Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fatter fremdeler ikke åssen det er mulig å lage så mye god mat på så kort tid! :dåne:

Jeg hadde ikke greid det med ferdigmix en gang!

:pls: *bøyer meg i støvet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAAAAAAAAAH FY FAEN!!!!!

jeg sparket foten så umenneskelig hardt inn i sofa kanten. ved et uhell. det gjør så himmelsk vondt!!!!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Jeg er sabla god til å gjette altså. :fnise: Regner med at han var storfornøyd da ja. :lur:

:fnise:

ja han ble godt fornøyd! kanskje du skal melde deg på vil du bli millionær ellernoe. du som har så gode gjette-skills, kunne gjort det bra der :lur:

Oooh, fancy

Bare hyggelig å dele, er jo det som er så fantastisk med KG, man finner ut at man ikke er så alene om ting som man faktisk føler seg. Og tiltross for at jeg liker å være spesiell, så er det en deilig følelse at andre vet hvordan man har det fordi de har gått igjennom det samme

ja! utrolig godt sagt! :)

det føles alltid bra å vite at man ikke er alene..

Jeg er storimponert over skjema og gjennomføring - at det ikke var meninga å ende opp i den bekledningen (eller mangel på sådan) trenger jo ingen å vite.

Tror jeg hadde :dåne: sånn midt mellom naanbrød og muffins et sted.

Har lest og oppdatert meg i boka di selv om jeg ikke har skrevet. :)

koselig at du er innom her. det er det som teller :hug:

og takk for skryt - det går rett hjem :nigo:

*ser for seg Lekis i bare forkle*

:lur:

Maten hørtes veldig bra ut! Håper resten av kvelden også ble bra :klemmer:

kvelden ble fin :) og maten var veldig god! er veldig glad i indisk mat jeg da. orket ikke så mye kake etterpå men :ler:

Fatter fremdeler ikke åssen det er mulig å lage så mye god mat på så kort tid! :dåne:

Jeg hadde ikke greid det med ferdigmix en gang!

:pls: *bøyer meg i støvet*

:rolleyes: takk for skryt! det er koselig å høre.

det er ikke så vanskelig egentlig, det bare kreves litt planlegging så går alt på skinner!

--

ja nå har gjestene gått. veldig koselig, satt bare å skravlet og så på tv. jeg og E drakk litt vin, de andre drakk brus :ler:

E er nå ute og følger de andre ned til byen, og ville kjøpe seg en pølse. koselig, etter at jeg har brukt flere timer på kjøkkenet.. :tunge1:

jeg ligger i sengen og ser på two and a half men, og skal ta meg en liten dagbokrunde! men ÅÅÅ jeg har så vondt i foten min :grine: føles som jeg har brukket noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaaa. jeg sparket den jo inn i sofaen!

du vet sånn når man går forbi noe og ikke følger med, og så smeller man foten/tærne inn i noe hardt og jævlig. æææææu :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper foten din blir fort bra igjen. Det er SÅ vondt når man sparker borti sånn :klemmer:

Indisk er jo bare kjempegodt, har du noen oppskrifter å dele? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå jeg har ikke hørt noe fra skolen enda, som jeg søkte på :grine: blir så nervøs! trodde de svarte fort.. :sjenert:

i dag skal jeg ikke gjøre stort. eller jeg skal jobbe fra 13-20 da. og jeg drømte i natt faktisk at jeg fikk et brev av sjefen min hvor hun skrev at hun var utrolig skuffet over meg fordi jeg var på internett på jobben :ler: så i kjølvannet av det skal jeg heller kose meg med nye glamour på jobb. bladet altså. er så utrolig stille om dagen :dåne: etter jobb skal jeg hjem og kooose meg med tv! og vaske litt klær skal jeg.

har faktisk veldig vondt i benet enda, klarer ikke helt å tråkke ned på det. så må nok gå i uggs på jobb i dag, alt annet gjør vondt å tre på foten :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, håper foten din blir fort bra igjen. Det er SÅ vondt når man sparker borti sånn :klemmer:

Indisk er jo bare kjempegodt, har du noen oppskrifter å dele? :sjarmor:

jeg brukte denne igår :) den er veldig god! finner mange andre gode oppskrifter på den siden også!

How's the foot? Footloose? :fnise:

Håper du får en herlig dag!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lille Bie

Neeei! Har ikke hørt noe som helst... :sur: I går sjekket jeg sikkert mailen min 50 ganger. Sist gang klokken 23 i går kveld! :ler: Det var det mye vits i sikkert! :rolleyes:

Er såå spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde vi skulle få svar fort jeg :sukk:

blir gal! er helt innstilt på barcelona nå! høye hæler og tapas! :sexy: og rødvin og shopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...