Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

:kjefte:

E vil at jeg skal være med til advokaten hans for å snakke om noen ting med den gamle leiligheten.

jeg har overhode ikke lyst til det, og føler at det ikke er mitt "problem" i det hele tatt! men så spiller han samvittighetskortet og sier at jeg har jo sagt tidligere at jeg skal bli med osv.

vel.. det var tidligere, når vi fortsatt var "sammen" :roll:

jeg må være så ego og si det at jeg faktisk gleder meg litt til å ha det problemet ute av livet mitt.. er utrolig slitsomt! er jo super belastende for E også, men han får hvertfall noe igjen for det in the end, penger liksom.

blæ. fin start på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja deilig å bli kvitt det problemet hvertfall, skjønner at det var belastende. Du står fri til å bli med og støtte om du ønsker å gjøre det som en venn, men ellers er du også helt fri til å ikke bry deg - for det er som sagt hans problem nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han gjør virkelig alt for å gi meg dårlig samvittighet for å ikke ville være med på det møtet altså.

det er ikke det at jeg på død og liv ikke ville være med, men jeg bare føler at han er nødt å bli litt mer selvstendig i denne saken her. blir så frustrert over måten han velger å takle det på, at han bare uffer og affer seg og faller ned i kjelleren da, for å si det sånn..

syns det er litt dårlig gjort av han å gi meg dårlig samvittighet for dette her! frister ikke så veldig å hjelpe til da.

nå har han avtalt å møte advokaten kl 14, så får vel bli med på det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er alt for snill!

Jeg hadde ikke giddet det!

:klemmer:

Livet ja.. Prøv å se nærmere på de bitte små tingene littegrann. Ta fokust vekk fra de store tingene/valgene i livet som forhold, bosted, utdannelse, karriere osv.

Alt innimellom det er småting! Ja, livet/hverdagen.. Du er jo flink til å glede deg over god mat og vin f.eks.

En tur i plaskregn, en blomst som lukter godt, rent sengetøy, et bad, et smil fra en fremmed, en solstråle en mørk novemberdag.. Alt er jo ting som skjer hele tiden og som er til å glede seg over egentlig.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det altså Loffen..

sånn som i dag; i dag har jeg hatt en veldig artig kveld på jobb! kost meg masse, jobbet med gamle kolleager som har vært innom for å hjelpe til i julebordsrushet og sjefen H har en av sine siste dager hos oss. alt i alt vært en artig kveld på jobb! :)

i morgen får vi se om det blir like artig, begynner 10:30 og jobber nok til 00:00 ca, kanskje lenger..

prøve å få meg litt søvn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ble ikke så sent - jeg jobbet fra 10 - 18:30.

mye å gjøre, lysfest i Bergen sentrum; veldig koselig! :nigo:

spist fiskesuppe og drukket noen glass hvitvin etter jobb - nå er jeg hjemme og slapper av.. trøtt kjenner jeg :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ut på tur! skal gå opp Ulriken , det er 2 grader og sol ute så det blir deilig.

skal kooose meg med å begynne å tenke på julegaver og drikke en kopp kakao når jeg kommer hjem :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gud for en deilig søndag!!

selvom jeg holdt på å drepe E på vei opp fjellet.. :ler:

har virket pushet meg selv og det var stupbratt visse partier, nesten mer klatring enn gåing føltes det som.. men gud så GODT det føles nå!

hoppe i dusjen og koose meg resten av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som en deilig tur! Gleder meg til jeg klarer å gå slike turer igjen :) Virker som om du og E klarer å komme overens og ikke holde hverandre igjen selv om det er tungt? Minner veldig om når J og jeg gjorde det slutt ifjor og fortsatt bodde sammen en stund. På mange måter var det en god ting, vi er fortsatt sinnsykt gode venner og det er mange ting vi bare snakker om med hverandre :)

God advent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest stearinpikken

Jeg skal :D

Og jeg syntes du var flink, og fikk også lyst til å gå en slik tur selv :jepp: Det er så lenge siden!

Du er mer fit en E, siden han slet mer en deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld vennen, jeg la igjen den andre posten før jeg leste det som var nytt. Men jeg er DRITstolt av deg! :5:

Jeg skal :D

Og jeg syntes du var flink, og fikk også lyst til å gå en slik tur selv :jepp: Det er så lenge siden!

Du er mer fit en E, siden han slet mer en deg ;)

:nigo:

takk kjære dere!

:fnise:

nå har jeg planlagt litt julegaver.

Mamma: MAC kniv, Schott champagneglass og Schott vannglass + noe mer; klær kanskje.

Lillesøs: Festivalpass til Roskilde/Hove

Pappa & L: C&S vinglass og C&S champagneglass.

Tante M og onkel T: Konsertbilletter, kanskje Mika eller DumDumBoys.

Til besteforeldre og tante G så blir det hjemmelagde duftlys.

Alle skal også få hjemmelagd eggelikør på pene flasker og krukker med hjemmelagd tacokrydder.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...