Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

formen er fin igjen den altså. var nok en sånn en dags greie.

ting å sette pris på:

- ny uke, nye muligheter

- mamma skal betale treningssenter for meg, sånn at jeg kan melde meg inn nå

- snaaart lønn

øh.. har litt vanskelig for å skrive de listene jeg :sukk:

føler meg liksom sånn.. ja. vanskelig å forklare. jeg setter jo pris på at jeg har en familie ogsånn, men føler meg liksom ikke sånn "lykkelig". øh.

Man trenger ikke føle seg lykkelig for å skrive sånne lister, eller forvente at man skal bli lykkelig av å skrive dem :) Det er vel mer en hjelp til å se positive ting i hverdagen. Tror ikke nødvendigvis sånne ting er veien til den ultimate lykken ;) Lykke for meg er i alle fall de små stundene som dukker opp en gang i blant, de øyeblikkene som er helt perfekte. Evig lykke har jeg ingen tro på, tror jeg ville begynt å fundere på hva som var feil hvis jeg gikk rundt og var lykkelig hele tiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Vi kan ikke alltid være lykkelige...Takknemlighet og lykke henger ikke nødvendigvis sammen! Lykken kommer og går...Noen perioder er tunge og triste, andre lette og lyserosa :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg står på jobb og kjeder meg. lurer på hva jeg skal kokkelere istand i morgen til E sin bursdag. han skal få bestemme da, men han er jo så treig :ler:

han er en veldig "kjøtt"-person, så lurer på å lage klassisk biff til hovedrett.. med fløtegratinerte poteter, hjemmelaget rødvinssaus eller bernaise og grønnsaker til.

men det hadde vært gøy å lage en "indisk aften" også. vet han er veldig glad i indisk mat! så kan jeg bake naanbrød og lage raita ogsånn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, jeg ringte kredinor (inkassoselskap) for å prøve å gjøre en avtale med de ang en sak jeg har, og så var det en venninne av meg som tok telefonen :ler: hun jobber der, men tenkte liksom de var skikkelig mange som satt der, så tenkte ikke over at jeg kunne komme til henne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

not really :(

ARG, så dum jeg er som lar ting gå så langt! regningen var på sånn 4000 tror jeg, og nå er den på 9889 :( idiot meg.

jeg må skjerpe meg! jeg burde ikke en gang tenke på å reise til roma til høsten, fordi jeg burde bare være hjemme og betale gjelden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjempe pyton!

Men som hun søte som skrev før meg sier, så må du ikke la det gå utover fremtidsplanene dine! Man kan ha planer selvom man har regningen :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet det. dere har helt rett jenter.

det er bare å lage gode avtaler, og være ansvarlig mnd frem til jeg drar! Det er jo bare 11 uker jeg skal være borte. hvis jeg jobber så mye jeg kan frem til jeg drar, så skal jeg klare å spare penger og betale regninger også. jeg skal ikke la fortiden knuse drømmene mine. jeg skal bare være voksen, ansvarlig og erkjenne at den er der og gjøre det beste for å finne en løsning som gjør at jeg kan gjøre det jeg drømmer om, samtidig som er jeg ansvarlig og betaler ned gjelden min, steg for steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I need help!

hvor skal jeg søke, Roma eller Barcelona? :klø:

For barcelona:

- internett på rommene

- kjenner byen

- masse god shopping

- språket interesserer meg litt mer enn italiensk

- strand i byen

mot barcelona:

- vært der masse før, kanskje prøve noe nytt?

- øøh.. har vært mye i spania, kanskje gøy å prøve italia nå

for roma:

- maten og vinen! oooh my god

- nytt og spennende sted, bare vært der en gang før, i en dag

- mange spennende utfluktsmuligheter

mot roma:

- ikke så anvendelig språk, ikke så interessert i det som spansk

- ikke vært så mye i byen

- redd det bare er dyr shopping der, ikke som de mange billige, kule kjedebutikkene i barcelona

- ikke sikkert vi får internett i leilighetene vi skal bo i

jeg tenker jo på en måte at det hadde vært utrolig deilig med nett i leiligheten, det gjør jo mulighetene for kommunikasjon med E og alle andre hjemme mye enklere... men er det grunn god nok til å endre byvalg? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hjelpen alle sammen :tunge1:

nå har jeg da søkt barcelona, og roma på andre plass! så blir det spennende å se hva som skjer :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åneei :gjeiper: ikke si det da! hehe.

hvordan er shoppingen der.. er det bare dyrt? eller har de også kjedebutikker som zara osv? jeg vet at zara ER der, men liksom ja.. u know.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke bare dyrt der nei. :)

Men nå husker jeg bare zara i farta.

Shoppet ikke så mye da jeg var der nemlig. :fnise:

Også har jeg ikke vært i Barcelona heller! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...