Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Jeg spise den oransje! (Skjønner du hvilken jeg mener? Kan gå opp og sjekke navnet altså!) Jeg tror jeg mente 2 halve! Eller altså: Frokost = 2 halvdeler (1 halvdel hvis vi har yoghurt). Etter skolen (litt avhengig av hvor sulten jeg er (ca 2 halvdeler (altså et helt!)

Skjønte du det eller ble det bare rot? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skjønte :Nikke:

den oransje ja.. humm..

men hva er egnetlig greia med solruta? for meg så smaker det som et helt vanlig knekkebrød! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solruta sesam var det! :sikle:

Jeg synes den er mye bedre enn de andre :sikle: Mens den grønne liker jeg ikke såå godt, men de er veldig mye dyrere enn vanlig knekkebrød da.. Så jeg kjøper de bare en gang i blant, mens jeg spiser vanlig knekkebrød ellers! Jeg tror noe av poenget med solruta er at det er mer "luft" og ligner derfor mer på vanlig brødskive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg synes de er mer luftigere og smaker bedre bedre enn knekkebrød, som jeg ofte synes blir en "klump" i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puh! har vært effektiv etter jobb!

trente fra 16-17:30, kondisjon i dag.

så hjem, rydde klærne mine, rydde generelt, støvsuge og vaske opp, så lagde jeg lasagne med masse deilig parmesan på toppen og så dusjet jeg. så har vi spist middag :nigo: hadde en grønn salat med cherrytomater og oliven til, det var godt altså. har veldig salat-dilla om dagen! litt rødvin til også :)

nå ser jeg på Smaken av Norge, utrolig gøy!

E har gått for å møte en gammel venninne som er i byen.. "date" :ler:

var litt merkelig at han liksom fikset seg og gjorde seg i stand til å gå ut å møte en annen jente, hehe. men det er ingenting å bli sjalu over så.

så går det jo bare slag i slag med tv utover kvelden. luv it! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O-Ren Ishii
jeg er fornøyd! :bolledeig:

og nå er det brothers and sisters! og i morgen er det torsdag og så er det snart helg! og søndag har jeg frii! :strix:

Grattis! Du er superflink! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fornøyd! :bolledeig:

og nå er det brothers and sisters! og i morgen er det torsdag og så er det snart helg! og søndag har jeg frii! :strix:

Det må jeg si var imponerende!! :klappe:

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg var nabon din, og vi spiste middag sammen annenhver dag :tommelsmil:

ikke hver dag? :grine:

neeida. så koselig sagt janne :happy:

:Gjesp:

på jobb igjen! siste tidligvakten for denne uken da. føles som jeg har stått opp tidlig tre måneder i strekk :ler:

igår fikk jeg også vite at min kjære mor egentlig hadde tenkt å overraske meg og min søster, når vi sto på schipol for mellomlanding til barcelona, skulle hun bare ta oss med til en annen gate og si at vi skulle til california! :dåne:

hun hadde nesten bestilt og alt, inntil hun ombestemte seg og tenkte at hvis vi først skulle en sånn tur, så er det jo gøy å planlegge og glede seg sammen + at det er gøy å være der litt lenger enn 6 dager når man først skal reise så langt. egentlig er jeg helt enig - jeg kan leve opptil et år på å glede meg til en sånn tur! :jepp:

men hun er veldig snill da. jeg sa det til henne, hvorfor gidder du bruke alle pengene dine på oss :fnise: vel, du får igjen for det du gir, sa hun da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: mamma er søt hun.

da er flybill bestilt, vi flyr 8:15 lørdag morgen :sjokk: tidlig, men samtidig, mer shopping :lur:

så gjenstår det bare å finne hotell.. tante og mamma er litt kresene. de vil bo i midten av alt, i en leilighet (ikke hotell), de må ha terrasse så de kan røyke, og det skal såklart ikke være for dyrt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsom idé mammaen din hadde :fnise:

Men det er noe eget ved å gå og glede seg til en ferie og gjøre research på forhånd o.l. :Nikke:

Vi har bestilt hotell nå :jepp: Lenge til vi skal dra da.. eneste som er kjipt er at det ikke er mulighet til å avbestille, tenk om det skulle skje noe :sukk: Men men, sånn er det nå bare..

Hotellet ligger rett ved siden av det hotellet du anbefalte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i dag gikk jeg hjem etter jobb. hadde så vondt i magen og var sliten, pluss jeg trenger å få gått gjennom alle regningene mine. så drar jeg heller på trening etterpå.

det er virkelig vår i bergen, og det er nydelig!! :hoppe:

i kveld kommer jo lillebroren til E, og det blr koselig! han er noen år yngre enn oss, men en veldig allright fyr ;)

og det beste av ALT! jeg har fått fri i helgen! D ringte meg fra B&M isted og sa at hun faktisk hadde glemt å sette meg opp, så jeg kunne få fri hvis jeg ville. egentlig ble jeg litt irritert, for jeg syns de surrer litt vel mye, men som E sa: herregud, bare nyt det! jeg har jo ikke hatt fri en eneste lørdag siden i fjor :ler: så nå gleder jeg meg veldig til å ha frilørdag, gå rundt i byen og gå på cafe og alt, sånn som normale folk gjør! men jeg vet nesten ikke hva jeg skal ta meg til - hva gjør dere på lørdager? :nigo:

jeg har lyst til å sove lenge, spise god frokost, gå rundt i byen og titte og prøve kjole bl.a, og så spise lunch ute, gå å handle god mat på Kjøttbasaren og så lage noe deilig mat hjemme og gjøre noe hyggelig på kvelden :strix:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, vi har jo broren hans her også, så tenkte faktisk å gå på B&M og spise en litt god lunch. de har en fantastisk burger der :jepp:

gud det skal bli rart å våkne lørdag morgen og ha hele dagen fri!

ikke er det meldt regn heller, så det er jo lov å håpe på opphold :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...