LekeHusmor Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4141 Skrevet 5. januar 2010 Gossip girl på FEM?!!!!! Faen da! Først OTH og nå GG. Vi har ikke FEM; og ingen mulighet til å få det! Jævla TV-Norge! Ugly betty er også flyttet dit! men det skal jo være mulig å få FEM når man har tvN? hvilken leverandør har dere? lite produktiv dag.. men deilig det. jeg har bare sett på hells kitchen og spist brødskiver med posjert egg jobb kl 5.. gleder meg ikke for å si det sånn. men men, 9 dager igjen med jobb nå!
Gjest Problematique Skrevet 5. januar 2010 #4142 Skrevet 5. januar 2010 Ugly Betty også...?! *legger seg ned og griner* Vi har Canal Digital, men det er huseieren sin abonemment, skal vi ha inn flere kanaler må vi til med dekoder og hele pakka og det har vi ikke råd til altså..
LekeHusmor Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4143 Skrevet 5. januar 2010 :klø: trodde ikke det skulle være nødvendig med FEM jeg.. hmm. jeg vil ikke på jooooooooooobbbbbb har en merkelig følelse inni meg, sånn at jeg igrunn bare har lyst å sitte på denne sofaen for evig og alltid! vet ikke hvorfor.. kanskje jeg begynner å bli litt redd..
Gjest Problematique Skrevet 5. januar 2010 #4144 Skrevet 5. januar 2010 Vel, vi har ikke FEM nå hvertfall... Vet at mamma først fikk den etter at hun fikk dekoder.
LekeHusmor Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4145 Skrevet 5. januar 2010 wohoooo! jeg fikk fri i dag! D ringte meg og sa du, vet du hva jeg må bare beklage men jeg har ikke jobb til deg i dag. og jeg klarte nesten ikke styre gleden min men jeg må ut av huset uansett, har jo ikke noe mat.. så enten går jeg bare bort på jobb og spiser litt, eller så går jeg på butikken og så lager jeg meg noe. er veldig koselig å spise på jobb, men litt drit for det går alltid så lang tid der.. blir sittende så lenge liksom! får se hva jeg gjør.
Gjest Rekaaa Skrevet 5. januar 2010 #4146 Skrevet 5. januar 2010 Det er ikke noe bedre enn å få en uventet telefon om det, når man er litt lei jobb! Skjønner gleden din!
Nótt Skrevet 5. januar 2010 #4147 Skrevet 5. januar 2010 Så deilig å få fri når man ikke har lyst til å jobbe.
LekeHusmor Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4148 Skrevet 5. januar 2010 jeg har fortsatt på meg pysjen og jeg har overhode ikke lyst å gå ut! hadde det fantes sushi som kjørte ut her i byen i dag så hadde jeg ikke beveget meg utenfor men nå skal jeg kle på meg og gå ut, og så skal jeg gå å bytte et par greier jeg fikk til jul og se om det går an å få kopiert nøklene og så spise litt og så bestille meg sushi til å hente på vei hjem så jeg har når jeg blir sulten senere i kveld
janne84 Skrevet 5. januar 2010 #4149 Skrevet 5. januar 2010 Skjønner godt du er litt redd, men herregud så jeg misunner deg. Skulle virkelig ønske at jeg også hadde studert i annet land, men nå er det nok for seint for min del... Og bare tenk når du kommer down under så sitter vi er i 1,5m med snø og kuldegrader..
LekeHusmor Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4150 Skrevet 5. januar 2010 ja du sier noe der janne jeg ska nok gni det inn! hehe.. nå skal jeg ut å bytte den vesken fra accessorize, spise litt på bølgen og hente meg noe sushi å ha med hjem.. ikke så verst å ha fri
Mischa Skrevet 5. januar 2010 #4151 Skrevet 5. januar 2010 Bytte noe fra Accessorize Må ikke bytte noe derfra :gjeiper: (har jobbet der før nemlig, så er litt ) Håper det du skal bytte ikke er på tilbud da
LekeHusmor Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4152 Skrevet 5. januar 2010 det var ikke påtilbud heldigvis.. fikk en tilgodelapp, fant ingenting jeg ville ha sånn right away. vært på jobben en tur, spist deilig pannestekt kamskjell med yuzusaus og jordskokker og så hjortefilet med deilig marsala saus og rotgrønnsaker.. veldig, veldig godt! nå er jeg hjemme, plukket med meg litt sushi på vei hjem til "kvelds".. spiste jo i seks tiden så blir nok sulten igjen sånn 10. og sushi er jo sunt og godt i dag skal jeg IKKE ligge oppe til halv 5! nå: mer gordon!
janne84 Skrevet 5. januar 2010 #4153 Skrevet 5. januar 2010 Må huske å bruke tilgode lappen før du reiser nå da... Ja bare å gni inn, når jeg var i Sydney var det 40 grader, jeg reiste i slutten av januar og kom hjem igjen i mars..
LekeHusmor Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4154 Skrevet 5. januar 2010 jeeee, h*n jeg heide på i hells kitchen vant! anbefaler alle å se den 6 sesongen altså, veldig bra!
LekeHusmor Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4156 Skrevet 5. januar 2010 fikk feil sushi! blædiblæ! men det gikk nå bra da. nå ser jeg The Proposal med Sandra Bullock og Ryan Reynolds, den er morsom
LekeHusmor Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4158 Skrevet 5. januar 2010 sandra bullock er morsom! vi skal til kristiansand på julebord på søndag, og jeg vet søren ikke hva jeg skal ha på meg.. har lyst å se litt fresh ut.. samtidig som jeg egentlig gir litt f. problemet er at jeg har ikke noe "basic" dress en gang, som jeg føler meg vel i.. blæ.. har egntlig lyst å gå i en langerment kjole med åpen rygg, men jeg er alt for blubbi til det samtidig er jeg lei av sånne "seil" av noen kjoler, selvom det er det jeg igrunn føler meg mest vel i, for det skjuler alt.. men det vet jo alle også og dermed føler jeg meg ikke vel likevel. blæ! misunner gutta som bare tar på seg dresss.
LekeHusmor Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4159 Skrevet 5. januar 2010 og så går vi løs på Ghots of Girlfriends Pasts.. skikkelig chickflick kveld! den er slutt ca 01:45 så da er det rett i seng! ja, jeg vet det er håpløst at jeg er så sent oppe men jeg jobber jo bare kvelder og da blir det litt sånn..
LekeHusmor Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4160 Skrevet 6. januar 2010 velvel, ble ikke for sent i dag våknet kl 10 og ble liggende å sløve en times tid.. kanskje litt mer sto opp, spiste et knekkebrød og gikk ut. har vært produktiv! har fått kopiert opp nøkler, fått kjøpt bursdagsgave til mamma (Jamie Oliver stekepanne, det var 40% på den, hurra!) kjøpt meg lebestift til julebordet (mye billigere enn å kjøpre ny kjole ), byttet øredobbene jeg fikk av E til jul inn til en utrolig nydelig ring den ringen kommer jeg til å ville ha for alltid.. den er består av små hjerter som er snudd opp ned annenhver, med små diamanter i mellom.. litt "kraftig" liksom. ah, får prøve å legge opp bilde den er en dame her i Bergen som lager de så det fins ikke mange av den.. det liker jeg! jeg tenker at alle hjertene som går opp og ned men som til syvende og sist tilsammen lager en nydelig ring, minner meg om årene jeg og E har hatt sammen.. litt teit kanskje, men det var det jeg tenkte med en gang jeg så den. så uansett hva som skjer med oss når jeg reiser, så vil jeg at den ringen skal minne meg om alt det vi har hatt sammen.. nå spiser jeg druer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå