Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Skrevet

:fnise:

det var ikke så dramatisk. var bare litt sliten etter gårsdagen.

:ler:

var en morsom kveld, med litt drama selvfølgelig, men ikke med samme type styrke som sist gang.

dustefyren fra jobben som har vært forelsket i meg i to år har plutselig blitt forelsket i en annen, og jeg må innrømme det var litt surt å ikke få den oppmerksomheten mer :rolleyes:

hehe. men det stikker ikke så dypt.

det som ER surt er at jeg må jobbe i dag :sur: men bare tre-fire timer da.

i kveld skal jeg ha en skikkelig koselig, rolig kveld! og nå er det full fokus på jobb, trening og sunnhet frem mot jul. blir massse jobb, og det passer meg egentlig fint.

nå sitter jeg å tenker på hvor mye livet mitt kommer til å forandre seg de neste mnd.

jeg skal faktisk reise! jeg skal flytte til andre siden av jorden. så spennende, skummelt og utrolig utrolig utrolig! :hoppe:

har drukket ca en kartong eplejuice. *rap* haha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var ikke så dramatisk. var bare litt sliten etter gårsdagen.

:ler:

var en morsom kveld, med litt drama selvfølgelig, men ikke med samme type styrke som sist gang.

dustefyren fra jobben som har vært forelsket i meg i to år har plutselig blitt forelsket i en annen, og jeg må innrømme det var litt surt å ikke få den oppmerksomheten mer :rolleyes:

hehe. men det stikker ikke så dypt.

det som ER surt er at jeg må jobbe i dag :sur: men bare tre-fire timer da.

i kveld skal jeg ha en skikkelig koselig, rolig kveld! og nå er det full fokus på jobb, trening og sunnhet frem mot jul. blir massse jobb, og det passer meg egentlig fint.

Hehe, tippet det var noe sånt ja ;) Godt å høre at du hadde en fin kveld i går. Drama blir det alltid, tror det er uungåelig :roll:

Kos deg i kveld :klem:

Skrevet

ja det kan virke sånn altså!

drama drama drama..

og jeg begynner å innse at jeg ofte står i midten av det hele :roll:

vel men jeg syns jeg faktisk har lov å reagerere litt når fyren liksom har vært etter meg i to år, ikke måte på hvor mye fint han sier til meg og hvor forelsket han er ogsånn, og så plutselig igår så er det helt av, ingenting, han nesten ignorerer meg og snakker såvidt med meg.

jeg mener, jeg vil jo ikke ha han så det er helt fair at han på en måte går videre, men det må da gå an å da holde seg til det? ikke flørte som besatt med meg tidligere på dagen og så bare ja, .. ja :ler:

det var bare litt kjipt å plutselig ikke få noe oppmerksomhet, følte meg så dum!

merkelig at jeg føler det sånn når jeg faktisk ikke er interessert i å ha noe greie med han.

men men , det er ikke noe jeg gråter meg i søvn over osv, det var nå bare litt rart :)

guys guys guys.. ikke enkelt.

jeg vil ikke på jobbbbbbbbbbbbbbbbb.

Skrevet
nå sitter jeg å tenker på hvor mye livet mitt kommer til å forandre seg de neste mnd.

jeg skal faktisk reise! jeg skal flytte til andre siden av jorden. så spennende, skummelt og utrolig utrolig utrolig! :hoppe:

:strix: Gled deg!! :hoppe:

Skrevet

fortsatt sliten jeg.. gjesp..

vært på jobb, fikk spist litt også.

entrecote av limousin kalv, med urtecrust på og potetmos og rødinvssaus og nam ja. det var godt.

nå spiser jeg yoghurt. ikke like godt.

Skrevet (endret)

yoghurt må være nedtur etter et slikt måltid...

Endret av MarianneE
Skrevet

neida, var litt godt.

prøver å tvinge meg til å like musli. men det er ikke så lett :klø:

nå skal jeg lage meg speilegg.

Skrevet

:vinke:

Du det der måltidet med kalveentrecote hørtes utrolug godt ut :tommelopp:

Nå har jeg bar skumlest de siste par sidene, men det virker som du fortjener både gode måltider og mer til om dagen :troest:

Skrevet
neida, var litt godt.

prøver å tvinge meg til å like musli. men det er ikke så lett :klø:

Ikke at du gjør det, men spør du meg er det bortkasta tid å prøve å tvinge deg til å like noe du egentlig ikke liker....

:sjenert:

Skrevet

Jeg liker heller ikke musli.. vokser bare i munnen på meg :rolleyes:

Skrevet

hadde en virkelig ekte drøm om at jeg var i NYC, levde livets glade dager, bodde på Upper West Side og hadde det fantastisk.. surt å våkne i Bergen da ja :sur:

Gjest Problematique
Skrevet

Snart lever du livets glade dager i Sydney! :bolledeig:

Skrevet

ah ,the drama...

han fyren som har vært forelsket i meg i evig tid på jobben har plutselig begynt å holde på med en annen, ny jente på jobb. og det irriterer meg grønn :dåne:

aner ikke hvorfor, for jeg vil ikke ha han, men egoet mitt likte veldig godt at han var forelsket i meg.. :rolleyes:

dette er jo bare teit, fatter ikke at det bryr meg! :roll:

Skrevet

Jeg syns ikke det er teit, hadde reagert på akkurat samme måte selv :fnise: Slik som at man liksom ikke ønsker at den man var dypt og heftig begeistret for får seg dame, selv om man egentlig ikke er interessert lengre :rolleyes:

Skrevet
Jeg syns ikke det er teit, hadde reagert på akkurat samme måte selv :fnise: Slik som at man liksom ikke ønsker at den man var dypt og heftig begeistret for får seg dame, selv om man egentlig ikke er interessert lengre :rolleyes:

THANK you!

det er rart det der altså. og ikke søren om han skal tro at han nå liksom har "vunnet" over meg! hehe. jeg vet bare ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. for det har liksom vært en sånn evig liten greie mellom oss, en liten flørt.. men det går jo ikke nå som han da holder på med en kollega av meg, som da er på samme stedet som oss. blir interessant å se hvordan det utvikler seg!

men jeg hater det litt!! jeg likte at han likte meg! :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...