Frigg Skrevet 24. november 2009 #3841 Del Skrevet 24. november 2009 Tenker på deg vennen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3842 Del Skrevet 26. november 2009 tenker så mye på de stakkars vennene våre som mistet sønnen sin. ingen foreldre skal måtte oppleve noe sånt.. syns så synd på broren hans, som var alene i London når han fikk vite det og måtte kaste seg på første fly hjem, det må ha vært utrolig tøft. det er en litt stygg og egositisk tanke, men gud så takknemlig jeg er for at det ikke var min lillesøster. da vet jeg bare ikke hvordan jeg hadde skullet leve videre.. så jeg kan bare forestille meg hvor tungt de har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 26. november 2009 #3843 Del Skrevet 26. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. november 2009 #3844 Del Skrevet 26. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 26. november 2009 #3845 Del Skrevet 26. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. november 2009 #3846 Del Skrevet 26. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3847 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) kjeder meg jeg.. lala.. føler meg litt sånn tom i dag. hmmm. vet liksom ikke helt hva som skal måtte til før jeg kan føle at jeg lever et liv jeg liker. kjeder meg sånn om dagen, sitter hjemme og ser på serier før jeg går på jobb kl 17 liksom. men ja.. er andre liv så mye mer spennendene? hva er det som gjør at dere føler at livene deres er "bra"? det er vel bare sånn at når man føler at man har det bra, så har man det bra. og nå er jeg sånn stuck in between masse, med tanke på E, leiligheten her, hva som skjer fremover osv.. så ja.. Endret 26. november 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. november 2009 #3848 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg føler vel ikke at jeg har verdens mest spennende liv jeg heller, kjeder meg ganske bra innimellom jeg også. Men jeg føler jeg har et bra liv, fordi jeg er gift med en flott mann, vi eier leiligheten vi bor i og vi venter vårt første barn. (Ikke det jeg trodde jeg ville se på som et bra liv for 10 år siden...) Og jeg tenker nok at noe av grunnen til at du ikke føler at du har "bra" liv nå er fordi du er i en sånn mellomfase hvor ingenting er der det skal være. Du skal se du føler ting blir bedre så fort du har kommet deg til Australia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3849 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg føler vel ikke at jeg har verdens mest spennende liv jeg heller, kjeder meg ganske bra innimellom jeg også. Men jeg føler jeg har et bra liv, fordi jeg er gift med en flott mann, vi eier leiligheten vi bor i og vi venter vårt første barn. (Ikke det jeg trodde jeg ville se på som et bra liv for 10 år siden...) Og jeg tenker nok at noe av grunnen til at du ikke føler at du har "bra" liv nå er fordi du er i en sånn mellomfase hvor ingenting er der det skal være. Du skal se du føler ting blir bedre så fort du har kommet deg til Australia. Du har nok rett i det Nótt gjelder bare å være litt tålmodig.. men det er ikke så lett! vil få svar fra skolen fort, fort, så jeg kan bestille flybilletter og vite at alt er i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. november 2009 #3850 Del Skrevet 26. november 2009 Du har nok rett i det Nótt gjelder bare å være litt tålmodig.. men det er ikke så lett! vil få svar fra skolen fort, fort, så jeg kan bestille flybilletter og vite at alt er i boks! Skjønner deg veldig godt Lekis. Er ikke så lett å gå og vente på at ting skal skje for at man skal få endret livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3851 Del Skrevet 26. november 2009 nei.. er ikke det. men er vel pent nødt til det jeg sliter så innmari med motivasjonen til jobb om dagen.. er så utrolig lei, og det å gå på jobb føles bare som et vanvittig ork. det er så mye mas, kjefting og styr der borte, jeg er så lei av å bli snakket til på den måten og jeg merker at det er begrenset hvor mye av det jeg gidder å ta til meg - dette er jo ikke min drøm, jeg har ingen planer om å fortsette videre der og klatre i gradene liksom. hva er det jeg har lyst til egentlig? bare sitte hjemme og glo? er jo ikke det heller, for da kjeder jeg meg.. hvis noen hadde spurt meg akkurat nå hva jeg hadde hatt lyst å gjøre så hadde jeg ikke hatt noe svar å komme med egentlig :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. november 2009 #3852 Del Skrevet 26. november 2009 Det skal ikke være lett dette her, det man kaller livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3853 Del Skrevet 26. november 2009 hvor har det blitt av Ansjoni?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. november 2009 #3854 Del Skrevet 26. november 2009 Hun har slettet dagboken i hvertfall, vet ikke om hun har slettet bruker'n, men hun var lei av KG. Hun kan følges videre i bloggen på det store nettet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3855 Del Skrevet 26. november 2009 Hun har slettet dagboken i hvertfall, vet ikke om hun har slettet bruker'n, men hun var lei av KG. Hun kan følges videre i bloggen på det store nettet da. Finner henne ikke i det hele tatt. Det var trist da, syns alltid det var så koselig når hun skrev hos meg, alltid så morsom Får henge med i bloggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. november 2009 #3856 Del Skrevet 26. november 2009 Finner henne ikke i det hele tatt. Det var trist da, syns alltid det var så koselig når hun skrev hos meg, alltid så morsom Får henge med i bloggen! Er nok ikke annet å gjøre da nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 26. november 2009 #3857 Del Skrevet 26. november 2009 Ansjoni har slettet seg, hun pratet om at hun skulle gjøre det en stund.. Trist, men bloggen finnes jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 26. november 2009 #3858 Del Skrevet 26. november 2009 Kjenner igjen dine beskrivelser om kjedelig liv og manglede motivasjon på jobb.. Hadde det jo akkurat sån selv før, og kjenner meg igjen altfor godt. Useriøse lange vakter (men jeg syntes ikke det gjorde noe egentlig), fri når ingen andre har fri osvosv.. men nå er det jo bare en liten periode igjen fra Lekis skal ut i store verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 26. november 2009 #3859 Del Skrevet 26. november 2009 Det som gjør at jeg føler jeg har et bra liv nå, til tross for alle problemer, er at jeg har S og gode venner som gjør hverdagen fin (som deg f.eks. ). Men jeg tror som Nótt at det er fordi du er i en sånn kjip ventefase at det er derfor ting virker så trått. Luv u! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3860 Del Skrevet 26. november 2009 Problematique, det var fint sagt av deg. jeg er selvfølgelig veldig glad jeg har dere også. er ikke derfor jeg kjeder meg altså. bare trenger å føle at jeg lever snart! at jeg gjør det jeg vil gjøre og at jeg har det bra! ble visst bare tre timer på jobb i dag jaja.. blir nok jobbing i morgen, dobbelvakt både fredag og lørdag! så skal nok få nok å gjøre. nå skal jeg at meg et glass vin og se på serier. legge meg tidlig i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå