LekeHusmor Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3701 Skrevet 11. november 2009 jeg går som regel uten sminke til hverdags, så var ikke noe big deal for meg.. kom dit og ble først vokset; ikke akkurat selvpleie men. auu så vondt det gjorde. så fikk jeg hudanalyse og det viser seg at den huden jeg har trodd at har vært fet/uren/kombinert er egentlig en tørr hud, som er sensitiv og uren på en gang. uren mest sannsynlig pga hormoner og pga at jeg jobber der jeg jobber. mye fet luft. hun gjorde masse dill dall med meg og det var veldig deilig, men jeg føler ikke at huden min er noe sånn superfresh nå allikevel. hadde egentlig ønsket hun skulle ta en dyprens men hun sa at det var lurt å begynne med sånn fuktighetsbehandling først, og så fikk jeg en rensende maske til slutt da. klarte ikke å slappe av så mye som jeg skulle ønske, merket at jeg lå ganske spent og tenkte fælt. men deilig uansett da. dyrt og, 1390 kr kom alt på. jesus mariah carey. dette blir ikke noe jeg gjør veldig ofte tror jeg! og så ville hun at jeg skulle kjøpe noe produkter der, men så dum er jeg ikke; jeg noterte meg navnene og går hjem og bestiller de på nett. gidder ikke kaste penger ut av vinduet heller! har vært å handlet mat også, noe jeg har funnet ut at er min favoritthobby, jeg har kjøpt masse digg pålegg (deriblant barndommens favoritt Sunda), div. frokostblandinger fordi jeg egentlig er litt lei av brød for tiden, skal prøve meg på yoghurt og musli isteden og så har jeg kjøpt middag til i kveld. skal lage skinnstekt ørret med pastinakkpuré, agurksalat, sitronrømme og kokte amadinepoteter. har lyst på fisk i dag. nå skal jeg spise litt, og se en episode av OTH og så skal jeg rydde her så det er klappet og klart til at jeg kan sette meg ned med søknadene mine.
Mischa Skrevet 11. november 2009 #3702 Skrevet 11. november 2009 (endret) Merkelig det der med hud, man kan gå rundt i mange år og tro man har peil, og så viser det seg at man har helt andre hudproblemer enn antatt. Har aldri hatt hudpleie jeg, så det høres ut som luksus. Synd du ikke var helt fornøyd, kanskje like greit du ikke kjøpte noe der da! Du betalte jo tross alt nok.. Handle mat er gøy, jeg går alltid bananas på Ultra og Centra. Kan gå der i timesvis (nesten hvertfall) Rema1000, Rimi og Kiwi er liksom butikkene i mitt nærområde. Men jeg bor jo faktisk i nærheten av sagnomsuste Jacobs på Holtet.. det er også veldig gøy, finner så mye rart der og det er gøy med butikker hvor kvaliteten på varer og ansatte er høy! Jeg valgte faktisk boområde delvis basert på at jeg ville handle på Jacobs Endret 11. november 2009 av Mischa
LekeHusmor Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3703 Skrevet 11. november 2009 jeg var veldig fornøyd med behandlingen altså, tror bare jeg hadde sett for meg at hun skulle dra ut urenhetene mine en etter en hadde ikke gjort det før jeg heller. åh heldiggris som bor i nærheten av det..! gud det må være drømmen å jobbe med noe sånt altså. så utrolig gøy! jeg elsker å gå på Kjøttbasaren her i Bergen, hvor de har masse spennende fra lokale leverandører ogsånn.. det er faktisk noe av det jeg gleder meg mest til i Sydney, gå å handle i matbutikker. de er visst svææære der nede, american-style, og tenk så mye nytt og spennende! jeg lover å aldri syte over at jeg savner brunost eller fiskeboller! jøss nå ble jeg jo nesten i godt humør her. Takk Mischa
Nótt Skrevet 11. november 2009 #3704 Skrevet 11. november 2009 Så fint å lese at du hadde en fin selvpleie dag i dag.
Gjest Ansjoni Skrevet 11. november 2009 #3705 Skrevet 11. november 2009 Jeg kan ialleflal anbefale american-style matvarebutikker på det sterkeste!! +:dåne: Kan gå der i flere timer jeg Så bra du koste deg med litt egenpleie i dag! Deilig
MarianneE Skrevet 11. november 2009 #3706 Skrevet 11. november 2009 godt det bare ikke er jeg som digger matvarehandel!
LekeHusmor Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3707 Skrevet 11. november 2009 (endret) Det tar 7 sek for maten å passere fra munnen til magen. Et menneskes hårstrå kan holde 3 kg. Lengden av penis er tommelens lengde ganger tre. Lårbeinet er hardt som betong. Kvinnens hjerte slår raskere enn mannens. Kvinnen blunker to ganger mer enn mannen. Vi bruker 300 muskler bare for å holde balansen når vi står. Kvinnen har alt lest hele denne teksten. Menn ser fortsatt på tommelen sin. Endret 11. november 2009 av LekeHusmor
Mischa Skrevet 11. november 2009 #3709 Skrevet 11. november 2009 Ja tenk så sykt spennende det må være å gå i australske matbutikker, kengurukjøtt og struts om hverandre Blir kjempegøy!
LekeHusmor Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3710 Skrevet 11. november 2009 urk, jeg kommer ikke til å spise noen av de tingene
Serenity88 Skrevet 11. november 2009 #3711 Skrevet 11. november 2009 Hehe, kengurukjøtt er ikke så veldig godt, men du må jo teste det da Krokodillekjøtt derimot Bedre enn kylling! Hvis du noensinne stikker til Uluru og "byen" som ligger nærmest, Alice Springs, må du gå innom en pub/restaurant som selger "grillpakker" med masse forskjellig barbecuekjøtt, som struts, kenguru, alligator osv :D OG! Du bør virkelig, om du har noen tusen ekstra en gang, kjøpe opalring/smykker, veldig billig der nede også er det såååå fint!
MarianneE Skrevet 11. november 2009 #3712 Skrevet 11. november 2009 Min mor har spist struts, og det var vist veldig godt. Egentlig er det ikke værre å spise alligator og sånn enn gris.
LekeHusmor Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3713 Skrevet 11. november 2009 neida, men jeg bare føler ikke sånn intenst for å smake nå har vi spist og ser på Vil du bli millionær. lagde god middag, skinnstekt ørret med kokte amadinepoteter, agurksalat og pastinakksaus. pastinakksausen anbefales, var kjempegod til ørret! sikkert god til laks og. pastinakksaus: kutt pastinakk i terninger, like store så de blir ferdige likt. kok i melk og en ss smør (IKKE MARGARIN! ) kjenn etter med en spiss kniv, og når de er møre, hell av melkesmøret i en kopp e.l. den skal brukes senere. kjør pastinakken i en blender eller med en stavmikser hvis du ønsker helt "fin" saus, hvis du ønsker litt tjukkere kan du bare mose pastinakken med en sleiv i gryten. spe med litt og litt av melkesmøret og la det koke litt inn, og når du har ønsket konsistens, smak til med salt og pepper. godt å skvise en sitronbåt oppi også, hvis man ønsker litt syrligere smak.
Gjest stearinpikken Skrevet 11. november 2009 #3714 Skrevet 11. november 2009 Det med huden hadde jeg også.. Dro til en hudpleier for et par år siden som sa det samme til meg, og jeg trodde også det samme. JObbet da også i restaurant, så tror absolutt den lufta der er drepen for huden! Å, du lager så mye digg og spennendes mat Ser SÅ godt ut!
LekeHusmor Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3715 Skrevet 11. november 2009 takk da har jeg sendt avgårde første søknad, til UNSW! må ettersende vitnemål og attester osv, så er ikke helt i boks enda, men hvertfall sendt unna søknaden. Jeg må skrive personal letter og så må jeg skrive den attesten, burde bare få det gjort men merker det er litt tiltak skal jobbe igjen i morgen kl 12.. forhåpentligvis blir det ikke så lenge. selvom jeg trenger å få opp jobb-spiriten litt igjen, trenger pengene hvis jeg skal komme meg down under! forhåpentligvis kommer den av seg selv når jeg bare kommer litt inn i jobb igjen. 5 des drar jo E hjem også, så da er jeg alene på ordentlig.. og da vil det ikke være stort annet enn å jobbe jeg ønsker å gjøre tror jeg.
loffen Skrevet 11. november 2009 #3716 Skrevet 11. november 2009 Jeg har visst parkert inne i dagboka di i hele kveld, jeg.
Libe Skrevet 12. november 2009 #3717 Skrevet 12. november 2009 Deilig med litt egenpleie! Har aldri møtt en eneste hudpleier jeg synes har hatt litt peiling engang, men jeg har nok hatt litt uflaks. Uansett deilig med massasjen og kremene og alt det styret. Og så kanskje ikke fullt så deilig å gå hjem når ansiktet er lyserødt og blinkende etter all herjingen (Jeg har forresten sett mye på tommelen min nå, og konkluderer med at jeg må ha en fryktelig liten tommel... Tre av dem blir jo bare liksom en liten...stubb? ). Håper det går bedre med deg
Mischa Skrevet 12. november 2009 #3718 Skrevet 12. november 2009 Pastinakk er kjempegodt Jeg lagde pastinakksuppe forrige uke, bare synd pastinakk er dyrt i Norge. De selges jo i sånne bittesmå stusselige biter på brett med en pris pr stk, samboer holdt på å svime av da jeg skulle ha fire stykker til suppa
LekeHusmor Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3719 Skrevet 12. november 2009 da er det off to work.. har så liiite lyst kjenner jeg! men nå skal jeg jobbe hele helgen, tilogmed søndag.. så er bare å komme seg inn i jobb-modus igjen! skal vel bli greit å ha noe å ta seg til også, ikke bare sitte her og glo.. selvom det er det jeg vil mest ha en fin dag alle!
MarianneE Skrevet 12. november 2009 #3720 Skrevet 12. november 2009 kanskje jeg kan få deg til å le litt, kanskje fnise ihvertfall? Altså..... Det åpnet her i byen en butikk som kalte seg for "Delikatessebutikk" Jeg var lykkelig, og saumfarte butikken etter godsaker. Ble ikke sånn voldsomt imponert, men greit nok. Spurte så damen i kassa etter sjokoladen Vahlrona. Den hadde de aldri hørt om! Seriøst, spurte jeg, aldri hørt om? Needless to say; de eksisterer ikke mer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå