Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Skrevet

*nattaklem*

Sjekk ut sangen Sally Ann av Natalie Merchant... Nyyyydelig sang!

Håper magen blir helt fin i løpet av natten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:Gjesp:

våknet av alarmen kl 10. grått vær ute i dag, men det er annerledes altså! østlandsgråvær er mye bedre enn vestlansdgråvær.. jeg vet ikke hvorfor :vetikke:

har ryddet sammen og satt ting i oppvaskmaskinen, og nå har jeg lagd meg frokost; mitt favorittbrød fra den lokale bakeren med markjordbærsyltetøy og brunost :)

flyet mitt til bergen går kl 13:40 i dag, så skal begynne å komme meg oppover til gardermoen om 40 minutter.

i kveld har E fått gratisbilletter til en premiere på 500 days of summer, så vi skal gå å se den. blir koselig.

Skrevet

kjenner jeg har skikkelig lyst å dra tilbake til Bergen... NOT.

jaja. frem mot jul nå blir det full fokus på jobb, trening og ordne alt mulig så jeg kan reise!

Skrevet

Skjønner at du ikke gleder deg, men som du sier fokuser på alt som skal fikses før du drar så skal du se at tiden går fort. Er jo faktisk ikke så lenge igjen til nyttår. :klemmer:

Skrevet

God tur tibake til Bergen! :klemmer:

Ellers så må jeg bare :hoho: av hvalbildet! Og stakkars lillesøs som må spise moste joikaboller. :spy:

:fnise:

Skrevet

Bare innom med en :hug: Håper det ikke blir så ille å komme tilbake til Bergen. Du får bare prøve å fokusere på det positive framover og alt du skal gjøre, det er ikke lenge til jul.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Det går så fort frem til jul, bare 2 små måneder :hoppe: Det er jo omtrent bare så du får snudd i døra, før du skal tilbake igjen :nigo: God tur iallefall! :)

Gjest Grafica
Skrevet

Og blir det for ille, så får du komme en tur til meg en helg! :klemmer:

Skrevet

:nigo:

dere er nå søte!

jeg skal hjem igjen for å feire bursdagen min allerede neste helg, så er ikke så ille.

nå skal vi på kino og se 500 days of summer.

Gjest Grafica
Skrevet

jeg tror du kommer til å like den sangen jeg linket til i boka mi nå! :klemmer:

Skrevet

500 days of summer var utrolig bra! anbefales! :tommelsmil:

Dette liker jeg å lese/se på.

Skrevet

:Gjesp:

litt trøtt i fleisen i dag ja.. men kommer meg opp før 10 allikevel, og det syns jeg er bra, for da blir jeg trøtt til kvelden igjen.

idag skal jeg trene! :trene:

skal ha med meg venninne B og melde hun inn på senteret der jeg har trent før. så skal vi bli fit for fight sammen! :hoppe:

jeg glemte helt å skrive i går at jeg endelig har fått kjøpt meg et bord. fant et gammelt, fint et på Fretex igår, 300 kr kostet det. salongbord altså. var litt impulskjøp, men tror det vil bli helt OK/fint. fint med litt trefarge her nå, siden det meste er hvitt.

nå mangler det bare puter i sofaen og tepper så er vi på plass. og så kan jeg flytte igjen :gjeiper:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Hvor ser du for deg at du kommer til å bosette deg etter at du har vært ute i den store vide verden da?

Skrevet
Hvor ser du for deg at du kommer til å bosette deg etter at du har vært ute i den store vide verden da?

Oslo-området tenker jeg.. Vil gjerne være nærme familien min. Men jeg håper det enda er mange, mange år til det skjer! Jeg er nemlig ikke helt "klar" for å flytte hjem til Asker&Bærum, har mine betenkligheter rundt om jeg vil at mine fremtidige barn skal vokse opp der også.. :roll:

Men man vet jo aldri, kanskje jeg møter en eller annen flott fyr fra Sandefjord og så bor vi der. Det er ikke noe sånn at jeg MÅ bo i Oslotraktene liksom. Men hvis jeg skulle valgt nå så hadde jeg valgt det :nigo:

Skrevet

da har vi fått bordet vårt. merkelig :ler:

det er litt gammeldags og funket kanskje ikke like fint som jeg hadde håpet. men det blir nok bedre med tepper under og litt dilldall PÅ bordet..

blææ! jeg bryr meg egentlig ikke!

Skrevet

ok! vært å kjøpt tepper også. helt ok var de, tror det blir helt greit :)

nå skal jeg på trening! har plutselig funnet masse motivasjon! :trene: håper det varer!

blir litt flaut å komme inn på treningssenteret når jeg ikke har vært der siden april, og jeg vet treneren min kjenner meg igjen :ler: men men.. jeg er vel ikke førstemann som gjør det.

Skrevet

Så flink du er som kommer deg av gårde på trening igjen. Håper du får en fin treningsøkt :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...