temar Skrevet 15. mars 2009 #1301 Del Skrevet 15. mars 2009 Håper de dumme tankene går over fort. Kanskje det hjelper med litt shopping eller sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. mars 2009 #1302 Del Skrevet 15. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1303 Del Skrevet 15. mars 2009 ting går litt bedre nå. eller vet ikke om de er bedre, men det føles hvertfall litt bedre. mye av grunnen til det er *Enigma*. tusen takk har også fått snakket litt med E.. det hjalp litt også. man må vel bare ta en dag av gangen.. det er ikke enkelt å leve iblant. nå skal jeg lage meg en sandwich med kalkun pepperskinke, cherrytomat, pesto, balsaicokrem og parmesan. håper det blir godt, er sulten. takk til alle dere som er innom hos meg. det er koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. mars 2009 #1304 Del Skrevet 15. mars 2009 :hug: :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. mars 2009 #1305 Del Skrevet 16. mars 2009 Godt at du føler deg litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. mars 2009 #1306 Del Skrevet 16. mars 2009 Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. mars 2009 #1307 Del Skrevet 16. mars 2009 Er det ikke så mye til happy days om dagen? Håper det går bedre med deg i dag! ; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1308 Del Skrevet 16. mars 2009 godt poeng mischa.. det er litt tungt om dagen, litt tyngre enn jeg liker. jeg skal ringe og høre hvordan det ligger an med psykologplass i dag, og så skal jeg bytte fastlege på nav sine sider. jeg må også si at jeg har vært innom tankene på at p-pillene ikke hjelper. jeg byttet jo til cerazette for ca 1,5 mnd siden, og lurer litt på om jeg kanskje reagerer litt på de... ellers har jeg sovet godt i natt og nå begynt dagen med ferskt brød og tropicana juice, og har hvertfall innstillingen på plass for at det skal bli en fin uke. på torsdag kommer jo lillebroren til E på overraskelsesbesøk og greier, det blir kjekt får lage en liten liste over ting som skal gjøres denne uken: mandag: jobbe seint, lage steinbitkaker til middag, se paradise tirsdag: jobbe tidlig, trene, vaske tøy, gjøre noe sosialt onsdag: i teorien fri, kanskje jobbe på bølgen, hvis ikke; trene og være sosial, vaske leiligheten og vaske tøy, TV-kveld torsdag: jobbe tidlig, trene, se gordon ramsey Live, få besøk av V fredag: jobbe sent, se Che - Argentineren på kino med E, faren til E og lillebroren. kanskje spise på bølgen lørdag: jobbe 12-22 ca på bølgen søndag: ha fri, troor jeg, isåfall trene og gå tur så får vi se hvordan det ender opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. mars 2009 #1309 Del Skrevet 16. mars 2009 Høres ut som en fin uke du har foran deg Du kan jo prøve å slutte med p-piller eller bytte merke hvis du tror det er en sammenheng?! Jeg er egentlig utrolig skeptisk til p-piller og slikt, men bruker det jo selv da Jeg er overbevist om at cellullittene skyldes p-piller o.l. Men jeg synes faktisk det er litt skummelt at nesten alle jenter propper seg med medikamenter - hadde ikke forundret meg om det dukket opp noen forskningsresultater som viser at det er skadelig på det ene og det andre området Jeg venter i spenning på p-sprøyte for menn It's time to turn the tables Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1310 Del Skrevet 16. mars 2009 helt enig! det er slitsomt dette prevansjonsgreiene syns jeg.. tærer litt på. jo mer jeg tenker over det, jo mer syns jeg at denne håpløsheten har føltes sterkere den siste måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1311 Del Skrevet 16. mars 2009 da står jeg på jobb igjen. hurra. sjefen er syk og måtte til legen, så jeg skal stå her alene til 20 i kveld. i morgen blir det alene fra 09-16. jaja. mye dødtid, men det nå penger så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. mars 2009 #1312 Del Skrevet 16. mars 2009 Den sjefen din altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 16. mars 2009 #1313 Del Skrevet 16. mars 2009 får håpe ting blir bedre om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1314 Del Skrevet 16. mars 2009 står på jobb og blir bare helt overmannet av tanker og følelser. tårene bare renner.. uff. hvorfor har jeg det sånn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. mars 2009 #1315 Del Skrevet 16. mars 2009 Vennen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1316 Del Skrevet 16. mars 2009 jeg må faktisk bare ringe til fastlegen og be om en kjappere prosess mot dette med psykologen altså. det kan ikke fortsette sånn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. mars 2009 #1317 Del Skrevet 16. mars 2009 Uff, så leit å høre at du har det så vondt. Håper inderlig du kan få fortgang i ting, du kan jo ikke gå rundt og ha det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. mars 2009 #1318 Del Skrevet 16. mars 2009 Huff, nei det høres ikke bra ut. Har hatt lignende perioder selv, hvor man føler man har en mørk, tung sky hengende over hodet konstant, det går over - men det er tøft når det står på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. mars 2009 #1319 Del Skrevet 16. mars 2009 Vennen min Du vet du kan sende meg en PM når som helst med alle de tunge tankene dine ikke sant? Jeg dømmer deg ikke på noe som helst vis, jeg er bare her for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. mars 2009 #1320 Del Skrevet 16. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå