Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

ja jeg også, spesielt når de skylder på at maten er sterk osv fordi de ikke liker den. og SPESIELT folk som ikke en gang gidder å smake, som bare går utifra at de ikke liker det liksom. og som er så skeptiske til aaaalt... jesus, kjenner jeg gruer meg litt til å gå ut å spise med henne allerede. hun er sånn som ikke liker kjøttsaus på spaghettien hvis ikke den er sånn tanten min lager osv. hehe. spiser bare norvegia og nekter å prøve noe som helst annet.. :gjeper: hun er veldig skjønn altså, men akkurat på dette mat-greiene er hun helt crazy.

og ja grafis, jeg reiser med mamma, søs, tante og kusine. den vanlige gjengen, vi som var i USA også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Er antagelig mye fordi hun er så ung da, jg var også veeeeeeldig kresen på den alderen, blir nok bedre når hun blir eldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det :fnise:

tanten min/moren hennes er jo kokk også, så hun blir klin gærn av henne. hehe.

nå driver jeg å ser litt på forskjellige bankløsninger. lurer på om det vil la seg gjøre å få tatt opp et lån, som jeg så kan bruke på å betale alle mulige regninger og saker, og så kan jeg heller betale en sum i mnd på det lånet. mye enklere å forholde seg til.. mamma har sagt at hun kan hjelpe meg og legge ut for betalingsanmerkningene mine i en periode sånn at jeg kan bli kvalifisert for å få lån også. snill hun er! men får se litt rundt, usikker på om det lar seg gjøre uten at jeg stiller sikkerhet i bolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er antagelig mye fordi hun er så ung da, jg var også veeeeeeldig kresen på den alderen, blir nok bedre når hun blir eldre :)

Noen er over 40 og sånn enda.. :rolleyes:

håper det :fnise:

tanten min/moren hennes er jo kokk også, så hun blir klin gærn av henne. hehe.

nå driver jeg å ser litt på forskjellige bankløsninger. lurer på om det vil la seg gjøre å få tatt opp et lån, som jeg så kan bruke på å betale alle mulige regninger og saker, og så kan jeg heller betale en sum i mnd på det lånet. mye enklere å forholde seg til.. mamma har sagt at hun kan hjelpe meg og legge ut for betalingsanmerkningene mine i en periode sånn at jeg kan bli kvalifisert for å få lån også. snill hun er! men får se litt rundt, usikker på om det lar seg gjøre uten at jeg stiller sikkerhet i bolig..

Det må da kunne ordne seg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

workin' 9-5... eller 9 - 4 blir det vel :ler:

men ingen pause da! :sur:

nå skal jeg snart spise fiskekaka jeg tok med meg hjemmefra. velkommen til min interessante hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel alt jeg har er et solruta knekkebrød :gjeiper: så får se hvor godt det blir. hehe. men ja, fiskekake er veldig godt :jepp:

ikveld har jeg bestemt meg for at jeg skal lage wraps og ha med i matpakken i morgen. det er jo veldig enkelt. tenkte å bare ta salat, litt tomat, pesto, provence kalkunskinke og litt balsamicokrem og smelle sammen. generelt liker jeg godt å ha med middagsrester, så får se om det blir igjen noe etter lasagnen i dag også.

jeg kunne liksom ikke si på restauranten igår: hei, kan jeg få en doggybag, for jeg har tenkt å ha det som lunch på jobb i morgen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Knekkebrød er også godt da, men kan hende det blir litt knekkete ( :hoho: ) sammen?

Wraps ja :sikle: Det er kjempe godt! Og det er jo helt perfekt å skulle ha på maten!

Men nei, hadde kanskje tatt seg litt ut og spørre om doggybag på resturant :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på om man kan spise for mye solruta på en dag? :klø:

det romler fælt i magen min.. solruta er det eneste jeg har spist i dag, 4 sånne store plater liksom. med brunost og provence kalkunskinke på.

og nå skal jeg spise to til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke man kan det! Jeg spiser det til frokost og etter skolen (Altså enten 1 eller 2 per måltid avhengig av hvor sulten jeg er) og jeg har ikke merket noe til det!!

Hvilken spiser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er solruta quinoa og rug. et fullkornsknekkebrød bakt på rug og hvete, toppet med quinoafrø og rug. 59% fullkorn og 11% fiber.

håper jeg ikke får vondt i magen! det er 2,9 fiber i hver "skive" og jeg har spist 5 av de så jeg har vel fått i meg nesten 15 g fiber. håper ikke det er for mye :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det skjønte jeg da :ler:

hvilken spiser du da? og når du sier 1, tenker du da på den hele store plata som 1, eller bare det halve knekkebrødet liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...