Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ting går litt bedre nå. eller vet ikke om de er bedre, men det føles hvertfall litt bedre. mye av grunnen til det er *Enigma*. tusen takk :hug:

har også fått snakket litt med E.. det hjalp litt også.

man må vel bare ta en dag av gangen.. det er ikke enkelt å leve iblant.

nå skal jeg lage meg en sandwich med kalkun pepperskinke, cherrytomat, pesto, balsaicokrem og parmesan. håper det blir godt, er sulten.

takk til alle dere som er innom hos meg. det er koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godt poeng mischa..

det er litt tungt om dagen, litt tyngre enn jeg liker. jeg skal ringe og høre hvordan det ligger an med psykologplass i dag, og så skal jeg bytte fastlege på nav sine sider.

jeg må også si at jeg har vært innom tankene på at p-pillene ikke hjelper. jeg byttet jo til cerazette for ca 1,5 mnd siden, og lurer litt på om jeg kanskje reagerer litt på de...

ellers har jeg sovet godt i natt og nå begynt dagen med ferskt brød og tropicana juice, og har hvertfall innstillingen på plass for at det skal bli en fin uke. på torsdag kommer jo lillebroren til E på overraskelsesbesøk og greier, det blir kjekt får lage en liten liste over ting som skal gjøres denne uken:

mandag: jobbe seint, lage steinbitkaker til middag, se paradise

tirsdag: jobbe tidlig, trene, vaske tøy, gjøre noe sosialt

onsdag: i teorien fri, kanskje jobbe på bølgen, hvis ikke; trene og være sosial, vaske leiligheten og vaske tøy, TV-kveld

torsdag: jobbe tidlig, trene, se gordon ramsey Live, få besøk av V

fredag: jobbe sent, se Che - Argentineren på kino med E, faren til E og lillebroren. kanskje spise på bølgen

lørdag: jobbe 12-22 ca på bølgen

søndag: ha fri, troor jeg, isåfall trene og gå tur

så får vi se hvordan det ender opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin uke du har foran deg :hoppe:

Du kan jo prøve å slutte med p-piller eller bytte merke hvis du tror det er en sammenheng?!

Jeg er egentlig utrolig skeptisk til p-piller og slikt, men bruker det jo selv da :rolleyes: Jeg er overbevist om at cellullittene skyldes p-piller o.l. Men jeg synes faktisk det er litt skummelt at nesten alle jenter propper seg med medikamenter - hadde ikke forundret meg om det dukket opp noen forskningsresultater som viser at det er skadelig på det ene og det andre området :fy_fy:

Jeg venter i spenning på p-sprøyte for menn :fnise:

It's time to turn the tables :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig! det er slitsomt dette prevansjonsgreiene syns jeg.. tærer litt på. jo mer jeg tenker over det, jo mer syns jeg at denne håpløsheten har føltes sterkere den siste måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

da står jeg på jobb igjen. hurra.

sjefen er syk og måtte til legen, så jeg skal stå her alene til 20 i kveld. i morgen blir det alene fra 09-16. jaja. mye dødtid, men det nå penger så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( står på jobb og blir bare helt overmannet av tanker og følelser. tårene bare renner.. uff. hvorfor har jeg det sånn her
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må faktisk bare ringe til fastlegen og be om en kjappere prosess mot dette med psykologen altså. det kan ikke fortsette sånn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så leit å høre at du har det så vondt. Håper inderlig du kan få fortgang i ting, du kan jo ikke gå rundt og ha det sånn. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nei det høres ikke bra ut. Har hatt lignende perioder selv, hvor man føler man har en mørk, tung sky hengende over hodet konstant, det går over - men det er tøft når det står på.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Vennen min :klemmer: Du vet du kan sende meg en PM når som helst med alle de tunge tankene dine ikke sant? Jeg dømmer deg ikke på noe som helst vis, jeg er bare her for deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...