LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3421 Skrevet 26. oktober 2009 den nye sangen til Aleksander With og Lene Marlin er utrolig fin! jeg har alltid likt Aleksander With veldig godt
loffen Skrevet 26. oktober 2009 #3422 Skrevet 26. oktober 2009 the break up er så morsom! her ser jeg den, og i den 17 min er den såå kul Å, hva er det for en side? Kan man se film gratis der? Ellers så håper jeg du får orden på tankene dine. Uansett er det sikkert godt å skrive det ned. Kule sko!
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3423 Skrevet 26. oktober 2009 Å, hva er det for en side? Kan man se film gratis der? Ellers så håper jeg du får orden på tankene dine. Uansett er det sikkert godt å skrive det ned. Kule sko! ja man kan det inntil en viss tid pr dag. eller så kan man betale 160 kr for 3 mnd, altså litt under 2 kr pr dag, og så kan man se så mye man vil, alt man vil! du finner det meste der via Surf the channel , bare sørg for å velge de som det står megavideo på de har alt! I it! Og ja, tankene mine ja jeg har virkelig produsert innlegg i dag altså. velvel. det er jo det en dagbok er til! har spist nå, maten ble vanvittig god! ovnsbakt laks med litt urteolje på, og så risotto med reker, fennikel, sjalottløk og hvitløk til. ble veldig fornøyd med risottoen i dag, hadde hvitvin oppi og god fiskekraft så det ble en ordentlig kraftig og fin smak på det, veldig godt til den litt sarte smaken laks gjerne har. nå ser vi på Prison Break, det er så spennende at jeg nesten dauer :dåne: har også sett litt på brosjyren for skolen min, og åå det ser så bra ut.. skikkelig bra! det er en bachelor, og det er 9 mnd med paid industry training, altså sånn internships som er betalt, med store bedrifter og kjeder som Hilton, Virgin osv! så man er skikkelig equipped til yrkeslivet når man er ferdig, og har allerede litt erfaring på CVen.
Gjest dalieo Skrevet 26. oktober 2009 #3424 Skrevet 26. oktober 2009 Å, kjenner meg igjen i de tankene du har om E.. sånn hadde jeg det med eksen. I det ene øyeblikket ville jeg kose og være sammen med han, men altfor ofte ville jeg ikke at han skulle røre meg engang Ville ikke kysse, og hvertfall ikke ha sex.. Men siden de fine periodene var der en gang i blant ville jeg ikke gjøre det slutt, tvihang meg liksom til de. Uff, det er vanskelig det der. Men jeg fant til slutt ut at jeg vil ha en kjæreste jeg har lyst på, en kjæreste jeg gleder meg til å være sammen med og en som gjør meg skikkelig glad! Håper du finner ut av tankene dine, det er veldig god terapi å skrive de ned ihvertfall Den skolen du forteller om høres kjempebra ut! Så utrolig spennende
Gjest Problematique Skrevet 26. oktober 2009 #3425 Skrevet 26. oktober 2009 ta og plukket opp litt ting, og innom posten og hentet skoene jeg har bestilt fra H&M. de er så rå! føler meg litt satanist i de, men gjelder bare å ha de riktige tingene i. til å være H&M sko er de faktisk ganske gode å gå i! Unnskyld?!
Gjest Problematique Skrevet 26. oktober 2009 #3427 Skrevet 26. oktober 2009 Satanist? Hva er det som er djeveldyrkende ved de skoa? Med mindre du prøver å inisuere at sort med nagler = satanister, isåfall blir jeg litt skuffa... Det blir som de som sier at homser = pedofile... De fleste satanister er IKKE gothere eller metallere. Man brenner ikke kirker bare fordi man er sortkledd...
LekeHusmor Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3428 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Satanist? Hva er det som er djeveldyrkende ved de skoa? Med mindre du prøver å inisuere at sort med nagler = satanister, isåfall blir jeg litt skuffa... Det blir som de som sier at homser = pedofile... De fleste satanister er IKKE gothere eller metallere. Man brenner ikke kirker bare fordi man er sortkledd... seriøst? det var bare en spøk. du kjenner meg vel litt bedre enn som så. bare fordi noen tuller med ordet satanist betyr det ikke at de er stappfulle av fordommer og hater alle som ikke har lyst hår og går i bikbok klær. trøtt etter å ha sett masse prison break. får komme meg i seng! Endret 27. oktober 2009 av LekeHusmor
Gjest misa Skrevet 27. oktober 2009 #3429 Skrevet 27. oktober 2009 seriøst? det var bare en spøk. du kjenner meg vel litt bedre enn som så. bare fordi noen tuller med ordet satanist betyr det ikke at de er stappfulle av fordommer og hater alle som ikke har lyst hår og går i bikbok klær. Må bare si meg enig her, det var ikke det inntrykket jeg fikk i det hele tatt Lekehusmor. Jeg prøvde noen kule sko på Bianco som lignet litt på dine, og da fleipet jeg til kjæresten at de så litt "sadomasochistisk" ut, men det betyr ikke dermed at jeg slenger dritt om det miljøet.. -misa
MarianneE Skrevet 27. oktober 2009 #3430 Skrevet 27. oktober 2009 Bare si ifra så skal jeg spoile PrisonB så mye jeg bare orker for deg!
LekeHusmor Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3431 Skrevet 27. oktober 2009 Må bare si meg enig her, det var ikke det inntrykket jeg fikk i det hele tatt Lekehusmor. Jeg prøvde noen kule sko på Bianco som lignet litt på dine, og da fleipet jeg til kjæresten at de så litt "sadomasochistisk" ut, men det betyr ikke dermed at jeg slenger dritt om det miljøet.. -misa nettopp Bare si ifra så skal jeg spoile PrisonB så mye jeg bare orker for deg! don't you dare! vi har to episoder igjen! våknet i dag (eller dvs nå) og føler meg ikke bra. halsen er vond og sår og jeg har sovet dårlig og er ikke helt i form. utrolig irriterende, for ute er det superfint vær og jeg kunne godt tenkt meg en tur ut. vel, kan takke meg selv når jeg satt oppe halve natta igår. bare er litt kjedelig, for jeg har ikke vært syk på gudvet hvor lenge og har liksom klart å holde meg unna. men nå kommer det visst snikede. velvel. fikk gjort ganske mye igår så da har jeg vel lov å slappe av litt i dag.
Mischa Skrevet 27. oktober 2009 #3432 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg liker også Aleksander With Fin stemme Skolen din ser kjempebra ut, jeg er såååå misunnnnneeeeeliiiiig
LekeHusmor Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3433 Skrevet 27. oktober 2009 jeg håper det blir bra også! begynner å synke inn nå.. blir spennende! æsj skulle egentlig møte venninne D for kaffe i dag, men jeg vet ikke om jeg orker.. samtidig; er jo godt å komme seg litt ut også
LekeHusmor Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3434 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) her var det tyst i dag... wonder why velvel. håper alle har en fin kveld, jeg skal se litt Brothers and Sisters nå, som jeg plutselig fant ut at hadde kommet tilbake uten at jeg visste det! Endret 27. oktober 2009 av LekeHusmor
Gjest Rekaaa Skrevet 27. oktober 2009 #3435 Skrevet 27. oktober 2009 Ah! Det var jo den sangen jeg leste om i avisen isted og så ville jeg høre den, men glemte den bort til nå! Thank you Kos deg med Brothers & Sisters!
*Enigma* Skrevet 27. oktober 2009 #3437 Skrevet 27. oktober 2009 Hvordan går det med deg, ble det kaffe på deg? Håper du har en fin kveld
Gjest Problematique Skrevet 27. oktober 2009 #3438 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg bare synes ikke det er noe særlig å tulle med. Når du har blitt møtt med fordommer om at du brenner kirker bare fordi du går kledd i helsvart, så skjønner du kanskje hvorfor. Jeg syntes det var unødvendig og feil å si det sånn, og da sier jeg ifra. Sånn er jeg dessverre...
Gjest misa Skrevet 27. oktober 2009 #3439 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg bare synes ikke det er noe særlig å tulle med. Når du har blitt møtt med fordommer om at du brenner kirker bare fordi du går kledd i helsvart, så skjønner du kanskje hvorfor. Jeg syntes det var unødvendig og feil å si det sånn, og da sier jeg ifra. Sånn er jeg dessverre... Hm, reagere på noe en annen person skriver, pga. at man er farget av egen bakgrunn, og så si fra... høres kjent ut. Så rart at du reagerer sånn. -misa
LekeHusmor Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3440 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Jeg bare synes ikke det er noe særlig å tulle med. Når du har blitt møtt med fordommer om at du brenner kirker bare fordi du går kledd i helsvart, så skjønner du kanskje hvorfor. Jeg syntes det var unødvendig og feil å si det sånn, og da sier jeg ifra. Sånn er jeg dessverre... greit nok, men siden vi holder på å si fra om ting her, så kan jo jeg si fra om at jeg syns det er litt leit og nesten litt sårende at du når du endelig kommer inn her for å skrive, så er det ikke for å skrive noe om de 40 innleggene med vonde tanker og følelser jeg har skrevet de siste dagene, det er for å "ta" meg for en liten spøk om hvordan jeg følte meg med mine nye sko, som du kjenner meg godt nok til å vite at jeg overhode ikke mente noen ting med. jeg syns det var unødvendig av deg. og hvem er du til å bestemme hva jeg kan tulle med i min bok uansett? jeg blir møtt med fordommer stadig vekk jeg også, fordi jeg er fra der jeg er, fordi jeg er blond og går i de klærne jeg gjør, men jeg tar meg ikke nær av det når noen beskriver et plagg som "snobbete" eller "bertete" av den grunn edit: og jeg mener og håper ikke å lage WW3 her nå, men jeg bare syns at når du kommer inn i MIN dagbok og mener noe om hva jeg kan skrive og ikke, så har jeg rett til å si hva jeg føler også. Endret 27. oktober 2009 av LekeHusmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå