LekeHusmor Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4261 Skrevet 14. januar 2010 Utleiemegleren sa han kunne regne med å få hvertfall 7000 i mnd for leiligheten. Det er jo veldig bra, glad for å få det ut av verden før jeg drar. Nå sitter jeg å lager regnskap over hvor mye E skal skylde meg for møblene. Det er jo jeg som har betalt alt her og han ville heller kjøpe de han enn at jeg skulle selge de på Finn. Han har ikke penger nå, så jeg skal få det etterhvert men jeg har ikke noe problem med å stole på det siden han er rimelig stabil økonomisk. Men tenkte uansett å ta en utrskrift av hva han skylder meg og så skrive under på det begge to og ta kopier så jeg har, i tilfelle alt skulle gå til helvete. Jeg er irritert på venninne/sjef D i dag, for vi har hele gjengen på jobb snakke tom å gjøre noe på søndag, i forbindelse med at jeg reiser. Mandag er jo siste dagen min men da hadde jeg og E planlagt å ha en siste kveld sammen. Så ringer D igår og spør om ikke vi kan spise sushi på mandag, siden mannen hennes skal på noe greier på søndag så hun har ikke anledning til å gå ut da. Så sier jeg at øh det passer litt dårlig, skal være med E osv. Så blir hun småsur og sier herregud du skal jo aldri se meg igjen, du bor jo sammen med E og ser han hver dag og blablabla.. og jeg går umiddelbart i forsvarsposisjon og begynner å unnskylde, si at vi kan jo prøve å få det til osv osv. i ettertid tenker jeg bare hallo? går det virkelig ikke an å ha forståelse for at det er andre ting ennb are henne i livet mitt også? hun er så ufattelig sær.. jeg sendte henne en melding også og skrev det at jeg mente ikke nedprioritere henne og jeg ville jo selvfølgelig være med henne, E skal i møte fra 6-8 på mandag, kanskje vi kan spise sushi da? osv.. og så gidder hun søren ikke svare en gang. jeg blir så irriterert og provosert over meg selv og måten jeg bare legger meg helt flat for henne og ikke tør si i mot. hun er så overvelmende og voldsom, så tør liksom ikke annet! det er fælt å si, for jeg er veldig glad i henne, men jeg gleder meg til å få hele damen litt på avstand på jobb i dag kommer jeg til å si at jeg beklager, mandag har jeg planer så det passer ganske dårlig, søndag skal vi ut å spise med de fra jobben; det har vært planen hele tiden og egentlig syns jeg heller hun kan legge seg litt i selen for å få blitt med der - det blir tross alt siste kvelden med meg. det er ingen grunn til at jeg skal føle meg fæl for dette her!! Om en uke reiser jeg!
LekeHusmor Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4262 Skrevet 14. januar 2010 da har jeg lagd litt deilig lunch til oss siden vi har vært flinke og fått unna mye i dag; salat med cherrytomater, (agurk og mais ) tallegio og hvitløksbrie, så har vi stekte kyllinglår til og hjemmelagde hvitløksbrød. nam nam!
Mischa Skrevet 14. januar 2010 #4263 Skrevet 14. januar 2010 Hun fra jobben din virker jo helt latterlig.. For en oppførsel og for noen argumenter! Men du får tenke på at hun nok kommer til å savne deg da, siden hun syntes det var viktig å treffe deg før du drar ( så viktig at at du pent får kansellere eventuelle planer med E) Høres ut som en god lunsj, må si jeg synes litt synd på E som kommer til å gå glipp av all den gode maten din!! Hvordan blir det for han nå? Fra gourmet til .. Fjordland? Hadde jeg vært sammen med deg hadde jeg aldri gitt slipp på deg - særlig pga. ferdighetene dine på kjøkkenet
LekeHusmor Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4264 Skrevet 14. januar 2010 det er godt å vite Mischa, at du aldri hadde latt meg gå det blir nok mye grandis på han utover ja.. men jeg har tenkt å sende han litt oppskrifter som han kan lage Hun er ikke helt stabil nei, venninnen/sjefen min.. fikk plutselig melding isted av henne og regnet med at aha, nå har hun tenkt seg om og jeg får et svar men så står det bare: Du er nødt å ta fri i dag, det er så stille. jaja, fint med fri, men halo... nå har E en kamerat på "visning" her i leiligheten, en som han ønsker at skal flytte inn her når jeg drar.. leiligheten kan nemlig fint deles opp i to hybler med relativt store soverom. spennende å se True Blood er så bra!
Nótt Skrevet 14. januar 2010 #4265 Skrevet 14. januar 2010 Hun er ikke helt stabil nei, venninnen/sjefen min.. fikk plutselig melding isted av henne og regnet med at aha, nå har hun tenkt seg om og jeg får et svar men så står det bare: Du er nødt å ta fri i dag, det er så stille. jaja, fint med fri, men halo... NØDT til å ta fri faktisk... trodde at man hadde krav på å jobbe når man var satt opp til å jobbe jeg. Kjenner at jeg blir ganske så provosert av denne sjefen din, godt det ikke er mange dagene igjen med henne.
LekeHusmor Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4266 Skrevet 14. januar 2010 ja det skal bli godt å slippe alt det ustabile.. kommer til å savne å jobbe og å tjene penger, men jeg er så lei av måten hun kontrollerer meg på, eller måten jeg LAR henne kontrollere meg på da! det er irriterende.. når jeg hadde sminket meg på julebordet så sa hun bare "veldig bra lekis, veldig bra satt sammen. men du trenger litt glans på leppene" og så dytta hun lipgloss på meg, selvom jeg hadde bevisst sminkte matte lepper, for jeg syns det er mer classy. jeg er ikke en person som lar meg tråkke på, men med henne skjer det igjen og igjen og igjen! no more! nå har jeg sendt E på butikken, siden vi gikk tur før i dag skal jeg kaste det hele vekk nå ved å lage brownie cookies og så skal jeg lage smoothie. vi spiste jo middag/lunch så tidlig i dag fordi jeg trodde jeg skulle på jobb, men det skulle jeg jo ikke så nå blir det rett og slett bare kos og se på TB hele kvelden.. må bare legge til at det er merkelig hvordan dette her er. leser tilbake til i sommer, hvor jeg fortsatt var forelsket i han og ønsket oppmerksomhet, bekreftelse osv hele tiden. alt har forandret seg så mye siden den tid.. jeg kan ikke forstå at jeg hadde så behov for bekreftelse fra han hele tiden. og jeg merker tydelig nå også at han også er på vei til å gå videre - han er kjappere i kjeften mot meg, godtar ikke like mye av dillene mine og ting han syns var søtt før har nå tydeligvis blitt irriterende.. det er trist at det måtte bli sånn men jeg begynner å bli rimelig sikker på at det beste for oss to nå er nettopp det at jeg reiser. selvom han var så lei seg osv i forrige uke og angret og hei og hå, så virker det som det er over nå, at han også på en måte bare er klar for å gå videre.. utrolig rart å tenke på hvordan alt har blitt. vi krangler ikke, men vi bare ja.. er venner da. tar ikke på hverandre, ingen kosing eller kyss osv. kan ikke huske sist jeg var borti han på en måte :klø: det er litt rart å tenke på, når det var ting som jeg var helt obsessed ved før. har aldri merket så tydelig at følelsene regelrett har dødd ut før, akkurat som en ild som slukker.. merkelig. GUUUD så drit for dere å lese dette hele tiden vet jeg skriver om det ca hver dag, men det er min måte å prosessere det på.. so bear with me
Gjest Problematique Skrevet 14. januar 2010 #4267 Skrevet 14. januar 2010 Er bare glad for å lese det, for å se at du ikke er trist, men at du er på vei til å bevege deg videre
LekeHusmor Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4268 Skrevet 14. januar 2010 (endret) Litt kveldskos: Hjemmelagde sjokoladecookies og skogsbærsmoothie med grapefrukt, og True Blood på tv'en Endret 14. januar 2010 av LekeHusmor
Nótt Skrevet 14. januar 2010 #4269 Skrevet 14. januar 2010 Det så skikkelig digg ut - kan du sende noen til meg også???
MarianneE Skrevet 14. januar 2010 #4271 Skrevet 14. januar 2010 Høres ut som en god lunsj, må si jeg synes litt synd på E som kommer til å gå glipp av all den gode maten din!! Hvordan blir det for han nå? Fra gourmet til .. Fjordland? Hadde jeg vært sammen med deg hadde jeg aldri gitt slipp på deg - særlig pga. ferdighetene dine på kjøkkenet Kanskje han flytter hjem til mamma? Er bare glad for å lese det, for å se at du ikke er trist, men at du er på vei til å bevege deg videre Jo det samme tenkte jeg. You're moving on with your life!!
Gjest Problematique Skrevet 14. januar 2010 #4273 Skrevet 14. januar 2010 Åååh jeg vil også ha cookies
LekeHusmor Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4274 Skrevet 14. januar 2010 *deler ut til alle som vil ha* Eric i true blood er så kjeeekk!
Gjest dalieo Skrevet 14. januar 2010 #4275 Skrevet 14. januar 2010 Eric er deilig ja! Hun venninnen din, D, virker veldig merkelig altså.. Egoistisk tankegang! Har også en venninne som er veldig.. leder, i mangel på bedre/andre ord. Hun har utrolig sterk personlighet, og er IKKE redd for å si ifra uansett hva det gjelder, så jeg merker jeg kuer meg veldig lett. Plagsomt, for i ettertid angrer jeg veldig på at jeg ikke sto opp for meg selv! Det blir sikkert godt å få slike personer på avstand, ja Kos dere i kveld!
LekeHusmor Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4276 Skrevet 14. januar 2010 ja det er sykt plagsomt med sånne folk! skal sitte barnevakt for henne i morgen før jobb, fra 1-5. ikke at det gjør noe; jeg skulle ingenting og hjelper gjerne til. hun spurte også om jeg hadde funnet ut noe ang mandag og sa at vi gjerne kunne spise litt tidlig, det passet perfekt for henne.. ikke noe forståelse for meg ellernoe planen blir som følger; jobbe i morgen og lørdag, pakke og gå ut en liten tur søndag, pakke mandag, spise sushi med D og så være med E på kvelden.. og så er det hjem til mor tirsdag og sydney torsdag! puh.. mye som skal gjøres denne uken. heldigvis har E sagt jeg gjerne kan la tingene mine stå her og hente de til sommeren, men littt merkelig om ting plutselig blir rart mellom oss da og så må jeg over og hente de her i sommer så prøver å få med meg det viktigste hjem hvertfall. så mye som mulig.
Mischa Skrevet 15. januar 2010 #4277 Skrevet 15. januar 2010 Hun er ikke tilfeldigvis enebarn, denne D? Ser noen likhetstrekk med en venninne som er enebarn, og som er vant til å få alt på sin måte og ikke ta hensyn til andre Hun er blitt mye mer normal med årene da, men dette enebarnsyndromet var virkelig slitsomt til tider! Skikkelig bossy!
LekeHusmor Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4278 Skrevet 15. januar 2010 nei hun er faktisk lilesøster! merkelig det der altså. velvel. fikk sagt litt fra til henne igår; sa det at jeg forstår at du er litt skuffa fordi jeg reiser og gruer deg, og det er greit at du er litt bitter, men bare pass på så det ikke blir mitt siste minne av deg. da sa hun bare: selvfølgelig ikke!! hehe. så får vi nå se. nå skla jeg opp å sitte barnevakt for datteren hennes, I, som virkelig er verdens nydeligste jente kommer til å savne å se hun vokse opp når jeg reiser.. så skal jeg på jobb kl 17, men jeg kjenner jeg har et liiiite håp om å få fri i dag også
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #4279 Skrevet 15. januar 2010 Kos deg masse, både som barnevakt og på jobb! Kan krysse litt fingre for at du får fri jeg
LekeHusmor Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4280 Skrevet 15. januar 2010 Vel fri blir det absolutt ikke. Var visst masse å gjøre i kveld og i morgen. Greit nok det.. To dager igjen så er eg ferdig :) begynner å få litt angst, mye som må gjøres de neste dagene! Nå sitter jeg barnevakt, vi ser Stor ståhai. Koselig det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå