*Enigma* Skrevet 24. februar 2009 #721 Del Skrevet 24. februar 2009 Maten hørtes veldig bra ut! Håper resten av kvelden også ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. februar 2009 #722 Del Skrevet 24. februar 2009 Fatter fremdeler ikke åssen det er mulig å lage så mye god mat på så kort tid! :dåne: Jeg hadde ikke greid det med ferdigmix en gang! *bøyer meg i støvet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #723 Del Skrevet 24. februar 2009 AAAAAAAAAAAAH FY FAEN!!!!! jeg sparket foten så umenneskelig hardt inn i sofa kanten. ved et uhell. det gjør så himmelsk vondt!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #724 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg er sabla god til å gjette altså. Regner med at han var storfornøyd da ja. ja han ble godt fornøyd! kanskje du skal melde deg på vil du bli millionær ellernoe. du som har så gode gjette-skills, kunne gjort det bra der Oooh, fancy Bare hyggelig å dele, er jo det som er så fantastisk med KG, man finner ut at man ikke er så alene om ting som man faktisk føler seg. Og tiltross for at jeg liker å være spesiell, så er det en deilig følelse at andre vet hvordan man har det fordi de har gått igjennom det samme ja! utrolig godt sagt! det føles alltid bra å vite at man ikke er alene.. Jeg er storimponert over skjema og gjennomføring - at det ikke var meninga å ende opp i den bekledningen (eller mangel på sådan) trenger jo ingen å vite. Tror jeg hadde :dåne: sånn midt mellom naanbrød og muffins et sted. Har lest og oppdatert meg i boka di selv om jeg ikke har skrevet. koselig at du er innom her. det er det som teller og takk for skryt - det går rett hjem *ser for seg Lekis i bare forkle* Maten hørtes veldig bra ut! Håper resten av kvelden også ble bra kvelden ble fin og maten var veldig god! er veldig glad i indisk mat jeg da. orket ikke så mye kake etterpå men Fatter fremdeler ikke åssen det er mulig å lage så mye god mat på så kort tid! :dåne: Jeg hadde ikke greid det med ferdigmix en gang! *bøyer meg i støvet* takk for skryt! det er koselig å høre. det er ikke så vanskelig egentlig, det bare kreves litt planlegging så går alt på skinner! -- ja nå har gjestene gått. veldig koselig, satt bare å skravlet og så på tv. jeg og E drakk litt vin, de andre drakk brus E er nå ute og følger de andre ned til byen, og ville kjøpe seg en pølse. koselig, etter at jeg har brukt flere timer på kjøkkenet.. jeg ligger i sengen og ser på two and a half men, og skal ta meg en liten dagbokrunde! men ÅÅÅ jeg har så vondt i foten min føles som jeg har brukket noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. februar 2009 #725 Del Skrevet 24. februar 2009 *blåse på vonde foten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #726 Del Skrevet 25. februar 2009 takk. jeg syns synd på meg selv det dunker og gjør vondt enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. februar 2009 #727 Del Skrevet 25. februar 2009 Har du slått den eller noe sånt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #728 Del Skrevet 25. februar 2009 jaaa. jeg sparket den jo inn i sofaen! du vet sånn når man går forbi noe og ikke følger med, og så smeller man foten/tærne inn i noe hardt og jævlig. æææææu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. februar 2009 #729 Del Skrevet 25. februar 2009 Åååååh det er så vondt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. februar 2009 #730 Del Skrevet 25. februar 2009 Uff, håper foten din blir fort bra igjen. Det er SÅ vondt når man sparker borti sånn Indisk er jo bare kjempegodt, har du noen oppskrifter å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. februar 2009 #731 Del Skrevet 25. februar 2009 How's the foot? Footloose? Håper du får en herlig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. februar 2009 #732 Del Skrevet 25. februar 2009 *blåse på foten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #733 Del Skrevet 25. februar 2009 åå jeg har ikke hørt noe fra skolen enda, som jeg søkte på blir så nervøs! trodde de svarte fort.. i dag skal jeg ikke gjøre stort. eller jeg skal jobbe fra 13-20 da. og jeg drømte i natt faktisk at jeg fikk et brev av sjefen min hvor hun skrev at hun var utrolig skuffet over meg fordi jeg var på internett på jobben så i kjølvannet av det skal jeg heller kose meg med nye glamour på jobb. bladet altså. er så utrolig stille om dagen :dåne: etter jobb skal jeg hjem og kooose meg med tv! og vaske litt klær skal jeg. har faktisk veldig vondt i benet enda, klarer ikke helt å tråkke ned på det. så må nok gå i uggs på jobb i dag, alt annet gjør vondt å tre på foten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #734 Del Skrevet 25. februar 2009 Uff, håper foten din blir fort bra igjen. Det er SÅ vondt når man sparker borti sånn Indisk er jo bare kjempegodt, har du noen oppskrifter å dele? jeg brukte denne igår den er veldig god! finner mange andre gode oppskrifter på den siden også! How's the foot? Footloose? Håper du får en herlig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Bie Skrevet 25. februar 2009 #735 Del Skrevet 25. februar 2009 Heia lekehusmor!! Innom å sier hei jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #736 Del Skrevet 25. februar 2009 hellu bia! jeg har ikke hørt noe enda!! har du? jeg blir sprø!! har lyst å ringe de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Bie Skrevet 25. februar 2009 #737 Del Skrevet 25. februar 2009 Neeei! Har ikke hørt noe som helst... I går sjekket jeg sikkert mailen min 50 ganger. Sist gang klokken 23 i går kveld! Det var det mye vits i sikkert! Er såå spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #738 Del Skrevet 25. februar 2009 jeg trodde vi skulle få svar fort jeg blir gal! er helt innstilt på barcelona nå! høye hæler og tapas! og rødvin og shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. februar 2009 #739 Del Skrevet 25. februar 2009 Foten må bli bra før du kan ha på høye hæler uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #740 Del Skrevet 25. februar 2009 forhåpentligvis er den bra innen sluttet av august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå