Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest Problematique

Du er sterk vennen min, du greier dette! Men jeg skjønner at det er kjempetøft :klemmer:

Har du tenkt å starte ny dagbok når du kommer ned? Blanke ark? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En million klemmer til deg :klemmer:

Det må være utrolig vanskelig, men jeg beundrer deg virkelig for å være så sterk at du gjennomfører dette! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk Prob og dalieo.. :hug:

har snakket masse med E i kveld og hvertfall klart å få opp stemningen litt.. blitt enige om at dette er ikke slutten, det trenger ikke være over, vi har mange muligheter til å finne sammen igjen og da vite hva vi gjorde feil forrige gang. hvem vet om vi kanskje ender opp sammen likevel, med hund, hus og det hele. gudene skal vite at jeg elsker han hvertfall. dypt og inderlig. jeg bare må gjøre dette for meg selv nå, gi meg sjansen til å bli lykkelig og ha det bra, ordentlig bra inni meg. det er bare veldig leit at "vi" må gå på bekostning av det, men heldigvis har jeg hans fulle støtte og han kommer til å være der 110% for meg, det sier han og det vet jeg. hvem vet hva som skjer videre, men jeg vet at vi alltid kommer til ha noe spesielt..

merker at det som smertet meg aller mest var å se hvor ufattelig knust han var, det var og er grusomt, ufattelig vondt.. har aldri sett han sånn eller opplevd noe lignende. han ringte meg gjentatte ganger mens jeg satt på toget, og begge bare gråt i telefonen, ingen sa noen ting. de andre på toget må jo ha trodd at jeg var gal ellernoe. han er så vanvittig bra, fantastisk gutt og mann.. jeg skal aldri glemme alt vi har hatt, jeg skal bruke det, erfaringene, både de gode og vonde, og vokse på det og om vi får sjansen til å være sammen igjen skal jeg virkelig gjøre alt riktig. jeg må bare gjøre dette for meg selv først, og jeg er så heldig som har han i ryggen for det. fine, fine E.. :hjerte: vi fant hvertfall ut at å snakke om fremtiden og ting vi eventuelt vil gjøre sammen og fokusere på at tre år er utrolig lite i et langt liv, spesielt med tanke på at jeg kommer til å være hjemme 1-2 mnd i året, så var det litt som medisin. medisin for hjertet..

beklager hvis alt dette blir veldig klissete for dere, jeg ser det kan virke sånn.. men jeg tror vi begge fikk oss en real vekker i dag, ikke det at vi skal gå hen å bli sammen igjen og jeg skal bli osv, men begge er sinte og bitre for at vi kastet vekk noe som var veldig fint, og begge er utrolig glade i hverandre og det er ingen tvil om at det er mye følelser der.. så får vi bare se hvor det leder oss hen. ingen kan spå fremtiden. men det hjelper hvertfall å snakke om det som det er noe vi skal dele sammen, uansett om det er sånn det blir eller ikke.

hører på det nye albumet til John Mayer, spesielt All we ever do is say goodbye er veldig fin altså.. terapi å høre på.

har så mye jeg vil skrive egentlig, om vennine D som oppfører seg som et rasshøl og er bitter og sur mot meg, om alle tankene mine rundt å reise, om middager med familien og alt mulig.. men jeg er så tom. helt tom innvendig.. :(

tror jeg skal prøve å sove litt.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk deg litt søvn :klem:

Det er mye å tenke på for deg, kanskje føler du at du på en måte må bli ferdig med alt før du drar, og ikke vil reise før du har "sort things out". Det er jo veldig strevsomt :troest:

Huff så vondt det må være å forlate E.. Jeg får nesten tårer i øynene av å lese det. Men det er jo synd at det må noe sånt til for at man skal innse hva man hadde.. :sukk: Så du gjør absolutt du rette, forandring måtte til for du var jo ikke lykkelig!

Du er kjempesterk og jeg beundrer deg for at du kaster deg ut i det!

John Mayer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres så vondt ut LH, men det er så bra at dere likevel greier å hente frem de positive og gode tingene. Du kommer til å få det fantastisk, og jeg synes det er så utrolig bra at du gjør dette for deg selv! Da kommer du til å få fylle det savnet etter å gjøre det du vil, og som du sier så betyr ikke det at dere ikke kommer til å finne tilbake til hverandre når du kommer tilbake.

Du er så tøff og jeg må virkelig si at jeg nok ikke hadde vurdert andre studiesteder enn Norge og Sverige hvis det ikke hadde vært for at du gir meg pågangsmot til å både se og tørre andre steder.

Jeg ønsker deg en flott flytur og håper du fortsatt vil komme innom kg ibland selvom du er der borte i varmen og blir klok og brun ;)

Du kommer til å få det fantastisk og jeg er så glad jeg har deg på facebook for du er en kjempe jente LH! :jepp:

I tillegg vil jeg bare si at om jeg har forstått hvem D er av dine facebook venner så var det spesielt en kommentar jeg reagerte veldig på. Det kan godt hende hun ikke skjønner hvordan hun virker på andre, at hun er lei seg fordi du drar og reagerer sånn, men det er likevel ikke noen unnskyldning for å kommentere sånn!

Men bare prøv å glemme det og se fremover og huske på alle som er så glade for at du skal dra! Og jeg tror at om du og E fortsatt vil være sammen etter du er hjemme igjen så får dere det til :)

Mange store :klemmer: til deg lekehusmor, som jeg har blitt så glad i! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
:hug: Denne er til deg. Håper den varmer litt! Lykke til med den neste tiden, og jeg sier som Reka, du er kjempetøff og jeg håper og tror at dette valget er lurt, du vil vokse på det og komme styrket ut av det! Forstår frustrasjonen din og tenker på deg :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ah, nå har jeg fått NOK av jævla D og de sure, bitre kommentarene hennes altså!! :sur:

du har helt rett Reka - det er hun du tror det er. og nå får det faen meg bare holde! vi skulle egentlig treffes i oslo i dag i et tiden for å spise lunch, da hun er i byen, men jeg har ikke hørt noe.. så usikker på om jeg skal sende en melding eller bare la det skure og gå. helt ærlig så har jeg ikke spes lyst å møte henne, men samtidig er det jo hyggelig å få sagt hade. men hun begynner å irriterer meg rimelig mye.

problemet er at hun er typen som plutselig kan ringe kl 1 for å si: ja, hvor er du? og så blir det kaos hvis jeg da fortsatt er hjemme hos mamma. tar meg 20-30 min å komme meg inn til byen også.

jeg må bare sil til dere alle jenter at om det er noen som har lyst å legge meg til på face for å kunne følge med og se bilder osv, så er det bare å sende en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og der hørte jeg fra hun. dette skal bli spennende, kjenner jeg!

velvel.

og forresten Reka og dere andre som skrev så fint - jeg skal svare dere etterpå :hjerte:

nå må jeg komme meg i dusjen, men det er snekkere i huset her så er litt skummelt! haha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

som dere kansje så har jeg begynt å svare litt selv også.. hehe. jeg liker folk som tør å si fra!

:) søte dere er jenter! takk for alle støtte, hadde daua uten dere!

var å spiste lunch, var koselig det.. hun var ikke noe sur og vanskelig nå. drakk en flaske veuve cliqout og koste oss. snakket overhode ikke om at jeg skal dra! når vi sa hade var det bare "ta vare på de gselv da, vi snakkes" overhode ikke noe følelser.. og det var egentlig greit!

nå er jeg hjemme og sløver og skal om en halvtime dra for å spise tapas med familien og venner av familien. blir koselig!

E føler seg tydeligvis også litt bedre i dag, det er godt i hjertet mitt :hjerte:

litt brisen kjenner jeg! så beklager overfladisk post! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra at du og sa fra :jepp:

Og veldig bra at dere hadde en koselig lunch og at hun ikke var vanskelig, da har dere hvertfall en litt hyggelig stemning å etterlate hverandre med :)

Kos deg med tapas! Det er godt :sikle:

Bra at E føler seg litt bedre :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mange fine inlegg du og besøkerene dine har skrevet i det siste her inne.

Kommer ikke på en dritt og skrive sjøl.

Veit bare at du er pokker så heldig som har fått denne sjansen!

Du kommer sikkert til å stor trives, lære masse, og ikke minst ha godt av det hele tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vært å spist tapas, utrolig hyggelig! alle ga meg fine kort og flere av de hadde allerede satt inn litt lommepenger til meg - absolutt ikke ventet og veldig koselig! :)

i morgen blir den store dagen, alt må være på plass.. merker jeg har litt angst.

litt lei meg for at dagen i dag ble så dum som den ble, iforhold til det at jeg overhode ikke har gjort noe fornuftig.

imorgen må jeg:

- ringe H&M

- hente BuyPass på posten

- signere elektronisk gjeldsbrev

- ringe Ikano

- ringe Dahl

- pakke kofferten ordentlig

- rydde sammen på rommet så det er levelig her til jeg kommer tilbake

- sette de klærne jeg ikke skal ha på plass i garderoben

- sende høretelefoner + brev til E i posten

puh. og vi reiser herfra kl 2 :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig hyggelig :)

Ønsker deg en fantastisk tur enda en gang kjære LH! Du er virkelig tøff og beundringsverdig! Store klemmer til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke mange timene igjen vennen!!!

Tenk så spennende når du landa og du får "hetebølgen" rett i ansiktet :nigo:

Ha en FANTASTISK fin tur!!!!!!!!!!!!!! :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...