Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:skratte:

Hver gang jeg ser eller hører noen som sier Hoi, hoi, så tenker jeg på hun ene som er med i Charterfeber (hun som er på ferie med "typen" sin og et annet vennepar)...

Kos deg i kveld. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: jeg er så trøtt jeg. holdt på å sovne på tredemøllen! følte ikke at jeg fikk veldig mye ut av treningen i dag, jeg kløna med kinesisøvelsene og alt.. men var nå å trente hvertfall.

min kjære søte kjæreste har invitert meg med ut for å spise i kveld. på den lokale lille italienske restauranten (den jeg sa du må prøve enigma!).. de har så utrolig god mat der, og ikke så dyrt! hjemmelagd pasta og alt.

så nå skal jeg bare dusje og kle på meg noe behagelige men OK klær, og så skal jeg gå å møte han. etterpå skal jeg se frustrerte fruer eller paradise.. ikke lett å vite :vetikke: og så har jeg kjøpt nye Elle som jeg skal kose meg med. og så skal jeg lese det til jeg sovner! og så er det the same all over again i morgen.. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at dere gikk ut og spiste da :klemmer: Du får minne meg på den restauranten når det nærmer seg, LekeHusmor :) Den høres veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa.. var jo god mat, men ikke like "fantasisk" som jeg husket den. vi spiste bare fort da. men var uansett veldig koselig, et lite avbrekk i hverdagen :)

spiste tagliatelle med pancetta, erter, steinsopp og en saus laget med stort sett fløte og parmesan tror jeg :klø: godt var det hvertfall, og til 129 kr for en kjempeporsjon som jeg ikke hadde sjans til å spise opp. så absolutt bra :tommelopp:

restauranten ligger like ved hotellet vi snakket om Enigma! hvis alt klaffer så kan vi jo spise middag der sammen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vafler er bare usunt, vin derimot er sunt og godt for sjela!

dumme, sære Norge..

:ler: da begynner jeg gjerne å jobbe hjemme hos deg! kan brukes til så mangt jeg - matlaging, rydding, vasking.. :rolleyes:

:velkommen:

:skratte:

Hver gang jeg ser eller hører noen som sier Hoi, hoi, så tenker jeg på hun ene som er med i Charterfeber (hun som er på ferie med "typen" sin og et annet vennepar)...

Kos deg i kveld. :klemmer:

Ja, er ikke hun festlig? :ler:

:Gjesp:

Er du våken enda? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

restauranten ligger like ved hotellet vi snakket om Enigma! hvis alt klaffer så kan vi jo spise middag der sammen :ler:

Det hadde jo vært veldig koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet :tunge1: Jeg prøvde bare forsiktig og antyde at sånt skal man ikke vite, men hvis man vet det, så skal man late som at man ikke vet det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: så morsom du er reka! jeg fikk seriøst dagens latterkule her nå :fnise:

hvor typisk er det ikke at jeg har vært helt dau i hele dag, holdt på å dø av tretthet, og nå som det nærmer seg leggetid, gjett hvem som er lys våken og full av energi? c'est moi! :pasha:

frister liksom ikke å legge seg når jeg uansett vet at jeg blir vekket kl 06:00 av han dusten i morgen tidlig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet :tunge1: Jeg prøvde bare forsiktig og antyde at sånt skal man ikke vite, men hvis man vet det, så skal man late som at man ikke vet det.. :ler:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: sant den var søt!

så korte bein! :hoho:

jeg er overtrøtt :dåne: ler av alt!

men det er litt deilig ettersom jeg har vært så "tung" i humøret de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...