Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

hallo alle. orker ikke skrive til hver og en så dere får overleve med en fellesmelding nå ;) verandaleppa er mye mindre, men tilstede. hehe. ser litt rar ut, ser ut som jeg har fått meg en midt på trynet.

jeg kan heller ikke forklare mitt valg av skjellsord når jeg slo meg, det kom helt spontant :fnise: E så ganske rart på meg.

ellers la vi oss halv tolv igår, det var deilig.. tror ikke jeg sovnet før halv 1, for han dusten over gikk så mye og bråkte. så våknet jeg rundt seks da han sto opp, og småsov til 8 og nå er jeg da på jobb. litt trøtt ja. har kjøpt meg sånn solruta quinoa greier som jeg skal prøve meg på til frokost. blir spennende!

idag skinte solen når jeg gikk til jobb, og det gir meg alltid en rar form for energi. etter jobb i dag skal jeg trene, det blir godt altså. kanskje jeg skal ta litt sol også. og i kveld har jeg ingen planer, har bare lyst slappe av og lese bok egentlig. skal lage lasagne hvertfall.

takk for at dere er innom hos meg, jeg vet jeg er litt dårlig på å skrive tilbake hos dere nå om dagen, men jeg er innom og leser hvertfall :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig å ikke få sove noe særlig da. Har du snakket med han over deg om at han bråker sånn?

Alltid deilig når man får sola i ansiktet når man går til jobb. Det gjør noe med humøret.

Man har ikke alltid tid eller overskudd til å skrive så mye i dagbøkene, alle forstår det :) Du har da også nok å tenke på om dagen :hug:

Håper du får slappet av og kost deg litt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å ikke få sove noe særlig da. Har du snakket med han over deg om at han bråker sånn?

Alltid deilig når man får sola i ansiktet når man går til jobb. Det gjør noe med humøret.

Man har ikke alltid tid eller overskudd til å skrive så mye i dagbøkene, alle forstår det :) Du har da også nok å tenke på om dagen :hug:

Håper du får slappet av og kost deg litt i kveld.

ja vi har snakket med han, og det går bra innimellom.. men andre ganger høres det ut som han er på vei gjennom taket. knirker så hinsides! sover jo med ørepropper, men det er akkurat som at de ikke funker lenger.. ingen effekt :vetikke:

idag føles heldigvis litt bedre enn igår, det er deilig. tror og håper det blir enda bedre når jeg får trent litt. vurderer å leie Vicky Cristina Barcelona i kveld, har lyst å se den! har noen av dere sett den? E gjør seg vrang og sier det er jentefilm og vil ikke se med meg :jolie:

:kyss2: på favoritt verandaleppehusmoren min!

auu :ler:

neida.

ja så har jeg spist solruta. det var godt det altså. en enkel og grei løsning igrunn.

jeg har også ryddet litt klær utrolig nok. veldig stille her i dag så langt.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett filmen! Skulle til å se den, men så leste jeg ett eller annet sted her inne at ingen ville anbefale den, men nå har den jo fått masse priser og flere har sagt at de liker den.. Så jeg skal se den :nigo:

Kan ikke du leie den a? Og fortelle oss! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maybe I will! får se om jeg orker å gå til videobutikken etter treningen, det er så bratt bakke opp dit :ler:

men om du vil se film kan du se De Gales Hus! utrolig fin film! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaha? hvem er det du liker så godt da? thorbjørn harr? :ler: håper ikke det.. isåfall har jeg en artig historie til deg ;)

ble stående å lese moteblogger jeg. det er gøy altså! jeg kunne tenkt meg å blogge, men jeg har isåfall lyst å gjøre det anonymt.. og det er jo ikke så lett :ler: kombinert mat/mote-blogg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med ballestein leppa? :kose:

:fnise:

Og joda, mote og mat går vel fint å kombinere. :jepp:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klokken er kvart på to, det er tirsdag, jeg står på jobb og jeg har lyst på VIN. vinvinvin.

sunt tegn :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klokken er kvart på to, det er tirsdag, jeg står på jobb og jeg har lyst på VIN. vinvinvin.

sunt tegn :rolleyes:

Viiin! :strix: Kontoret vårt i København har en god tradisjon hver fredag. Sånn ca i 14-tida er det vin/øl/brus, litt snacks eller lignende og litt sosialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jeg flytter til danmark :tre:

:ler:

Det hørtes ut som en fin tradisjon! Kanskje jeg skulle innføre den her hjemme? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, enig! Her i Oslo har vi vafler...som jeg ikke kan spise engang :rolleyes:

vafler er bare usunt, vin derimot er sunt og godt for sjela!

dumme, sære Norge..

:ler:

Det hørtes ut som en fin tradisjon! Kanskje jeg skulle innføre den her hjemme? :lur:

:ler: da begynner jeg gjerne å jobbe hjemme hos deg! kan brukes til så mangt jeg - matlaging, rydding, vasking.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoi.. nå sliter jeg virkelig med å ikke sovne her :Gjesp:

det kan ikke fortsette sånn her altså. E var innom isted og han var også helt kjørt.. vi blir jo liggende våkene flere timer hver morgen.

er så lei! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart ferdig på jobb. så på trening.. slitennn men vil trene i dag! så får jeg se om jeg tar sol. og så er det hjem og lage lasagne og sløve på sofaen.. og så legge meg tidlig! orker ikke være trøtt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...