Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2010 #4281 Skrevet 15. januar 2010 Vel fri blir det absolutt ikke. Var visst masse å gjøre i kveld og i morgen. Greit nok det.. To dager igjen så er eg ferdig :) begynner å få litt angst, mye som må gjøres de neste dagene! Nå sitter jeg barnevakt, vi ser Stor ståhai. Koselig det! Ha en fin helg snuppelura!
LekeHusmor Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4282 Skrevet 15. januar 2010 masse og masse å gjøre; jeg jobbet fra 17:30 til 21:00 ringte til E for at vi kunne gjøre noe hyggelig sammen, men han var visst på fest og hadde tydeligvis ingen planer om å droppe det pga meg, selvom jeg reiser på tirsdag. merker at det sved litt, første gang på lenge jeg har brydd meg om at han har gått ut. kan ikke helt forstå at han valgte som han gjorde.. men han om det. så ble jeg sittende litt etter jobb med D, drakk to glass vin og spiste litt god mat. koselig var det. nå har jeg kommet hjem og leser mail fra skolen, de har sendt oss mailadr til de forskjellige norske som begynner samtidig - så nå har jeg sendt hun ene meld på face håper hun ikke syns jeg er helt stalker.. imorgen skal jeg begynne på jobb kl 10:30 så jeg har et mål om å være i søvn innen kl 1. håper å klare det.. blir nok en relativt lang dag i morgen, men det er OK, for det er min siste! :dåne: sykt å tenke på.. jeg får noia av å tenke på alt jeg må pakke innen tirsdag. hele livet mitt skal ned i en koffert liksom. vel vel. det går vel bra til slutt! og jeei, jeg fikk svar av lånekassen i dag! så da er faktisk alt i orden og klart! pengene kommer vel en gang i neste uke, så fort jeg er hjemme i Asker skal jeg logge meg inn og svare på gjeldsbrevet. hurra! 200 000 mer i studielån!
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #4283 Skrevet 15. januar 2010 Var bra du fikk hatt det litt koselig etter jobb selvom E valgte litt rart.. Skjønner godt det gjør litt vondt når han velger sånn, men du får bare blåse i det. Det kommer helt klart til å gå bra! Og så deilig at alt er ordnet med penger og alt!
LekeHusmor Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4284 Skrevet 15. januar 2010 ja nå er egentlig alt bortsett fra pakking da, klart til avreise! jeg har jo hele søndag og mandag å pakke på, så det burde igrunn ikke være noe problem.. fyller to kofferter med ting å ta med hjem, og resten setter jeg i esker i boden her i Bergen, E sa at det var greit. så får bare håpe vi fortsatt er venner iaugust så jeg kan hente det uten at det blir pinlig stemning
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #4285 Skrevet 15. januar 2010 Du klarer nok å pakke Og det går nok greit i august, uansett: Den tid - den sorg!
LekeHusmor Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4286 Skrevet 15. januar 2010 godt poeng shrimp.. godt poeng. har bare litt panikk for å glemme noe livsviktig! men har en liste som jeg skriver ned ting på etterhvert som jeg kommer på de, så burde gå greit. utrolig digg å tenke på at jeg ikke trenger å pakke boblejakke, vintersko osv!! alt jeg skal ta med er noen av strikkejakkene mine og noen ullsokker. ellers er det sommer klæææær all the way
Mischa Skrevet 15. januar 2010 #4287 Skrevet 15. januar 2010 Whooah så sykt spennende! Så bra at de opplyser dere om hvilke andre norske studenter som skal begynne samtidig. Er jo greit å ha noen kontakter der nede når lengselen etter brunost og snø blir for stor, så kan man sutre sammen
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #4288 Skrevet 15. januar 2010 You lucky, lucky thing! Sommer i januar!
LekeHusmor Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4289 Skrevet 15. januar 2010 ja sant Mischa! viser seg at fire av de jentene drar sammen nedover.. hurra, jenter i grupper er alltid så artig jeg fikk forøvrig opplyst av en venninne at de selger snus på sjømannskirken i sydney? det må jo være tull!
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #4290 Skrevet 15. januar 2010 Hm.. skjønner hva du mener med grupper, men tror du ikke det finnes en ørliten sjanse for at du kanskje blir kjent andre fra feks Australia og andre land? Snus i en kirke? Det hadde jo vært morro
LekeHusmor Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4291 Skrevet 15. januar 2010 nå kom E hjem, må bare syte litt.. hvorfor klarer han aldri å bare holde som han sier? jeg HATER så grønnjævlig at han forandrer seg så mye så fort han får promille. forbanna drit altså. snakket med han i halv ti tiden og da var han helt normal, sa han skulle ta et par øl og så kom han hjem og så kommer han hjem nå, med kebab i hånden og er helt klart ganske full. så møkka irriterende altså
Gjest dalieo Skrevet 15. januar 2010 #4292 Skrevet 15. januar 2010 (endret) Tenk så deilig det blir å gå rundt i lette klær! Ååh, jeg hater virkelig vintervær og vinterklær.. Og tenk så brun og fresh du kommer til å bli! edit: Uff, synes det er ubehagelig når folk forandrer seg veldig mye når de er full.. :sukk. Tror det kommer til å bli godt for deg å komme bort fra Bergen, altså.. Bare en jobbdag igjen nå, right? Endret 15. januar 2010 av dalieo
janne84 Skrevet 16. januar 2010 #4294 Skrevet 16. januar 2010 Snus i kirken hørtes rart ut, men er vel fullt mulig? De selger jo andre "norske" varer... Du må huske nettbank-kalkulatoren din, den er fort gjort å glemme!
Mischa Skrevet 16. januar 2010 #4296 Skrevet 16. januar 2010 En sjømann må ha sin snus må vite Du får sjekke det ut og rapportere tilbake til oss
LekeHusmor Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #4297 Skrevet 17. januar 2010 åh jeg er så SINT! lei av jævla sjefen min D og lei av E som skal gi meg dårlig samvittighet for å gå ut når han gjør det uten å blunke. FAEN altså! og jeg må komme i gang med pakking og alt mulig, dette var ikke sånn jeg ville at de siste dagene i bergen skulle være!
LekeHusmor Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #4299 Skrevet 17. januar 2010 ikke meningen å syte men det er så ubehagelig å være så sint som jeg er nå. skikkelig sint inni meg. lyst å høre på Limp Bizkit og skrike høyt!!!
Nótt Skrevet 17. januar 2010 #4300 Skrevet 17. januar 2010 Det er lov å klage. Det er ikke noe godt å være så sint når man ikke kan slippe det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå