Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Jeg ble bedt til en kompis i går på rødvin og pizza (et tilbud man ikke kan si nei til :ler: ) og han bor for tiden i Sandvika! Så jeg var på vei hjem til Oslo da jeg så "henne" om det er henne :ler:

Kan jo hende at faren din har en lys, ukjent bror da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Syns ikke dere skal henge dere opp i alder her jeg, jeg vet om utrolig mange drittunger på 24 også jeg altså :laugh:

Alder har som regel veldig lite å si har jeg funnet ut, enten så klikker man med noen ellers så gjør man det ikke, og jeg har aldri opplevd at alder har spilt noen stor rolle da.

Og om de du går på kurs med kanskje er litt unge, så er det jo tross alt utrolig mange andre mennesker i Barcelona da. Det skulle vel kanskje ikke være så vanskelig å finne noen å henge med :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig godt poeng wolfmoon ;) jeg trengte nok bare litt tid til å ta det innover meg. hehe. vi skal jo gå på spanskkurs med folk fra hele verden, så det burde jo være mulig å finne noen å omgås med!

har lurt litt på å sende en mail og høre hvordan de fordeler leilighetene.. om det liksom går an å bli plassert de eldste sammen? for jeg må innrømme at å bo med 18 år gamle gutter ikke frister så meget.. :sjenert:

jeg surfer på nettet etter en bikini. har lyst på en hvit bikini, må være smale sider på buksen og toppen må være sånn bandeau, med en ring som holder det sammen i midten :ler: kravstor? neeeeida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Lekis? Fikk du PM'en min? Jeg ble plutselig veldig usikker på om jeg sendte den? :ler:

:vinke: jeg så den nå! har svart :)

når tid reiser du egentlig? og hva skal du studere? har ikke fått med meg alt... :klø:

det er snakk om til høsten.. bare et halvt år. ta forberedende og spansk!

æææ. på en måte så blir jeg så usikker på om jeg ikke bare bør komme i gang med studiene som alle andre på min alder.. :sjenert: og så heller dra på utveksling der, men det er ikke før 3 år til da.. :sukk: føler at jeg blir hengende så etter.. GUD som jeg angrer på at jeg kastet bort 1 og et halvt år på BI!! jeg kunne vært inne i mitt siste år jeg, til høsten.. nesten så det frister å begynne igjen.. øøøh. skyt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forbredende til hva?

Er ikke vekk kastet 1,5 på BI, bare føles slikt.. du har jo fått en del studiepoeng og lært litt mens du gikk der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah! it's me against the world and it seems like i'm winning :nigo:

iflg sidene til UIB så har man exphil, exfac og så forvaltningsrett første semesteret. men forvaltningsrett starter ikke opp før i midten av november, for så å avsluttes med en eksamen i januar. og jeg kommer jo hjem fra barcelona i beg av november, med exphil og exfac i baklommen! :happy: så da kan det jo faktisk være jeg kan begynne på jussen til høsten OG dra til barcelona! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men skulle ikke forundre meg om de er vanskelige på sånt :ler: at de ikke kan godta exphilgreiene ogsånn. jeg får sende en mail opp og høre. i prinsippet kan jeg jo bare begynne, men bare aldri komme på undervisningen :ler: og så kan jeg ta eksamen.

får se hva de sier, men det er hvertfall håp! :hoppe:

jeg skal drikke cava, spise tapas, være på stranden hver dag jeg har fri, shoppe meg ihjel, gå ut og danse hele natten, ha på meg stilige kjoler og kule sko, spise paella, shoppe litt mer og rett og slett leke sex og singelliv Barcelona-edition i 11 uker til ende :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner til den stiligheten lucy! :skya:

det er bare å komme, dere er hjertelig velkommne alle som en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'm leeeeaving.. where you gonna go.. .BArceloona :plystre:

Paperboys - Barcelona får plutselig en helt annen mening nå :ler:

årr. irriterende kunder på jobben. sånn halvtørr litt over 60 års gammel dame som går rundt å ser på alle jeansene og sier jaa.. so de e detta so e moderna no .. :slår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lucy d-.-b
I'm leeeeaving.. where you gonna go.. .BArceloona :plystre:

Paperboys - Barcelona får plutselig en helt annen mening nå :ler:

årr. irriterende kunder på jobben. sånn halvtørr litt over 60 års gammel dame som går rundt å ser på alle jeansene og sier jaa.. so de e detta so e moderna no .. :slår:

LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo::skya::sol::hoppe::reise::skaal::danser:

:thumbs:

LOL!

:hoho:

snaaart ferdig på jobb!! jeg ber til alle guder om at E kanskje har ryddet litt hjemme :ler: men jeg tviler. begynner å bli ordentlig sulten, så får bare slenge middagen i gang så fort jeg kommer hjem. skal lage urtesmørfylt indrefilet av svin, helstekt i ovnen, med poteter og grønnsaker i samme form.. og så saus av sjyen :) wow det hørtes fancy ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Jeg slutter aldri å bli imponert over matlagingen din!! Tror jeg skal kle meg ut som E og ta over middagen hans for en dag eller to :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...