Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan legge inn oppskriften etterpå Mischa! :)

nå skal jeg på jobb, skal bare jobbe et par timer, servere en liten lunch. greit nok. så skal jeg og M fra jobb ut å handle litt julegaver, og så hjem til meg og lage mat og drikke litt vin. blir koselig, hun reiser jo til australia på torsdag :(

nå må jeg sjekke nettbanken, og gode gud som jeg gruer meg til det :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. det var jo greit, trodde jeg hadde 3-4000 kanskje, men jeg hadde 13600 disponibelt, og jeg får tips i morgen og lønn på torsdag :nigo: ikke så verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argh! jeg er så irritert og frustrert på jævla D fra jobben min altså.. er det mulig å oppføre seg så barnslig når man faktisk er over 30 år!

jeg og M og B fra jobb var her i går og spiste litt taco, noe vi planla i farten etter å ha vært å handlet julegaver, så skulle vi møte de andre og ta noen glass etterpå.. så ringer D og spør om vi skal være med å spise sushi, og jeg sa vi spiste taco men hun måtte bare komme her, så blir hun dritsur og spør hvorfor jeg planlegger middager uten henne og hun følte seg så utenfor, vi ville ikke ha henne med osv osv.. jesus altså. jeg sendte melding og sa med en gang at jeg aldri ment eå såre henne, og det var aldri meningen å ikke invitere henne, og at jeg håpet hun visste at hun allid var velkommen.. dette var ikke noe som var planlagt, dette var bare en misforståelse.

så etterpå unnskylder hun seg og sier hun bare er hormonell og ikke mente å reagere sånn. ogs å når jeg kommer på jobb i dag er hun totalt rar mot meg og gir meg en kald skulder og er merkelig hele dagen.. så utpå kvelden sier jeg om ikke hun vil finne på noe med meg på søndag, så sier hun bare "ja så nå er jeg plutselig bra nok, nei du jeg skal nok være med noen andre jeg" og smiler fult til meg og går. så clearly var hun jo IKKE ferdig med det!

og hvordan er det mulig å ha et sånt problem når man er over 20 år?!!?! dette er sånn jeg hadde problemer med på ungdomsskolen liksom! jeg blir sprø!

på ene siden har jeg lyst å sende henne en melding og si "er du sur på meg eller har du bare hatt en dårlig dag? jeg syns du har vært så rar i dag, og liker ikke når det er sånn her" men på andre siden har jeg utrolig lyst å bare drite i det, og la henne styre på selv. men jeg klarer ikke la det gå, tenker på det og det gnager inni meg.. :dry: har lyst å sende en meld på facebook og skrive alt jeg mener, skrive at jeg syns det er håpløst at det blirs ånn her og at jeg ikke forstår hvorfor hun sier unnskyld igår for så å tydeligvis være like jævla sur i dag.

THE DRAMAA!!!

og det jeg jo ikke ahr fortalt dere heller, er jo at jeg faktisk fikk brev fra ICMS i dag om at jeg har kommet inn på skolen! det er jo egentlig veldig bra, det var jo den skolen jeg ville på og alt..

men når jeg fikk den så fikk jeg bare klump i magen, jeg ble ikke glad :( Det gjorde meg så trist, ble lei meg.. hadde lyst å bli superglad, men ble bare nervøs og gruet meg.. huff. jeg har jo lyst å dra, men jeg gruer meg.. ..

dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Å få sånne brev når man har en litt dårlig dag, er aldri fint. Gi det noen dager så kommer nok gleden :klemmer:

Og :dåne: for et barnslig menneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da fullstendig forståelig at du gruer deg til å dra, du skal tross alt reise til et helt annet land uten å kjenne noen andre. Jeg hadde nok gruet meg jeg også med en gang jeg hadde fått det brevet, men så tenker jeg at jeg nok hadde begynte å glede meg når jeg hadde fått fordøyet nyheten. Kan nok hende at du også er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med skoleplass! :klem: Gleden kommer nok, bare gi det litt tid :)

Når det gjelder oppførselen til D, så bare hev deg over det. Det er ikke verdt å være opprørt eller irritert over, eller å ta seg nær av det. Det er bare henne selv det slår tilbake på, og når man er såpass gammel som hun er, så burde hun ha vokst fra sånn oppførsel.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper dere har rett.. jeg bare føler meg så BLÆ!

har lyst å sende henne en melding og skrive "jeg liker ikke når det er sånn her stemning mellom oss" men på en måte så føler jeg ikke at jeg skal trenge å gjøre det, jeg har ikke gjort noe galt, jeg har tilogmed unnskyld!

jeg er alt for svak for typer som henne, lar de feie rett over meg og er alt for ydmyk.. men jeg orker liksom ikke krangelen. for jeg føler at om jeg skriver f.eks "hater når du er sur på meg" så kan jeg enten få svar: herregud nå må du roe deg, jeg er jo ikke sur på deg, eller en argumentasjon som knuser alt jeg har av argumenter uansett.. wæææ! for noe drit!

men nå altså, har jeg litt lyst å bare la det gå og se hva hun gjør. samtidig som jeg har lyst å sende henne en melding og skrive "så rar stemning det var i dag på jobb, er du sur på meg?"

eller kanskje bare skrive "går det bra med deg? du virket ikke så fornøyd på jobb i dag"

det var første dagen hennes som restaurantsjef i dag også, hovmester var hun før, så kan jo være hun hadde mye å tenke på.. jeg la det egentlig på den kvoten der, inntil den kommentaren hun kom med når jeg spurte om vi skulle finne på noe på søndag. da skjønte jeg at joda, dette gnager fortsatt på henne.

herregud hør hvor mongo jeg blir da! er ikke mange som får meg til å reagere sånn her altså, but she does.. hvis jeg sender henne melding, kommer jeg til å sjekke mobilen hvert 5 min med lettere angst resten av kvelden. så.. kanskje jeg dropper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt merkelig at enkelte reagerer på den måten, ikke særlig moden oppførsel akkurat :sjenert:

Jeg kan jo skjønne følelsene hennes, er ikke noe gøy å føle seg ekskludert, men virker jo ikke som hun har noen grunn til å føle det på den måten?! Hun er vel bare utrolig nærtagende, mange som er det.. jeg og egentlig, men jeg reagerer uansett ikke på den måten :fnise: Drama Queen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver du melding til henne nå, så har hun deg bare akkurat der hun vil ha deg. Dropp det, glem det, tenk på noe annet. Oppførselen hennes er rett og slett så barnslig at den ikke er verdt å henge seg opp i, og det er i alle fall ingen grunn til å prøve å få henne blid igjen. Det er hun som er teit, ikke du som har gjort noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hun er så drama queen, og hun VET at jeg er sensitiv på sånt, at jeg tenker mye over det.. så hva er det hun vil oppnå? at jeg ber på mine knær og sier unnskyld? jeg har jo allerede sagt unnskyld!

det virker som hun trodde vi liksom hadde planlagt alt uten henne, for å med vilje holde henne utenfor, men saken er jo det at vi tre lever litt andre liv enn henne, hun har mann, barn, osv som hun må hjem til sant.. mens vi bare gikk i byen og fant ut at ah, vi går hjem og lager taco før vi møter de andre. men de tingene der går hun glipp av, fordi hun lever et helt annet liv. alt er liksom planlagt i hennes verden.

jeg forstår at hun kanskje følte seg litt sånn, men hun oppfører seg helt mongis nå og jeg syns jeg fortjener en melding hvor hun skriver at hun ikke mente å være sur i dag. jeg blir helt sprø i hue, klarer ikke å ikke tenke på det! switcher fra å tenke "faen ta hele driten" og for å så tenke at jeg vil skrive til henne at jeg syns det er kjipt når det er sånn her mellom oss... faen altså, det skulle virkelig ikke vært mulig å lage så mye kaos.

skal bli litt godt å komme seg vekk..! må bare innrømme det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer ikke bestemme meg, klarer ikke finne ut hva jeg skal gjøre!

hvordan jeg skal forholde meg til det her.. skal jeg sende en melding eller skal jeg ikke, skal jeg kommentere tingenes tilstand eller skal jeg bare late som jeg ikke har lagt merke til det.. overreagerer jeg, eller er det hun som overdramatiserer? jesus mariah carey, jeg dør! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg klarer ikke bestemme meg, klarer ikke finne ut hva jeg skal gjøre!

hvordan jeg skal forholde meg til det her.. skal jeg sende en melding eller skal jeg ikke, skal jeg kommentere tingenes tilstand eller skal jeg bare late som jeg ikke har lagt merke til det.. overreagerer jeg, eller er det hun som overdramatiserer? jesus mariah carey, jeg dør! :dåne:

:ler: Den har jeg ikke hørt før!

Men drama-dronninger er noe dritt.. Jeg er vel ganske lik deg at jeg tar til meg slike ting litt for mye enn man egentlig burde..

Jeg tror jeg hadde sendt ei melding, så hadde den saken vært ute av verden, da har iallefall du gjort ditt.. På den andre siden må hun jo tåle at du omgås andre selv om hun ikke er tilstede... Evig dilemma det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. jeg har lyst å sende en melding litt senere og skrive:

"går det bra med deg? du var så stille/rar på jobb i dag.. er du litt sur på meg eller hadde du bare mye å tenke på?"

tror jeg ender opp med å sende den meldingen.. men skal vente litt å se da.

nå har jeg ryddet, dusjet og hadde egentlig tenkt å skifte sengetøy.. men så gadd jeg rett og slett ikke :roll: har satt meg i sofaen og har lyst å prøve å faktisk være glad for at jeg kom inn på den skolen, har lyst å lese om den på nettet og prøve å glede meg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sende den meldingen er jo som å innrømme at man gjorde noe galt. Ærlig talt, LH, så svak er du bare ikke. Hun oppfører seg teit, og du har ikke gjort noe galt. Drit i den meldingen og glem hele greia. Du kommer ikke til å få noen unnskyldning likevel, men i stedet ende opp med å forklare og unnskylde deg selv. Dette her er bare teit, glem hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Enig med Enigma!

Enkelte oppfører seg som om de aldri blir eldre enn ungdomsskolen og fortsetter å være like barnslige. Seriøst, det beste er å overse hele greia. Da er du the bigger person og den som oppfører deg mest modent. Om hun har tenkt til å fortsette å sutre og være sur og kjip, så er det hun som har et problem. Da kan du trøste deg med at du hvertfall har tatt det på den voksne måten, selv om det er hun som burde greid å være såpass voksen, mtp på hvor mye eldre hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har rett.

Heldigvis ringte hun meg, så da fikk vi det ut av verden. Hun hadde visst ikke vært sur på meg i dag, hun bare hadde hatt en dårlig dag og var sliten.. selvom jeg ikke kjøper den helt, for hun vet godt at jeg trodde hun var sur på meg. hun er rimelig utspekulert.. men ja vi fikk hvertfall snakket ut og det føles godt, nå har jeg ro i sjelen :)

da kan jeg begynne å bekymre meg for ting nr 2, at jeg faktisk skal FLYTTE TIL AUSTRALIA I JANUAR!! :bond: jesus så mye jeg må ordne før det.. hva skal jeg gjøre med alle tingene mine? hvordan skal jeg få de hjem? wouuæææ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

:ler:

Du leier flyttebil for å få de til Østlandet, og enten spør du mammaen din veldig pent om hun har plass, eller så får du vurdere å leie lagerplass et sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...