Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b
jeg ber til alle guder om at E kanskje har ryddet litt hjemme :ler: men jeg tviler.

Hehe.. Jeg har HELT sluttet å tro at det skjer hvis jeg ikke har oppfordrert til det i utgangspunktet. Det skjer bare ikke.. T vasker klær, og kan ta ut av oppvaskmaskinen uten at jeg oppfordrer til det. Virker som han er imun mot rot innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

E pleier faktisk å være veldig flink. men han er det liksom ikke når jeg vil at han skal være det. og han støvsuger ALDRI. det er irriterende!! :kjefte:

men ellers er han som sagt egentlig ganske ryddig av seg. veldig sånn overflate-rydding vel og merke.. og det varer jo ikke så lenge ;)

men jeg har en plan om å skikkelig "ta" leiligheten på onsdag. da har jeg fri nemlig. soverommet trenger en ordentlig rydding, klesskapet mitt, badet burde vaskes og det må generelt ryddes litt i hele leiligheten. litt grundig liksom. få ting ned i boden og få alt i system. så ja.. det er planen på onsdag. pluss å trene da. kanskje jeg begynner litt i morgen allerede, slutter jo 4. men jeg blir sprø når det er sånn, føler at jeg sitter i min egen dritt :ler:

selvom det riktignok ikke er en uke en gang siden jeg vasket leiligheten sist. men det er liksom det at det er så utrolig liten leilighet. så derfor blir det fort rotete. heldigvis går det for å rydde også.

PS: jeg hadde solgt sjela mi for en oppvaskmaskin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvaskmaskin skal vi kjøpe oss når vi pusser opp kjøkkenet - ellers blir det skilsmisse. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: det er så utrolig kjedelig å vaske opp!

føler liksom jeg har vasket opp, så lager jeg middag, og vips er det masse oppvask igjen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akkurat nå har det seg sånn at halvparten av kinas kvinnelige befolkning befinner seg her inne i butikken min... interessant :rolleyes: håper de går så jeg rekker å stenge til klokken 8..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du hadde ikke ledd hvis det var du som måtte stå her og høre ching chong chinamann-kaklet. guri malla. de er hvertfll tjue stk som virrer rundt her og vil ikke ha noe hjelp og snakker høyt til hverandre. det kom en annen kunde inn her i sted, men hun så bare forskrekket ut og gikk igjen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart meg uten oppvaskmaskin!! Den er heaven sent altså selv om den vi har er ganske knøtta, ca halvparten av normal størrelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Grafica

Fint det Frigg, snart forteller du vel alle at jeg har bart og, enda jeg fortalte det i FORTROLIGHET!!!!! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...