LekeHusmor Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3401 Skrevet 25. oktober 2009 E og jeg vurderer å kjøpe Prison Break sesongene, vi har liksom ingen tv-serier å følge med på sammen nå som vi er helt ferdig med The Wire Champagnelunch hørtes superdeilig ut! *gleder seg til hun kan drikke* Du kommer til å stortrives i Australia! Blir nok en ufattelig opplevelse, og det er bare for et halvt år? Tiden kommer til å suse forbi Har en tremenning, som står ganske nær, hun begynte med 1/2 år og bor nå i Sidney andre år på rad siden hun trivdes sånn! det er for 3 år så det er ganske lenge! og så funderer jeg litt på at skolen ikke har så lange ferier som jeg trodde.. i forhold til universitetene osv der nede altså. hmm. rise and shine ja, våknet kl 08:15 i dag - stilt tid. så lå jeg og surret litt, sto opp, dusjet og nå har jeg lagd meg en kopp te og nyter morgenroen før jeg skal på jobb kl 12:00. jobber til 18:30, håper jeg, dere får hjelpe meg å be til gud om at kundene holder seg hjemme i dag så jeg kan komme meg avgårde i tide til kino kl 19! vi skal se The Informant i kveld nemlig. og i dag er det faktisk under en uke til bursdagen min!
Mischa Skrevet 25. oktober 2009 #3402 Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Prison Break er nesten i overkant spennende, det blir nesten for spennende for meg. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg når ting skjer for det er så ekkelt/skummelt åhh champagnelunsj hørtes såå digg ut, kunne ønske vennene mine gadd å bli med på noe sånt, men de har ikke helt de samme ønskene og prioriteringene.. Endret 25. oktober 2009 av Mischa
LekeHusmor Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3403 Skrevet 25. oktober 2009 Prison Break er nesten i overkant spennende, det blir nesten for spennende for meg. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg når ting skjer for det er så ekkelt/skummelt åhh champagnelunsj hørtes såå digg ut, kunne ønske vennene mine gadd å bli med på noe sånt, men de har ikke helt de samme ønskene og prioriteringene.. kanskje vi skal tromme sammen en KG-champagne lunch i julen jaja, vært på jobb i dag, var skikkelig texas og jeg ble stående igjen alene på slutten. kjedelig. men var ferdig akkurat i tide til å rekke kinoen med E og M&G, The Informant med Matt Damon.. filmen var ... syns jeg da. holdt på å sovne. så da får vi se om Prison Break kan kvikke meg litt til, jeg var jo tross alt tidlig oppe i dag så tror ikke jeg holder så lenge :søvn: er helt enig Mischa, det blir nesten for spennende til tider, må holde meg for øynene jeg
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3404 Skrevet 26. oktober 2009 blææ jeg hater å drømme! fæle drømmer som sitter i og ikke slipper taket! drømte alt mulig rare greier i dag tidlig, slitsomt.. men regner med de må ha feste et eller annet sted våknet også med vondt i halsen i dag, det er så irriterende.. har lagd meg en kopp med grønn te og honning nå, og så burde jeg igrunn gå å ta noe på halsen min, et skjerf ellernoe.
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3406 Skrevet 26. oktober 2009 håper jeg ikke må jobbe i dag. trenger en dag til å få ting på plass her hjemme og kanskje trene. lage noe god mat i kveld og sove godt.
*Enigma* Skrevet 26. oktober 2009 #3407 Skrevet 26. oktober 2009 kanskje vi skal tromme sammen en KG-champagne lunch i julen KG-champagnelunch høres ut som en ypperlig idé, jeg vil være med! Håper du får en fin dag og at du ikke må jobbe
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3408 Skrevet 26. oktober 2009 hva skal jeg ønske meg til bursdagen a?
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3409 Skrevet 26. oktober 2009 i dag er en dag hvor jeg kjenner at tankene lett kan ta overhånd og bli grå. så nå må jeg være konstruktiv og jobbe mot det, holde fokuset oppe og prøve å ikke bli deppa. sliter litt for jeg føler alt er så håpløst i forhold til E. i ene sekundet får jeg angst for jeg skal dra, og i neste sekundet får jeg lyst til å bare gjøre det slutt, si beklager og takk og farvel, nettopp fordi jeg kjenner så godt at følelsene mine ikke er som de bør være.. forrige søndag var jeg så knust, så nede, og jeg var 100% avhengig av han. å ligge inntil han og høre han si han var glad i meg var det eneste som hjalp. jeg hadde muren nede, jeg følte masse for han og trengte han. men, jeg vet ikke hvorfor, etterhvert som dagene har gått har muren sakte men sikkert kommet opp igjen og jeg merker jeg er distansert, irritert og glefser etter han for ingenting og ja.. ting er ikke som de skal være. det er så vanskelig. vi er nødt å prate sammen, prate oss gjennom alt dette, men det funker liksom ikke. for der hvor jeg er distansert, er han 100 ganger mer distansert. jeg blir sur og innadvendt, mens han bare blokker det ute fullstendig og lever bare livet som vanlig.. later som ingenting. det er jo ikke bra dette her, det er ikke riktig av meg å være med han når jeg merker så godt at jeg ikke føler som jeg skal. men det går så opp og ned, kanskje skjer det noe i dag og jeg trenger han igjen, og jeg kommer til å lese dette innlegget og tenke at jeg er riv ruskende gal. hva er galt med meg?
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3410 Skrevet 26. oktober 2009 og så måtte jeg jobbe da. unnskyld meg altså men jeg syns det er litt på trynet å få beskjed om det 3 timer før jeg da skal være på jobb. gud jeg gleder meg til å slutte der, er drita lei av hele stedet. de spurte om jeg ikke ville jobbe litt i januar fordi jeg skal ikke reise før i slutten av januar, men nei takk altså. i'm done! spurte om jeg kunne få en attest, og da sa hun: bare skriv en du, så skal jeg signere på den. ehh.. ? jeg har jo ikke lyst å skrive en attest om meg selv, hadde vært hyggelig å få en hvor jeg fikk vite hva de mener om meg.
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3411 Skrevet 26. oktober 2009 og nå ringer de og sier at jeg ikke trenger å jobbe likevel :dåne: jesus altså. hadde vært greit om de kunne snakke litt sammen der nede! velvel. da får jeg lage noen planer for dagen. - rydde i klærne mine - støvsuge - vaske tøy - planlegge middag - handle til middag - lage fotoalbum til venninne D - se på universiteter
*Enigma* Skrevet 26. oktober 2009 #3412 Skrevet 26. oktober 2009 Makan til surrehuer da! Jaja, greit å slippe å jobbe så du får gjort litt
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3413 Skrevet 26. oktober 2009 og så effektiv jeg er! har allerede satt på en vask, lagd meg deilig lunsj av brødskiver av hjemmebakt brød og en kopp te og skal se litt på The September Issue mens jeg spiser. så må jeg planlegge litt middag. kanskje jeg skal lage hjemmelagd fiskegrateng med råkost til.. ja!
Mischa Skrevet 26. oktober 2009 #3414 Skrevet 26. oktober 2009 Har hørt om flere som har fått beskjed om å skrive attesten sin selv.. skjønner ikke helt det jeg :klø: Det verste er en venninne av en venninne som jobbet på skolen vi studerte og var sjefen til en annen studiekamerat av oss som også jobbet der (puh). Da hun studenten skulle slutte og få attest, ble hun bedt om å skrive den selv, greit nok - men i ettertid har hun som da var sjefen hennes baksnakket attesten hun skrev, klaget og ledd av den! :slår: Hun mente hun hadde skrevet altfor positive ting om seg selv?! Unnskyld meg, men når du ber en ansatt skrive attesten sin selv, da kan du ikke komme der i ettertid og klage på at dere ikke har samme oppfattelse! Greit nok at man kanskje skal ha selvinnsikt, men om sjefen min hadde tillit nok til meg til å la meg skrive egen attest, så vil man jo ikke skrive en kjip attest om seg selv!
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3415 Skrevet 26. oktober 2009 the break up er så morsom! her ser jeg den, og i den 17 min er den såå kul
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3416 Skrevet 26. oktober 2009 Uff. jeg skulle på en bisarr måte ønske at E var den som gjorde det slutt med meg, den som kom og sa at ting ikke var som de skulle lenger og at han ønsket å gå videre.. det hadde vært mye lettere å "deale" med, enn å måtte deale med min egen tvil og usikkerhet..
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3417 Skrevet 26. oktober 2009 jeg er ikke den type jenten som dumper folk og går fra de, har igrunn aldri gjort det og det sier vel litt.. begynner å bli "klar" over at jeg klamrer meg til dette forholdet mer og mer fordi det er trygt og jeg kommer til å slite uten den tryggheten. og når det er sånn jeg føler det, er det ikke så allright av meg å fortsette å være sammen med E. selvom han er en flott fyr og jeg er utrolig glad i han, så er det ingen tvil om at jeg enten trenger en skikkelig vekker eller at noe drastisk bør skje andre veien.. det skal jo ikke være sånn at jeg helst ser det slik at han ikke er nær meg, hver gang han prøver å kysse meg ellernoe så vil jeg bare han skal gå vekk.. resten av samlivet eksisterer omtrent ikke, og det plager meg igrunn ikke.. gjør meg ingenting liksom, savner det ikke.. har ikke lyst, jeg heller. det er jo ikke bra. er bare redd jeg driver og distanserer meg fordi jeg planlegger å flytte utenlands, og at jeg kommer til å gå på en kjempe smell når dagen står der og jeg har mistet han.
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3418 Skrevet 26. oktober 2009 I don't know if it's me or you But I can see the skies are changing In all the shades of blue And I don't know which way it's gonna go If it's gonna be a rainy day There's nothing we can do to make it change We can pray for sunny weather But that won't stop the rain James Morrison - Please don't stop the rain
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3419 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) vært en tur i byen. levert tilbake en film som jeg hadde glemt, 150 kr i sur overleie. var innom Vita og plukket opp litt ting, og innom posten og hentet skoene jeg har bestilt fra H&M. de er så rå! føler meg litt sado i de, men gjelder bare å ha de riktige tingene i. til å være H&M sko er de faktisk ganske gode å gå i! har også vært å handlet mat, og i dag blir det ovnsbakt laks med risotto med reker, fennikel og erter i. og masse parmesan og pepperkaker kjøpte jeg. det er så godt! alt for tidlig, men alt for godt i posten hadde infobrosjyren fra skolen jeg vurderer kommet, så den skal jeg se litt på. å ja, jeg har også kjøpt en bukett blomster til meg selv. kjøpte en ny vase for over to uker siden og sa til E at jeg gjerne ønsket meg noe oppi den. nå gadd jeg ikke vente lenger så jeg kjøpte bare en bukett selv. aner ikke hva det heter, men fine var de. nå: en pepperkake og frustrerte fruer! edit: fordomsfritt og fint Endret 27. oktober 2009 av LekeHusmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå