Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Skrevet

takk jenter.. dere har rett; men jeg bare får så dårlig samvittighet ovenfor E uansett fordi ting er jo ikke helt OVER liksom, vi bor jo sammen fortsatt og på mange måter har ting fortsatt sånn som før.. og jeg vet hvor lei meg jeg hadde blitt om det var han.

men men. man kan ikke gjøre noe med fortiden, men man kan gjøre noe med fremtiden!

i dag har jeg fri, det er så skjønt :) skal få i meg litt mat snart og så må jeg rydde her, men jeg ser egentlig for meg at det blir mer kvelds-prosjekt. rart å være helt alene..

Videoannonse
Annonse
Gjest Problematique
Skrevet

Hei vennen :klemmer: Jeg vil du skal ta tilbake alle de gangene du skrev unnskyld for at du la dette på meg i FB-posten din... Jeg er din venn og til meg kan du klage og bitche og sutre når du trenger det! :klemmer:

Og jeg vil bare minne deg på at du er i en vrien situasjon nå. Det er slutt med E, men ikke helt, du er lei av Bergen og jobben, men er stuck der en stund til; du skal snart snu livet på hodet, og det er skummelt. Så ikke klandre deg selv så mye for alle de rare tankene og følelsene du har nå! Det er lov :klemmer:

Og det at du ble ute så sent i natt... Om det hadde vært fra lørdag til søndag hadde du ikke tenkt halvparten så mye over det; da hadde det vært greit. Mandag er din søndag, tross alt.

Glad i deg, snuppa :hug:

Skrevet

Synes Grafica sier mye lurt :)

:klem: Ikke døm deg selv så hardt!

Skrevet

Grafica, tusen takk.. det er veldig godt å ha en venn som deg, som får meg til å se ting i andre perspektiver :klemmer: veldig, veldig takknemlig for det!

loffen og dalieo, :klemmer:

har hatt en ok dag, spist lunch med venninne B og handlet litt, kjøpte en deilig lang sort strikkegenser fra H&M og ansiktsmaske, øyesminkefjerner og en sånn flanell-renseserviett ting fra Body Shop og så har jeg vært å klippet meg :nigo: klippet ca samme frisyre som forrie gang, savner det lange håret iblant men har innsett at det er nok en sånn kort frisyre som kler meg best, og passer best til hårtypen min. ca sånn ser håret mitt ut nå, bare litt kortere. fornøyd egentlig! :)

har spist taco etter ejg kom hjem og vasket litt klær, og skal legge på nytt sengetøy etterpå.. så har igrunn fått gjort litt allikevel :)

Skrevet

:)

Reka, hvis du leser dette; hver gang jeg hører Gia - Hit Me Up, så tenker jeg på deg :jepp:

slapper av hjemme.. litt tomt uten E.. litt rart, på en både god og dårlig måte.. :sjenert:

åh som jeg skulle ønske jeg hadde en hund, som jeg kunne gått tur med og vært med og skyldt alle lydene på :ler:

Skrevet

Håper du får sove alene hjemme da! :kose:

Skrevet
Og jeg vil bare minne deg på at du er i en vrien situasjon nå. Det er slutt med E, men ikke helt, du er lei av Bergen og jobben, men er stuck der en stund til; du skal snart snu livet på hodet, og det er skummelt. Så ikke klandre deg selv så mye for alle de rare tankene og følelsene du har nå! Det er lov :klemmer:

Og det at du ble ute så sent i natt... Om det hadde vært fra lørdag til søndag hadde du ikke tenkt halvparten så mye over det; da hadde det vært greit. Mandag er din søndag, tross alt.

Glad i deg, snuppa :hug:

Skulle ønske jeg og kunne si like mye fornuftig som Grafica....

Skrevet
:)

Reka, hvis du leser dette; hver gang jeg hører Gia - Hit Me Up, så tenker jeg på deg :jepp:

slapper av hjemme.. litt tomt uten E.. litt rart, på en både god og dårlig måte.. :sjenert:

åh som jeg skulle ønske jeg hadde en hund, som jeg kunne gått tur med og vært med og skyldt alle lydene på :ler:

ja det er hund du skulle hatt :)

jeg ønsker meg en liten hund.. chihuahua, papillon eller pomeranian, bare synd chihuahua og pomeranian er blitt "bertehunder" vet jeg kommer til å få en haug av krasse kommentarer om jeg anskaffer meg en :filer:

Skrevet

jeg vil ha en bichon havanais jeg :nigo: eller en pomeranian ja! eller malteser. de er så søte!

vært på jobb i dag, 10:30 til 22:00. im going to be so rich!

har kommet hjem, dusjet og tatt ansiktsmaske, Seaweed clay fra Body Shop. syns liksom aldri jeg ser noe forskjell etter sånne masker jeg. men man må vel kanskje gjøre det mer enn en gang :sjenert:

i morgen er det jobb kl 10 igjen og jeg sov så alt for lite i natt, var faktisk så trøtt at jeg drakk mitt livs første kopp med espresso i et forsøk på å våkne litt. det hjalp, håper bare ikke det hjalp så mye at jeg ikke får sove i kveld.. så derfor tar jeg meg et glass rødvin nå. fight fire with fire osv..

Skrevet

Jeg vil ha Bichon frisé! :nigo:

Kos deg med :vin: du! :kose:

Skrevet

Jeg tror ikke disse maskene gjør så mye til eller fra jeg, føler ikke jeg ser noe forskjell jeg heller :sjenert: Eller.. jo.. de gangene huden reagerer og jeg blir verre :fnise:

Gjest Problematique
Skrevet (endret)

Kommer helt ann på hva som er i maskene, det. De fra H&M f.eks. er bare proppet fulle med silikon og mineraloljer og fyllingredienser som ikke gjør en dritt for huden. BS sine har jeg ikke tittet på innholdet på, så de skal jeg ikke uttale meg om.

Ifølge Sondre så halveres effekten av koffein etter fire timer, og synker så stødig etter det. Så om du ikke får sove så er det bare psykisk ;)

Edit: Jeg misforstod. Effekten er borte etter en "mild dose" koffein, etter 3-4 timer. Koffein finnes fortsatt i kroppen etter det, men uten effekt.

Endret av Problematique
Skrevet

det hadde effekt ja, for jeg fikk ikke sove :roll: hehe. kan godt ha vært psyksk også.

i dag drakk jeg en kopp kl 15:30 så håper den er ute til nå!

slitsom dag på jobb, ble 13 timer igjen hurra..! i morgen begynner jeg heldigvis ikke før 16 så. skal sove lenge og kose meg.

håper alle har det bra :klemmer:

Skrevet

Takk!

Bildet du gav ut av den frisyren som ligner på den du har gav meg inspirasjon til å få meg frisørtime for en klipp.

Har hatt lyst lenge, men når jeg så på bildet tenkte jeg bare "f heller, nå gjør jeg det!"

:fnise:

Dessuten vil jeg og ha en slik pomeranian eller hva de heter.

De er så søte, så til tross for at jeg ikke kan fordra slike små bikkjer, vil jeg og ha.

Skrevet
Takk!

Bildet du gav ut av den frisyren som ligner på den du har gav meg inspirasjon til å få meg frisørtime for en klipp.

Har hatt lyst lenge, men når jeg så på bildet tenkte jeg bare "f heller, nå gjør jeg det!"

:fnise:

Dessuten vil jeg og ha en slik pomeranian eller hva de heter.

De er så søte, så til tross for at jeg ikke kan fordra slike små bikkjer, vil jeg og ha.

så gøy! :) det var kult å høre!

jeg skal også tilbake å klippe meg litt i dag, må klippe det litt mer skrått for jeg ser litt rar ut syns jeg.

deilig å ikke begynne på jobb før kl 16. jeg har faktisk jobbet 34 timer siden tirsdag kl 15:00 :dry: kjenner jeg er litt sliten. og mer skal det bli i helgen!

fri på mandag, og så er det jobb tirs, ons og torsdag før jeg skal HJEEEM fredag :hoppe: gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...