 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 27. mars 2009 #1558 Del Skrevet 27. mars 2009 og ja, vi spiller mariocart :gjeiper: STOP THE WORLD!!! Har folk fortsatt det spillet??? Jeg ELSKET mariocart! Jeg og bestevenninna mi på barneskolen kunne sitte og spille det i flere timer etter skolen. Aah, minner altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #1559 Del Skrevet 27. mars 2009 STOP THE WORLD!!! Har folk fortsatt det spillet??? Jeg ELSKET mariocart! Jeg og bestevenninna mi på barneskolen kunne sitte og spille det i flere timer etter skolen. Aah, minner altså..... jaa vi har det på wii! spiller det hele tiden det er kjempegøy! nå er jeg i seng, guud jeg har ventet på dette! har på alarmen i morgen, utelukkende for å kunne si "hah!" og skru den av og sove videre men så er jeg litt redd for at jeg ikke skal klare å sovne igjen og! da har jo alt gått til spille. hummm humm.. har hatt en veldig koselig kveld, med god mat, vin og TV. nå skal vi se en ep av Paradise Hotel på dataen, som jeg igrunn regner med å falle i søvn i løpet av. god natt søtinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. mars 2009 #1560 Del Skrevet 27. mars 2009 Nå ble jeg sulten!! Vil ha oppskrift Bra du hadde en fin kveld, håper resten av helga blir like bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå