Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Bie
jeg trodde vi skulle få svar fort jeg :sukk:

blir gal! er helt innstilt på barcelona nå! høye hæler og tapas! :sexy: og rødvin og shopping!

Om det er fullt så blir jeg knust! :tristbla: Gleder meg masse til å svinse rundt i Barcelona på sensommeren i sommerkjole.. *sukk* :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er fullt så blir jeg knust! :tristbla: Gleder meg masse til å svinse rundt i Barcelona på sensommeren i sommerkjole.. *sukk* :jepp:

jeg leste isted at gjsnittstemperaturen i barcelona i oktober er sånn 20 grader! :hoppe:

men om vi ikke kommer inn der, drar vi til roma :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Ja! :sol: Vi kommer vel inn på studiene enten i Roma eller Barcelona skal du se!

Nå har jeg planer om å sjekke mailen min igjen jeg! :ler:

Endret av Lille Bie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :sol: Vi kommer vel inn på studiene enten i Roma eller Barcelona skal du se!

Nå har jeg planer om å sjekke mailen min igjen jeg! :ler:

fortsatt ikke noe svaaaar :dåne:

jeg kommer til å bli sprø!!

:duskedame:

:jepp:

--

nå står jeg på jobb og koper. INGEN kunder, har hatt to salg i dag! heldigvis har jeg nye Glamour å kose meg med! tastaturet er litt rart i dag, så orker ikke skrive så mye. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedeeeeer meg!

har sortert hele butikken og gjort alt jeg kan gjøre! og ingen som vil kjøpe noe hos meg!

jeg står nå å vurderer å legge om til midtskill. syns det er så stilig på alle de kjendisene som har den, Lauren conrad ogsånn.. men jeg har veldig tynt hår da. men jeg føler jeg ser så fjortis ut med den sideskillen jeg har! men igjen så har jeg jo en lugg som er på vei til å vokse ut, det er ikke så fint.. vet ikke hvor jeg skal gjøre av den hvis jeg skal ha håret i midtskill :ler:

kanskje jeg bare må ha sideskill til luggen er utspart :klø:

tralala. kjeder meg som sagt. vil hjem og spise laks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

snart ferdig...

blir godt å komme hjem.

skal lage ovnsbakt laks, har hatt en merkelig lyst på laks i hele dag :vetikke:

så er det brothers and sisters, og dirty sexy money på tv! jeg har også planer om å være søt og snill mot min kjære i dag. vil at vi skal ha det like koselig som igår, selvom det ikke er bursdag mer :)

leser ivei om barca på nettet.. guuud jeg er klar for å dra dit! kjenner jeg vil til roma også, fordi ååh. tenk maten. så jeg blir faktisk akkurat like glad uansett hvor vi ender Bie! håper vi bare får svar snart :ler: står på nettsidene at man kan regne med å høre fra de innen et par dager. så får krysse fingrene for i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også hatt ovnsbakt laks til middag i dag. Hadde kryddersmør og creme fraiche med pesto over laksen og det ble så utrolig godt!!! :sikle:

Håper du hører noe fra skolen snart :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da står laksen i ovnen. lukter såå godt! laksen er marinert med urter og hvitløk (jada, fryselaks :gjeiper:) og så har jeg klæsjet creme fraiche oppå og klemt inn masse sitronskiver. så har jeg poteter på vei til å koke, og agurksalat klar. og ikke minst kakerester fra igår til dessert! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
:Gjesp:

snart ferdig...

blir godt å komme hjem.

skal lage ovnsbakt laks, har hatt en merkelig lyst på laks i hele dag :vetikke:

så er det brothers and sisters, og dirty sexy money på tv! jeg har også planer om å være søt og snill mot min kjære i dag. vil at vi skal ha det like koselig som igår, selvom det ikke er bursdag mer :)

leser ivei om barca på nettet.. guuud jeg er klar for å dra dit! kjenner jeg vil til roma også, fordi ååh. tenk maten. så jeg blir faktisk akkurat like glad uansett hvor vi ender Bie! håper vi bare får svar snart :ler: står på nettsidene at man kan regne med å høre fra de innen et par dager. så får krysse fingrene for i morgen :jepp:

OOO! Tror du vi får svar i morgen?? :danser: Nå ble jeg kjempenervøs her jeg.. :fnise:

I morgen kommer jeg sikkert til å sjekke mailen min 110 ganger og jeg kommer til å bli like skuffet når jeg sjekker den og det ikke har kommet inn noe svar enda.. :sukk:

Jeg har lest alt jeg har kommet over de siste dagene om Barcelona, og jeg holder på å glede meg ihjel. Jeg skjønner at jeg egentlig må roe meg litt ned, for det er enda 5 1/2 mnd til vi (evt) drar, så det får nesten være grenser på hvor mye jeg kan snakke om det! :ler:

Hvordan smakte laksen Lekis? Jeg var ferdig tidlig på jobb i dag, så jeg lagde lasagne! *namme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh!! jeg gleder meg sånn, eller jeg KOSER meg sånn! tv kveld er deilig. ugly betty nå, så brothers and sisters, så Dirty sexy money.

hurra! jeg skal henge opp en vask i pausen mellom B&S og DSM, og så skal jeg lakke negler underveis. kooose meg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fryste marinerte laksen er kjempegod da! :Nikke:

jepp :) er faktisk det! litt dyr men.

OOO! Tror du vi får svar i morgen?? :danser: Nå ble jeg kjempenervøs her jeg.. :fnise:

I morgen kommer jeg sikkert til å sjekke mailen min 110 ganger og jeg kommer til å bli like skuffet når jeg sjekker den og det ikke har kommet inn noe svar enda.. :sukk:

Jeg har lest alt jeg har kommet over de siste dagene om Barcelona, og jeg holder på å glede meg ihjel. Jeg skjønner at jeg egentlig må roe meg litt ned, for det er enda 5 1/2 mnd til vi (evt) drar, så det får nesten være grenser på hvor mye jeg kan snakke om det! :ler:

Hvordan smakte laksen Lekis? Jeg var ferdig tidlig på jobb i dag, så jeg lagde lasagne! *namme*

jeg ber til alle høyere makter om at vi får svar i morgen hvertfall :pls:

jeg har hatt litt sånn second thoughts og tenkt at vi kanskje burde valgt Roma, men har gitt seg nå. hehe. Barca blir knall!! :hoppe:

Leser også masse om det, og har allerede funnet en vingård som lager fantastisk cava som ligger en time utenfor som vi MÅ dra til på cava-smaking :trine:

laksen er ikke ferdig enda, om ca 1 minutt. så forhåpentligvis er den god :ler:

lasagne hørtes også godt ut.. det har jeg lyst å lage i morgen! :sikle:

Alle gode ting er tre: Jeg har og hatt laks til middag idag!

(men ikke ovnstekt, da....)

:hoppe: for laks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nam nam :) god mat og nå god kake!

jeg liker brothers and sisters så godt altså.. utrolig koselig serie! er det ingen av dere som ser på det?

får så lyst å bo i et stooort hus California når jeg ser det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne virkelig sittet å sett på dirty sexy money i en evighet! egentlig burde jeg ikke følge med på noen serier, bare se på på dvd, så jeg kan se alt på en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaujau.. får legge meg. jobb kl 9 i morgen! 9-4 da, og så har jeg helg fra Mexx hvertfall. men skal jobbe litt på bølgen tror jeg. trenger pengene så. men ingen dobbelvakter! :nei:

håper virkelig jeg hører noe fra skolen i morgen. du og da Bie :nigo: god natt alle sammen! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...