Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

altså. goldel goal har jeg aldri hørt om. men golden goal ser jeg på as we speak :ler:

hoho.

spøk til side, takk for gode "tips"! jeg skal også begynne med det altså, har veldig tro på at det er lurt. men jeg kommer nok til å skrive det her i dagboken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blæ. må legge meg snart, men har ikke lyst, for da vet jeg at når jeg våkner er det rett på jobb i 17 timer. dette blir siste gangen jeg tar på meg en sånn dobbeltvakt. mulig det er dumt av meg å "si nei" til pengene, men jeg orker det bare ikke..

jaja. får legge meg. burde ha vasket håret men lurer på om jeg ikke gidder. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. har fått samme beskjed fra min kjære samboer. det er ikke verdt det.. jeg må bare si når jeg kommer på jobb på B&M i morgen at jeg er nødt til å få gå først, siden jeg har vært på jobb siden 9 og skal på jobb igjen kl 12 dagen etter.

jeg kjenner at jeg liksom ber om å bli omgangssyk over natten :gjeiper:

nei. nok syting. min egen feil at jeg sa ja til å gjøre det. men jeg kommer ikke til å si ja til det igjen. det kan jeg bare ikke! tærer for mye på meg. E har lovet at han ikke skal ut i morgen da. noe jeg setter stor pris på, for jeg tror nok at når jeg kommer fra 17 timers jobb og er nødt å sove før jeg skal på jobb igjen, så er det siste jeg vil å måtte forholde meg til en full slitsomt fyr :ler:

nei, må legge meg. god natt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kan virke som mine ønsker ble oppfyllt. og selvfølgelig angrer jeg på de nå. kom meg opp i dag og var i fin form, men nå for 10 minutter siden bare smalt det. holdt på å gå i bakken, magen knyter seg og jeg er umenneskelig kvalm.. føler meg så utrolig dårlig, svimmel og kaldsvetter. jeg måtte bare løpe ut på do og kaste opp. helvete altså, jeg trodde jeg hadde kommet meg unna omgangssyken!!

vet ikke hva jeg skal gjøre for hun jeg skal jobbe med kommer ikke før tolv. ringte henne for å høre om hun kunne komme før, men hun svarte ikke. ååå jeg hater sånt her, å la folk i stikken. men jeg kan virkelig ikke noe for det, jeg kan ikke stå her på jobb og løpe på do for å kaste opp. faenfaenfaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke hatt det så jævlig som nå på lenge. står i butikken her, vondt i magen, kvalm, føler meg helt jævlig og så må jeg i tillegg snakke med kunder. aner ikke hva jeg skal gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på sånne tidspunkter føler man at tiden står stille og aldri blir det den skal slik at man kan få gå hjem. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Huff, dette høres ikke bra ut. Og du skal liksom jobbe dobbelt i dag? Gå hjem og legg deg, du har faktisk lov til å ikke jobbe når du er syk :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, dette høres ikke bra ut. Og du skal liksom jobbe dobbelt i dag? Gå hjem og legg deg, du har faktisk lov til å ikke jobbe når du er syk :regler:

Skriver under på denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så dritt, for man tenker jo hele tiden sånn, ouff, hadde jeg kanskje orket å jobbe, det kan jo hende jeg blir bedre, kanskje jeg ikke er såå dårlig osv. men jeg føler meg utrolig kvalm og vondt i magen. så har sagt fra her på Mexx at jeg er dårlig. sjefen skjønte meg veldig godt, og skulle komme så fort hun kunne. liksom bare god bedring og det går bra.

så jeg skal få gå så fort hun andre kommer. jeg klarer ikke jobbe noe, jeg kan jo ikke jobbe når jeg plutselig må spy. ringte til B&M, og han var jo ikke særlig fornøyd. men prøvde å si at jeg virkelig ikke prøvde å skulke unna, og at jeg vet jeg lager en vanskelig situasjon, men jeg er skikkelig dårlig. blir litt skuffa over at de ikke kan si god bedring og sånn, men heller skal gi meg dårlig samvittighet. men men. nå kommer snart K som skal jobbe, og da løper jeg rett hjem. nå kommer det snart alle veier her føles det som :( dumme dritt syke.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er i alle fall sikkert og det er at du ikke skal jobbe på BM når du er kvalm og har kastet opp i dag!!!

Omgangssyken er veldig smittsom og da bør du holde deg hjemme.

GOD BEDRING!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja han sa det han også, at det var bra jeg sa fra hva jeg hadde fordi de var veldig strenge på at folk med omgangssyke ikke skulle jobbe. men blæ, jeg får liksom dårlig samvittighet fordi jeg er syk. jeg kan jo ikke noe for det. selvom jeg forstår jo selvfølgelig at jeg gjør det vanskelig for de der borte. men det er jo derfor jeg ringte så tidlig også, for å si fra så han kunne ha sjans til å fikse det.

jeg vil hjem til sengen min. og doen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar liten! Så kjedelig at du ble syk da, men strengt tatt ingen overraskelse. Stell pent med deg selv nå da, håper du blir fort frisk igjen!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
jeg syns hank von helvete sa noe veldig bra på tv nå nettopp:

det er viktig å være til stede der man er og gjøre det beste ut av det.

det skal jeg prøve å ha i bakhodet og "bruke!

reka, håper du får Viestad ja, den er super! :hoppe:

Et annet fint sitat til deg:

Do not look back and grieve over the past, for it is gone; and do not be troubled about the future, for it has not yet come. Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering.

Veldig, veldig fine sitater begge to! Lever godt etter det du skrev, Grafica. Tror det fra Hank von Helvete er veldig viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kommet meg hjem og fått i meg en brødskive, som foreløpig holder seg der den skal være. driver å laster ned episoder av div serier, men det går så treeegt.. uff. eneste jeg har lyst til å er å ligge og glo. men er jo ikke noe gøy på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...