Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette tror jeg blir den jævligste dagen i mitt liv.

både E og jeg bare gråter og gråter om hverandre, det er grusomt å tenke på at når jeg setter meg på det toget i morgen sees vi ikke på 8 mnd.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( dette er ikke en lett dag. mye tyngre enn jeg trodde den skulle bli. og det verste er ikke over enda, jeg har jo ikke sagt hade til E ennå.

irritert for at jeg ikke tok det roligere igår, slitsomt å være fyllesyk i dag. nå MÅ jeg få pakket ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager til alle at jeg er så inaktiv i bøkene deres i dag. jeg lover å komme sterkere tilbake.

puh. da var jeg ferdig å pakke. tre kofferter blir det å ta med seg på toget i morgen. eneste som gjenstår er å pakke ned toalettsaker, dataen og ta med vesken min i morgen. skal ta taxi til togstasjonen og E skal være med, så satser på å få alt på plass på toget. og så blir det vel tidenes movie-scene når vi skal si hadet utenfor toget... hade bra, takk for fire år, sees om 8 måneder liksom :tristbla:

og det verste er at jeg har ikke en gang sagt hade til familien enda! de neste dagene blir nok ikke noe kosestund de heller. velvel. nå skal vi ha det hyggelig vår siste kveld sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:(

for en forferdelig grusom dag... jeg forstår ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom det. alt jeg vil nå er å kaste meg på et fly til bergen og ligge i Es armer for alltid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...