Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Tenk når den er ute og går i regnvær.. den kommer til å ha helt svart pels under, siden den må slepe den lille magen sin langs bakken! :ler:

:strix:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

natta søte reka! jeg får vel prøve å legge meg jeg og.. er ikke så trøtt men regner med jeg blir det.. blææ å begynne tidlig i morgen også. er litt lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: god morgen ja! her inne er det.. kjøpesenter? hehe. kjedelig. litt trøtt i dag og gitt. han naboen fornekter seg ikke. må bare le jeg, det høres ut som et monster som kommer ut av hulen sin når han står opp.

velvel. jobbe til 16, så trene, så ta sol hvis jeg gidder, så hjem og lage middag og kooose meg med superonsdag. jeg bør egentlig få tatt litt tøyvask og ryddet litt i klærne mine også.. hvis jeg orker. ga meg selv tillatelse til å slippe igår, siden jeg var så trøtt.

så er det tidligvakt i morgen også, og samme rutinen, og så kommer broren til E på kvelden. så blir vel å fikse leiligheten litt da, i morgen eller i kveld. fredag begynner jeg 13 og jobber til 20, det skal bli GODT! :hoppe:

nå bare lever og ånder jeg for påskeferien. søndag er den eneste dagen jeg har fri før det, skal bli godt å føle at jeg står på skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da skal tante og kusine være med oss til barcelona! koselig :nigo:

gleder meg skikkelig altså. tapas, cava, shopping, vin til lunsj og bare være et annet sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Grafica

En annen kusine enn E regner jeg med?

Kommer ikke over hvor søt du er som skal se etter støvlettene mine i Barcelona! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: det er nå bare koselig graficus!

ja er du gal :ler: dette er tvillingsøsteren til mamma og hennes datter, som er 12 år. det føles basically som en ekstra mor og søster, vi reiser omtrent alltid med de.. derfor var det koselig at de slang seg med nå også! eneste er at M, kusinen min, er meeeget kresen på mat.. og det er litt kjedelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg skjønte nesten at det ikke var henne, ellers hadde du vel ikke blitt så glad :fnise:

Skal lillesøstern din være med og eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...