Gjest stearinpikken Skrevet 1. desember 2009 #3901 Del Skrevet 1. desember 2009 Bra dere fikk snakket om det. For ja, makan til drama queen! Gratulerer med å komme inn SPENNENDE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #3902 Del Skrevet 1. desember 2009 flyttebil er dyrt! og hva skal E gjøre her uten møbler, han har jo ikke penger til å kjøpe de heller.. det beste hadde vært om han kunne kjøpe de.. må prøve å overtale han! kanskje han kan betale meg litt over tid eller noe.. uff så mye som plutselig blir veldig ekte! much to do and consider! og ikke minst så må jeg og E forholde oss til dette, selvom vi gjorde det slutt så er det jo ingen tvil om at vi har levd som kjærester etter det.. og på mange måter har det vært bedre. kommer til å bli så trist å dra! er så vant til å være samboer.. føles som jeg går i feil retning liksom! :klø: sånn utviklingsmessig liksom, man pleier jo å bli samboer på denne tiden, ikke gå ut av samboerskap for å følge drømmen sin.. føles som jeg har midtlivskrise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 2. desember 2009 #3903 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er jo ikke FEIL retning, fordi du gjør ting litt motsatt. Det er sunt for deg, og jeg sakl vedde på at det kommer minst en god tin gut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 2. desember 2009 #3904 Del Skrevet 2. desember 2009 Kjenner ei som nettopp flytta til Tokyo, som 27-åring, for å fullføre drømmeutdannelsen. Hun skulle egentlig giftet seg neste år, men valgte å sette sin egen drøm fremfor noe annet. Så det er ikke bare deg Lekis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3905 Del Skrevet 2. desember 2009 jeg er bare så redd for å fremstå som sånn milsykket person som ikke klarer å finne ut hva hun vil og som ender opp med å ikke "bli" noe.. rart det der. det plager meg skikkelig! uff har spist en skive men er supersulten enda.. nå må jeg legge meg. natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 2. desember 2009 #3906 Del Skrevet 2. desember 2009 Kan jeg si noe som du ikke tar ille opp? Jeg syntes det hadde vært mislykka om du fortsatte på BI, ble i Bergen, tviholdt på E... fordi det var "slik livet ditt skulle være"... Jeg vil også minne deg på at du kommer fra et litt annet punkt i samfunnet enn mange av oss andre her; det er kun i "din verden" at det livet du skisserer er sett på som en satt norm. Skjønner du? Jeg kjenner masse mennesker i alle aldre, og det er kun de fra "din verden" som tenker sånn blant de jeg kjenner. Håper jeg greide å uttrykke ting riktig nå, og ikke på en fornærmende eller nedsettende måte, for dét er ikke meningen i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3907 Del Skrevet 2. desember 2009 hei alle! sov lenge i dag, til 11 skal jobbe sent i dag så. så har jeg vært i byen, byttet noe greier jeg kjøpte på mandag og kjøpt julekort som jeg tenker å sende hjem til familien min og skrive at jeg gleder meg så masse til å komme hjem og feire jul med de så kjøpte meg meg også en strikket lang genserjakke fra Moods of Norway, den er lysgrå/beige-ish med hjertemønster på.. finner ikke noe bilde av den :klø: deilig er den, men er litt usikker på fargen med tanke på at jeg er blond.. hadde trodd at den var mer grå på en måte. men vi får se. skal gå med den litt her hjemme med lappen på først. er perfekt sånn kose-seg-hjemme-plagg og nå som det snart er jul og dermed MYE hjemmekosing, så er det jo flott! kjøpte meg også en pudderfarget angoragenser fra H&M med sånne dingser på skuldrene.. liker den godt men vet ikke om jeg tør å bruke den, skeptisk til hele ekstreme skuldre-greiene, føler meg litt som en star trek-person to strømpebukser i ull-miks, en sort og en grå fikk også bli med meg hjem. kjekt å ha! nå skal jeg slappe av litt og skrive julekort kanskje før jeg skal på jobb kl 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3908 Del Skrevet 2. desember 2009 Kan jeg si noe som du ikke tar ille opp? Jeg syntes det hadde vært mislykka om du fortsatte på BI, ble i Bergen, tviholdt på E... fordi det var "slik livet ditt skulle være"... Jeg vil også minne deg på at du kommer fra et litt annet punkt i samfunnet enn mange av oss andre her; det er kun i "din verden" at det livet du skisserer er sett på som en satt norm. Skjønner du? Jeg kjenner masse mennesker i alle aldre, og det er kun de fra "din verden" som tenker sånn blant de jeg kjenner. Håper jeg greide å uttrykke ting riktig nå, og ikke på en fornærmende eller nedsettende måte, for dét er ikke meningen i det hele tatt! for det første så skal det mer til å fornærme meg, og jeg blir aldri fornærmet når folk er ærlige og mener det godt og nr to, så tusen takk! det er nettopp sånne ting jeg trenger at folk faktisk sier til meg, for jeg klarer ikke helt å tenke dit av meg selv, nettopp fordi jeg kommer fra "den verdenen" da.. det er merkelig det der altså. og du har helt rett også, om jeg blir her og bare tviholder på ting fordi jeg er feig, så kommer jeg nok til å bli temmelig misfornøyd med meg selv og ulykkelig. takk kjære, for at du "tør" å være ærlig med meg og si hva du tenker, jeg setter ufattelig stor pris på det! jeg skal absolutt reise, i dag er jeg litt mer gira og gleder meg litt mer det er skitskummelt og jeg kommer til å dø av skrekk første skoledag, men herregud, det er sånn man kjenner at man lever! jeg skal hoppe i fallskjerm, prøve å surfe, bli kjent med folk fra hele verden, gå på stranden etter skolen, kose med koalabjørn i zoo og bli kjent med et helt nytt land! jeg skal bli så mye mer selvstendig og selvsikker, jeg skal føle meg bra nok igjen og jeg skal gjøre en god innsats på skolen og få selvtillit igjen! det blir skummelt, men jeg vet også at det blir fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 2. desember 2009 #3909 Del Skrevet 2. desember 2009 Mmmm deilige koseplag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. desember 2009 #3910 Del Skrevet 2. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. desember 2009 #3911 Del Skrevet 2. desember 2009 Gratulerer med opptaket til skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3912 Del Skrevet 2. desember 2009 takk! det blir så spennnende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. desember 2009 #3913 Del Skrevet 2. desember 2009 satt og tenkte på det samme som Problematique. Og jeg (du må høre på oss som er eldre vet du) tror at det eneste som er "feil" er at du ikke følger drømmene dine, og gjør det som er riktig for deg. Og om noen skulle tenke dårlig om deg fordi du gjør som du gjør, well let them go and fuck themselves for å være ærlig. Du skaper din egen lykke, jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. desember 2009 #3914 Del Skrevet 2. desember 2009 Herregud så misunnelig jeg er på deg!!! tenk hvor mye du får oppleve!!!!!!!!!! Du har å være flink å oppdatere oss her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. desember 2009 #3915 Del Skrevet 2. desember 2009 Gratulerer med skoleplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. desember 2009 #3916 Del Skrevet 2. desember 2009 Enig med de andre :jepp :jepp: Grattis med skoleplass! Genseren du har kjøpt er såå søt, men jeg torde ikke kjøpe den selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 2. desember 2009 #3917 Del Skrevet 2. desember 2009 Når du koser med den koalabjørnen så få bilde av det og tag meg som koalabjørnen på face Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3918 Del Skrevet 3. desember 2009 det skal jeg gjøre, pikken! Mischa, det var ingen fare, for den var helt merkelig på.. veldig liten på en måte, og så funky på skuldrene at jeg så mer ut som Yoda enn et menneske. så den går rett tilbake kjøpte jo også den strikkejakken fra Moods, men etter at jeg så at det kun var acryl og polyester så vil jeg levere den tilbake også.. 999,- for en jakke i kjip kvalitet, som bare er dyr fordi det står Moods på? tror ikke det.. men på kvitteringen står det deponering kun etter avtale, så er litt skeptisk jeg og E hadde en trist kveld igår, ble liggende å prate om at jeg skulle reise og alt.. huff, skulle ønske det ikke var så vanskelig altså men men.. i dag blir det helvete på jobb, skal jobbe 10:30-01:00. så er bare å komme i gang! ønsker dere alle en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #3919 Del Skrevet 4. desember 2009 jesus for en dag! har gått i et og jeg føler meg omtrnt ikke sliten! jobbet fra 10:30 til 01, så tok jeg et glass vin med de andre etter jobb. nesten litt pussa føler jeg! nå skal jeg stupe i seng, skal på jobb igjen kl 11 i morgen så.. natta alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. desember 2009 #3920 Del Skrevet 4. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå