Gå til innhold

oh happy days

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mye godt :sikle:

Hvordan tilbreder du mangomarinaden til scampien?

Videoannonse
Annonse
Gjest Problematique
Skrevet

Hei vennen, håper dere koste dere masse i går :klemmer: Nå er det 2010, et år jeg tror du kommer til å se tilbake på senere i livet og si "Det er det året hvor jeg forandret livet mitt totalt, det beste jeg noengang har gjort!"

Glad i deg Lekis :strix:

Skrevet

Godt nytt år, LekeHusmor. Håper virkelig du hadde en fin kveld i går, og at det nye året bringer deg masse glede og gode stunder. Veldig glad for at jeg ble kjent med deg, du er en utrolig flott person! :hug:

Skrevet

Godt nyttår :hoppe:

Håper du hadde en fortreffelig aften :ler:

Jeg er såå misunnelig på vennene dine som kjenner en så fantastisk person og som i tillegg er en racer på kjøkkenet. Skulle veldig gjerne hatt litt av den tapasen ja! Ble det bra? Noe som ble mer vellykket enn andre ting? :)

Skrevet

jeg døøøøøøøøøøøøør... det ser så jævlig ut her!

og jeg skal reise i morgen tidlig kl 8 :sur:

Skrevet

blææ..

litt slitene og bakfulle og litt prat om at jeg faktisk reiser om 20 dager = lekis og E og masse, masse tårer... :sukk:

Skrevet

vel vel. livet er tøft iblant. vi har nå fått ryddet her og det var utrolig delig altså.. nå skal jeg lage løvbiff (sånne skikkelige) med pommes noisettes og aioli til, god dagen derpå mat. så skal vi se Wall Street, og etterpå kjører vi til E for å sove der og i morgen er det tilbake til Bergen og jobb :roll: heldigvis bare for to uker da, med jobb altså... får bare holde ut!

Skrevet

tilbake i Bergen. jobbet igår kveld, var koselig det.

i dag er det søndag, jeg har fri, og jeg har en sånn merkelig nå-skal-jeg-kose-meg-følelse :klø: har vært å handlet inn litt mat og har muligens litt planer om å spise sushi med venninne D i kveld, men utover det så skal jeg bare fikse og styre litt med småting her hjemme.. rydde ut av kofferten, sende søknad til lånekassen og sette på en klesvask kanskje. lese litt på de mailene jeg har fått og begynne å forbrede meg mentalt til å reise om noen uker..

for en deilig dag! kan ikke helt beskrive følelsen jeg har inni meg nå, men det er en sånn ro, en sånn behagelig jegskalkosemeg følelse. merkelig. :)

Skrevet

Jeg vil starte på en ny serie! har noen noen tips?

Jeg følger allerede med på 90210, Gossip Girl, Brothers and Sisters, Cougar Town, Greek, One Tree Hill, Grey's og Desperate Housewives.. så noe i den duren.. ellers har jeg vurdert True Blood og Vampire Diaries litt, men hvis de er veldig skumle vet jeg ikke om jeg tør sitte her alene og se de :sjenert:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det er så utrolig godt med sånne dager :jepp: Jeg har også en sånn dag, og det er bare fantastisk.

Jeg er rett og slett misunnelig på deg som snart skal reise til Australia, det har liksom vært drømmen min i mange år allerede. Synes du er utrolig tøff som reiser nå, så kort tid etter at du bestemte deg. Jeg har et helt år til på meg før jeg kommer etter, men da synes jeg vi bør ha kg-treff i Australia :fnise:

Hva med den nye serien Glee forresten, har ikke sett den selv, men har hørt en del bra om den :)

Skrevet

Jeg ser på Glee :jepp: Synes ikke historiene og selve handlingen er spesielt fengende, men synes det er morsomt å se oppvisningene, også er de så utrolig flinke til å synge!

Skrevet

jeg har på meg superundertøy, to tjukke ullgensere, ullsokker og sitter med en dyne på meg - allikevel fryser jeg!! grrrrrr!

Skrevet
Det er så utrolig godt med sånne dager :jepp: Jeg har også en sånn dag, og det er bare fantastisk.

Jeg er rett og slett misunnelig på deg som snart skal reise til Australia, det har liksom vært drømmen min i mange år allerede. Synes du er utrolig tøff som reiser nå, så kort tid etter at du bestemte deg. Jeg har et helt år til på meg før jeg kommer etter, men da synes jeg vi bør ha kg-treff i Australia :fnise:

Hva med den nye serien Glee forresten, har ikke sett den selv, men har hørt en del bra om den :)

:) Planlegger du også å reise nedover? hvor og hvorfor? :hoppe:

KG goes down under! :fnise: et treff der nede hadde ikke vært å forakte nei :)

Jeg ser på Glee :jepp: Synes ikke historiene og selve handlingen er spesielt fengende, men synes det er morsomt å se oppvisningene, også er de så utrolig flinke til å synge!

Har prøvd meg litt på Glee, kanskje jeg får prøve litt til da.. :)

Nå satt jeg like godt på The Ugly Truth. er i humør til chick-flick :) får ikke gjort så mye produktivt nå kjenner jeg, men dagen er jo ikke over enda.. og det er virkelig ikke krise om kofferten min ikke er pakket ut og jeg ikke har ryddet på badet enda. det er en av tingene jeg skal bli flinkere til i 2010 - slutte å tenke "åh, jeg klarer ikke kose meg før jeg har ryddet og gjort alt annet jeg skal". greit å ikke være sløv og utsette alt mulig, men jeg føler at jeg har blitt litt forknytt når det gjelder det der, det må jo kunne gå an å kose seg litt iblant også. har blitt litt oppdratt til det der gjør det du skal først, og så kan du kose deg-mantraet, og det er jo vel og bra, men iblant, spesielt når det ikke er noe som er så uhyre viktig, så er det ingen krise å gjøre den i den andre rekkefølgen. selvom det jo selvfølgelig føles ekstra godt å sette seg ned etter man har gjort det man skal også.. hmm. mistenker at dette kan bli vanskeligere enn jeg trodde :gjeiper: ah well. snurr film!

Gjest Wolfmoon
Skrevet
:) Planlegger du også å reise nedover? hvor og hvorfor? :hoppe:

KG goes down under! :fnise: et treff der nede hadde ikke vært å forakte nei :)

Planen er å reise nedover i Januar 2010 for å jobbe et år på Work and Travel Visa :nigo: Regner med at det blir å se mesteparten av landet i løpet av den tiden, derfor trenger jeg å spare penger et år først. Også skal det helst kobles sammen med 2-3 måneders utforsking av Asia på slutten :)

Gjest Problematique
Skrevet

Jeg tror du kommer til å like True Blood jeg! Prøv et par episoder og se :jepp:

Deilig med sånn koseseg-følelse. Håper du virkelig får kost deg idag også! :klemmer:

Skrevet

Sitter å leser gjennom dagboken min... guriland, så mye ting har endret seg på et år. jeg var mye morsommere og gladere for et år siden, men samtidig hadde jeg mye fler nedturer. jeg ser tydelig at jeg har blitt mer ------- i humør og sinnstilstand istedenfor VVVVV som jeg var før.. vet ikke om det er bra eller dårlig :vetikke:

uansett orker jeg ikke sette i gang med den helt store sjelegranskingen, for jeg skal jo snart reise og selvom det blir FÆLT å dra så er jeg rimelig sikker på at jeg kommer til å få det bra..

E har satt i gang med å være trist og lei seg og angre på alt han har gjort og tenke hva han kunne gjort annerledes for at jeg ikke skulle dra.. snakker om hvor fælt han kommer til å ha det alene her i Bergen og hvor mye han gruer seg osv osv. vanskelig å forholde seg til.. får så himla dårlig samvittighet ovenfor han, hater å vite at jeg sårer han. samtidig så er det feil å skulle bli her, for jeg tror ikke forholdet vårt hadde blitt så mye bedre, jeg ser jo det når jeg leser tilbake i dagboken her, følelsene mine for han har forandret seg. puh.

nå begynner jeg å bli sulten! lage meg en kyllingsandwich kanskje. J fra jobb spør om vi skal spise middag sammen i dag, men jeg har jo egentlig avtale med D; problemet med henne er det at hun gir lyd fra seg så seint og noen ganger gir hun ikke lyd fra seg i det hele tatt så da blir man liksom sittende å vente.. hehe. og så har ikke jeg lys tå ringe henne for litt inni meg håper jeg at hun bestemmer seg for å ikke ringe meg og ja. bla bla bla! egentlig kunne jeg tenke meg å spørre om vi ikke alle kunne gått ut å spist sushi sammen for da kunne jeg liksom tilfredsstilt "alles" behov. velvel. se ferdig the ugly truth nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...