Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

nei... har Hello. driver å bytter gjennom mamma sin jobb. men det virker ikke som hello er så veldig billig akkurat :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chess er best! :tommelopp:

Jeg har dette:

Priser ChessKnock-Out

I tabellen under finner du priser for å ringe i Norge med ChessKnock-Out

Månedspris 0 kr

Startpris 0,69 kr

Samtale Chess-Chess 0,55 kr per minutt

Samtale andre mobilnett 0,55 kr per minutt

Samtale fastnett 0,55 kr per minutt

SMS 0,55 kr per melding

MMS 1,89 kr per melding

Data 14 kr per MB

Minimum forbruk 69 kr

Pleier å ha regninger på ca 150 kr pr mnd..:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men bruker du moblien mye da? jeg sender hvertfall 20 sms om dagen og ringer ogsånn..

blæ, nå ringte sjefen, og hun som skulle komme kl 1, hun har også blitt syk :overrasket: så hvis ingen andre kan stille opp nå, så må jeg stå her til 8 ikveld.. jaja. blir overtidspenger da. men da får jeg ikke trent :grine:

og så sendte de meld fra bølgen og spurte om jeg kunne jobbe kveld i morgen, så da blir det eventuelt å jobbe her fra 9-4 og så på bølgen fra 6-12.. har fri fredag da, så da kan jeg bare slappe av. men samtidig.. så frister det liksom ikke. men det frister jo med pengene.. hva skal jeg gjøre?

skal jo jobbe dobbelt på lørdag også, og på søndag skal jeg jobbe.

vanskelig. på en måte så skal jeg jo ingenting, og jeg vil gjerne ha pengene.. men det er litt slitsomt og, å jobbe så mye. fra 9-11/12.. og så går det utover treningen.. :sjenert:

for da må jeg eventuelt komme på bølgen kl 18, og da forte meg å trene mellom kl 16 og 18, som også skal innebære at jeg spiser noe og skal komme meg til og fra.

æææ. vet ikke hva jeg skal gjøre, om jeg skal si ja eller nei! sier jeg nei, så sier jeg jo igrunn nei til 800 kr, som jo er en fin bukse ellernoe i barcelona.. æsj, tror jeg sier ja jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du orker å jobbe så mye! :dåne:

Jeg sender ikke så mange sms som deg, nei. :) Liker det aonnementet, fordi jeg bare betaler for det jeg bruker, og det er jo alltid over 69 kr.

Du kan ta noen knebøy bak disken? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir litt jobbing ja!

men nå var det en som kunne komme kl halv 6 i dag. så da må jeg jobbe her fra 9-17:30 i dag, og i morgen skal jeg jobbe her fra 9-16 og så på bølgen fra 17-23:30, og så har jeg fri fredag faktisk, og så skal jeg jobbe 12-02 på lørdag, og 12-19 søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven det blir mye jobbing på deg. Godt du kan gå kl 17:30 i dag da i det minste. Skjønner at du takker ja til såpass mye jobbing, er jo greit å få inn litt ekstra penger.

Hvis du kjeder deg på jobb får du begynne å lese Questionable content. Den blir ikke veldig morsom før et stykke uti, men det er min oppmuntring på jobb, hver dag etter lunsj. Siden dagens episode er nr 1300 og et eller annet så har du litt å gjøre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha! ja det var jo virkelig noe å gjøre på jobb. trenger man lyd? for det har jeg nemlig ikke..

nå hører jeg på lenny kravitz, jeg liker virkelig musikken hans altså. amazing og cant get you off of my mind.. behagelig!

sulten jeg. må høre om de på nabobutikken kan passe på så jeg kan gå å kjøpe meg et rundstykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! ja det var jo virkelig noe å gjøre på jobb. trenger man lyd? for det har jeg nemlig ikke..

nå hører jeg på lenny kravitz, jeg liker virkelig musikken hans altså. amazing og cant get you off of my mind.. behagelig!

sulten jeg. må høre om de på nabobutikken kan passe på så jeg kan gå å kjøpe meg et rundstykke.

Nei, det er en tegneserie, så lyd trenger du definitivt ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: haha! det er jo helt fantastisk!

jeg glemte å si, E var med på konkurranse på radioen i dag morges, og så vant han! Så vi har vunnet billetter til premieren av Menn som hater kvinner på fredag kveld :nigo: det blir koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ball: lurer på når hun andre kommer. de sa i 5 tiden eller noe. så ja.. ja ja :ler: er ikke så mye å få gjort med det. burde sikkert ryddet og fikset litt her, men jeg er så sløv. så det lar jeg heller henne gjøre i kveld. jeg som skal åpne i morgen også, så da kan jeg heller rydde ordentlig da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: haha! det er jo helt fantastisk!

jeg glemte å si, E var med på konkurranse på radioen i dag morges, og så vant han! Så vi har vunnet billetter til premieren av Menn som hater kvinner på fredag kveld :nigo: det blir koselig!

Hyggelig å kunne underholde deg ;)

Så kult at han vant billetter til den filmen. Har litt lyst til å se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun kommer visst kl 4 :ler:

så flotters! da blir tidsskjemaet som jeg hadde tenkt. trene fra 16 til 18, handle på vei hjem, rydde og fikse litt hjemme, gå løs på klesskapet hvis jeg har tid, lage middag til 20:30 og så koose meg med TV :nigo:

i dag bare dusjer jeg hjemme. ingen vits å stresse med det der borte - jeg digger ikke å dusje offentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
- jeg digger ikke å dusje offentlig..

:hakeslepp: gjør du ikke?!

:hoho:

Dårlig humor på gang her :sjenert:

Kos deg på trening og jobb :klemmer: Du bør definitivt bli noe sånn employee of the year eller no`så mye som du jobber :dåne: Flinka!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg digger å dusje på treningssenteret, der kan man nemlig regulere varmen på dusjen sin selv, noe vi ikke kan hjemme i leiligheten vår :fnise:

Håper du har hatt en fin treningsøkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kos deg på treninga, treningssenteret ditt høres 100 ganger mye kulere ut enn mitt for å si det slik..

Jeg liker også å dusje på treningssenteret for den dusjen som er her hjemme lekker, er grusom ekkel og stygg, og på treningssenteret er det badstu. Deilig å tørke seg i :D

Har også tv-onsdag idag! Bare sløve og kose seg med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woooho! :trene:

den som sa at man får mer energi av å trene har virkelig rett!

nå skal jeg bare ha i meg en banan og en skive, så skal jeg gå løs på det fryktede klesskapet :hoppe:

god økt i dag, kjenner jeg kommer til å bli litt stiv, selvom jeg tøyde ganske mye ut.

smell ya later!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folkens, jeg er på jakt etter kule sanger! gjerne litt sånn feel-good sanger! alle sjangere godtas, så bare bring it on please! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...