LekeHusmor Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #4042 Skrevet 22. desember 2009 ok. jeg har kjøpt en diesel boblejakke til e, til 2100 kr. men så har det plutselig gått opp for meg at det er litt vel mongo, han har overhode ikke kjøpt noe så dyrt til meg og ja.. det er penger jeg heller kan bruke på noe annet. så jeg har igrunn bestemt meg for å deponere på den i morgen. men selvfølgelig så finner jeg ikke den jævla kvitteringen! jeg har tatt vare på alle andre kvitteringer, men den, nei den finner jeg ikke. TYPISK!
Gjest Problematique Skrevet 22. desember 2009 #4043 Skrevet 22. desember 2009 Nei, så kjipt! Hvis ikke du finner den så får du prøve å gå på butikken likevel, er du heldig så er det samme personen der som når du kjøpte den. Håper du finner den da
loffen Skrevet 22. desember 2009 #4044 Skrevet 22. desember 2009 Shit, den var dyr ja.. Håper du får levert den tilbake. Ellers:
Gjest Rekaaa Skrevet 22. desember 2009 #4045 Skrevet 22. desember 2009 Ville også prøvd å deponere selv om du ikke skulle finne igjen kvitteringen, krysser fingrene for at du finner den!
Serenity88 Skrevet 23. desember 2009 #4046 Skrevet 23. desember 2009 Gledelig jul Lekehusmor! Håper du og familien din får en rolig og koselig jul
*Enigma* Skrevet 23. desember 2009 #4047 Skrevet 23. desember 2009 God jul, kjære LekeHusmor. Håper du og familien din får en fin jul. Vi snakkes i romjula!
LekeHusmor Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #4048 Skrevet 23. desember 2009 for en natt mamma skulle rulle dukene igår, og klarte å klemme den glovarme rullen oppå fingrene sine.. så hun fikk noen heftige forbrenninger på de øvreste knokene, faktisk så mye at huden skrellet av og hun begynte å blø. må ha gjort noe helt sinnsykt vondt så hun var ganske fra seg.. så isteden for å dra til E, så ble jeg hjemme og fikk henne til å prøve å sove litt. hadde ikke lyst å dra når hun hadde så vondt. jeg ringte legevakten men de sa det var så lang kø og at det egentlig ikke var så veldig mye de kunne gjøre, så det var ikke vits å komme.. hun sover enda så jeg håper hun har fått sove litt i natt og ikke har like vondt nå. hun kommer sikkert til å slite med å bruke hendene, iom at hun ike kan bøye knokene noe særlig.. så jeg har kalt inn lillesøster (som egentlig var ute men som kom rett hjem når jeg ringte og sa hva som hadde skjedd, og som sa at hun selvfølgelig skulle være her og hjelpe til i dag ) og har satt av dagen selv til å hjelpe til hjemme. julen kommer jo, enten man vil eller ei og vi skal få det til og få det koselig!
Frigg Skrevet 23. desember 2009 #4049 Skrevet 23. desember 2009 Innom for å ønske deg en fin jul. Kos deg masse med familien din
Gjest skorpio Skrevet 23. desember 2009 #4050 Skrevet 23. desember 2009 Ønsker deg og dine en riktig god jul!
Mischa Skrevet 23. desember 2009 #4052 Skrevet 23. desember 2009 Hei søte deg, virker som det har vært et turbulent døgn for deg, men håper roen senker seg snart
Gjest Rekaaa Skrevet 23. desember 2009 #4053 Skrevet 23. desember 2009 God jul LH, og god bedring til moren din! Håper du får en fin tid med god mat og godt selskap
janne84 Skrevet 23. desember 2009 #4055 Skrevet 23. desember 2009 (endret) GOD JUL Endret 23. desember 2009 av janne84
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. desember 2009 #4056 Skrevet 23. desember 2009 AU, så vondt med hendene til moren din Virker som de siste dagene har vært litt slitsomme for deg, nå håper jeg at du får slappet litt av og får en koselig julefeiring med familien God Jul!!
LekeHusmor Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #4057 Skrevet 23. desember 2009 for en dag! :dåne: har virkelig gått i et.. vasket, ryddet, laget surkål og rødkål og kålrabistappe, fikset gaver og pakket inn og hjulpet mamma med alt mulig. men nå, nå er det jul! jeg er så klar for å stupe i seng, er så himla trøtt etter denne dagen.. og vil bare våkne uthvilt og fin i morgen gruer meg litt også, for nå er det snart over! Håper dere alle får en koselig julaften og spiser mye god mat. i know i will! :klemmer til dere alle.
Mischa Skrevet 24. desember 2009 #4058 Skrevet 24. desember 2009 Ja dagene de to siste ukene har virkelig vært slitsomme, men likevel så koser jeg meg med julestria.. er noe helt eget ved dagene før jul. Julaften er klimaks, og så er det bare å glede seg til neste førjulstid Hvordan gikk det med eggelikøren?
Gjest dalieo Skrevet 25. desember 2009 #4060 Skrevet 25. desember 2009 God jul! Er her inne og leser, selv om jeg ikke skriver så mye. Kjenner igjen det med lillesøstren din, min er også slik, og skjønner det liksom ikke helt selv.. at familien blir veldig skuffet når hun prioriterer venner hun kan se hver dag i stedet for oss i høytider når enkelte kun er hjemme da. Men det er vel alderen? Håper du har hatt en kjempefin dag med familien din, i allefall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå