Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Skrevet

:(

jeg er så utrolig lei meg. uansett hvor mye jeg på en måte ventet meg dette etterhvert, så er det grusomt fælt og det er så vanskelig å vite hva vi skal gjøre videre herfra...

er ingen av oss som har muligheten til å smelle med døren og bare gå heller, vi bor jo her begge to..

jeg hater dette her, det gjør så utrolig vondt i hjertet mitt at vi ikke klarte å fikse det.. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig gjør det vondt vennen. Når man har vært sammen med noen så blir man jo glad i dem og vil gjerne ha dem ilivet sitt. Og uansett hvor mye man forbereder så på slike ting så vil det gjøre vondt når man først må innse og ta inn over seg at det faktisk skjer.

Tiden er nok det beste man kan ta i bruk som hjelp.

:klemmer:

Gjest Problematique
Skrevet

Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe deg... Håper virtuelle klemmer hjelper litt :klemmer:

Skrevet

Åh! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. Det er klart at du føler deg tom og trist og at alt er rart. Det er jo helt naturlig.

Men i innsjekkingskøen da. :huh:

Som du sier er det jo grusomt fælt selv om du nesten visste at det måtte skje før eller siden.

Skulle ønske jeg kunne gi deg en ordentlig klem!!! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Skrevet

Ja man blir helt tom..

håper det går bra med deg, eller jeg vet du ikke har det bra akkurat nå, men du kommer deg gjennom dette :)

Ikke så lett når dere må bo sammen, tviler på at jeg hadde klart det.

Men er ikke så mye dere får gjort med det kanskje :sukk:

Igjen - tenker på deg - og som de andre skulle ønske jeg det var noe jeg kunne gjøre eller gitt deg en ordentlig klem!

:klem:

Gjest Ansjoni
Skrevet

ÅÅh, nei! Så leit å høre LekeHusmor :klemmer: Selv om man er aldri så forberedt så kan man jo aldri forberede seg :tristbla: Tenker på deg og skulle ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre :klem:

Skrevet

Uff, det er ufattelig vondt :( Ta tiden til hjelp, og tenk kun på deg selv og dine behov... Fyll hverdagen med gode mennesker!

Skrevet

uff.. har igrunn aldri hatt en så jævlig natt.

kvelden igår var vond, vi gråt og snakket begge to, på en måte var det litt fint også..

vi har vel ikke vært så nære hverandre på lenge som vi var igår. begge hadde plutselig et behov for å kysse, sitte sammen og holde på hverandre. merkelig.. tårene trillet omhverandre og så lo vi litt iblant. men ja.. sovnet ikke før 4 så er sliten nå.. hadde masse mareritt om at vi kranglet og alt, og når jeg da våkner og det viser seg at virkeligheten er even worse.. da føles det litt tøft :sukk:

er så mye som går gjennom hodet mitt nå. hvorfor lot jeg/vi dette skje?

hva kunne vi gjort for å fikse det tidligere?

dette blir en lang dag.

tusen takk for alle de gode ordene deres. ikke meningen å ikke respondere til hver og en, men jeg bare orker ikke akkurat nå.. men det betyr mye allikevel :klemmer:

Skrevet

Ta tiden til hjelp, det er det eneste gode rådet jeg har å gi deg. :klem:

Skrevet

:sukk:

det blir en merkelig tid fremover..

vi gikk en tur i byen for å kjøpe et par småting tidligere. fått meg ny lader til macen og kjøpte meg to filmer; The Notebook og Twilight Special Edition..

spiste lunsj sammen og så gikk E på skolen.

merkelig å gjøre alle disse tingene, samtidig som vi liksom ikke er kjærester lenger.

det er jo slutt, men vi har blitt enige om at vi skal ta en dag av gangen..

føles bare så merkelig alt sammen.

Skrevet

Kjenner at det knyter seg i hjertet og magen min når jeg leser hos deg, for jeg vet så alt for godt hvordan denne følelsen er.

Ønsker bare å gi deg en stoooor :klemmer: til deg vennen!

Gjest stearinpikken
Skrevet

Oi, kjære deg :klem:

Vet ikke helt hva jeg skal si, men vi har vel alle sett det komme. Kommer tilbake en senere gang og skriver. Håper det går bra med deg :klem:

Skrevet

akkurat nå føles alt bare rart.

jeg sitter jo her i leiligheten, har lagd middag og alt er egentlig som før, samtidig som det ikke er det. vi er enige om å gå fra hverandre, vi skal ikke være kjærester lenger.. blir helt sprø av å tenke på det. merkelig. vet ikke hva jeg føler, bare vet at jeg syns det er utrolig trist at det endte slik.

nå lager jeg lasagne med masse hvitløk og chili i, den står i ovnen. og så ser jeg twilight.. hjelper å drømme seg vekk til en annen verden..

imorgen MÅ jeg og SKAL jeg ta meg sammen og gjøre ferdig alle skolesøknadene mine. Skal søke på UNSW, UTS og ICMS. jeg må fullføre det her for å komme meg fremover..

Skrevet

Uff, så vondt vennen.. Sender deg masse gode tanker, kanskje du kan innvistere noe av England shoppe pengene i noen tvserier/dvder? Er endel tilbud både på cdon og platekompaniet, da har du noe annet å holde på med enn å bare tenke..

Skrevet

Kjærlighetssorgstrøst er ikke min greie, men ta vare på deg deg selv. Lekisen!

:klem1:

Skrevet

Ta vare på deg selv opp i det hele.. Finn på ting, gå en tur, heng med venner, reis en tur hjem.. :kose:

Skrevet

Bare innom med en :klem: Det er rart og vanskelig å bo sammen når man ikke er sammen lenger, men så lenge dere gjør som dere gjør, tar én dag av gangen, så kommer dere gjennom det. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...