Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff. det høres sikkert teit ut, men det er ikke noe morsomt.

jeg har det skikkelig jævlig inni meg. jeg er en fæl person.

jeg gjorde ting igår som jeg ser ned på andre for å gjøre, jeg vil ikke være en sånn person!

får ikke puste.

drar hjem til mamma i dag. feigt, men jeg trenger det. må komme meg litt vekk og få litt perspektiv. så jævla idiotisk av meg å drikke meg så full når jeg VET at jeg er såpass følelsesmessig ustabil som jeg er fortiden. FAEN!

Skrevet
Der har vi alle vært kjære deg.. Drikker jeg for mye så triller tårene og alt er gale... Drikker jeg sprit så kaster jeg opp. Fylleangst er noe dritt.. Legg deg på sofan med en god film og godis og prøv å glem ting...

:klemmer:

takk Janne.. bra å høre at det ikke bare er meg. helt utrolig hvordan jeg ALLTID må grine når jeg er full nok! og jeg drakk ikke sprit en gang..

er så kvalm og dårlig, må ha noe mat men ingenting frister. blir spennende å se om jeg spyr på flyturen etterpå..

burde sjekke hvor mye penger jeg brukte igår også, men det tør jeg bare ikke.

nettbank-angst.

Skrevet

Hva i alle dager har skjedd som kan være så gale kjære søte snille deg?

Liker ikke når du har det så fælt :(

Skrevet

nei jeg bare drakk alt for mye, ble alt for full, grein og sto på og la ut om hvor vanskelig det var med meg og E og hvor tungt alt var ogsånn, og grein litt mer. føler meg bare så jævlig dum

det er ikke noe gøy når man misliker seg selv, det er en ekkel følelse.. og den følelsen har jeg litt for ofte. spesielt kommer den etter jeg ahr vært med venninne D, hun får meg ofte til å gjøre og mene ting jeg egentlig ikke vil.. det er jo jeg som er svak som ikke klarer å stå i mot og stå opp for meg selv, men ja.. derfor føler jeg meg dritt. for jeg er ikke sånn som jeg ønsker å være.

Skrevet

Uff skjønner virkelig hvordan du har det, eneste jeg kan si er at det er helt normalt å gjør slikt og når det har gått noen dager så tenker du ikke mer over denne dagen....

For å gjøre ting litt enklere for deg kan jeg si at jeg har stått på torgalmenning å sippet og hulket til den store gull medalje.. Jeg har falt\ sklidd ned trappen fra 2 etasje på burger king (den BK som er på torgalmenninge... ) Så ingen fare kjære jenta mi, det meste er faktisk normalt :ler:

Gjest Grafica
Skrevet

Fylleangst er alltid jævlig... Jeg har stått midt på Karl Johan og tutet en gang, da hadde jeg angst dagen etterpå da... Jeg vet det ikke er store trøsten, men jeg kan love deg at alle du var med igår har opplevd det selv, og ingen ser ned på deg pga det :klemmer:

Håper det blir godt for deg å få noen dager hjemme. Er veldig glad på dine vegne for at du har en så god mamma :hug:

Skrevet

Kos deg hjemme og prøv å få slappet av og tatt litt vare på deg selv. Virker som om du trenger det :klem:

Skrevet

Uff da. Kjenner igejn den følelsen. Sånn har jeg oppført meg maange ganger. :rolleyes:

Du vet, de andre husker kanskje bare noe av det og bryr seg uansett mindre om det enn det du gjør. I alle fall er det aldri så ille som du tror selv.

Fylleangst er fælt. Men det går over. :kose::klemmer:

Skrevet

nå er jeg hjemme hos mamma. det er balsam for sjelen altså..

er så sliten og dårlig, var så kvalm på flyturen at jeg holdt på å spy. heldigvis klarte jeg å holde meg.

nå ser jeg twilight sammen med mamma og lillesøsteren min, som er 18 år.. koselig.

føler meg litt mer ok, angsten begynner å gi litt slipp. men nå er det slutt på festing, nå skal jeg ta det rolig fremover. fokusere på trening og meg selv og å få det bra igjen.

velvel. edward cullen på 50" flatscreen bør vel klare å distrahere meg :)

Gjest Ansjoni
Skrevet

Kan ikke annet si enn at jeg kjenner igjen den følelsen, og fylleangst er forferdelig kjipt. Og jeg vet hva jeg snakker om, for jeg har utrolig mye fylleangstmateriale å ta av, som garantert er verre enn det verste mange andre får fylleangst over. Ikke alltid min kjære ektemann har vært like stolt av sin kone dagen derpå ;) Men det har gått over, hver gang. Og det vil det gjøre for deg også. Godt du er hjemme hos dine nære og kjære, slik at du kan få litt støtte og trøst! :kose:

Skrevet

Noen som har sett True Blood her?.. er det skummelt?

lurer på om jeg skal begynne å se det, men orker ikke begynne å se noe som er skummelt.

Prøvde meg jo på The Tudors men ble møkkaredd og fikk mareritt av hun jenta som liksom skulle portrettere pesten :ler:

Gjest Grafica
Skrevet

Nei, True Blood er ikke skummelt. Litt gørr til tider, men det er så overdrevent at det faktisk ikke er ekkelt engang :fnise:

Skrevet

Absolutt heng deg på True Blood serien! Digge mannfolk, masse sex og dop :fnise:, heftig teit humor og generelt diggbart dagen derpå og andre småkjipe dager :)

Alle "driter" seg ut mer eller mindre, skulle ikke du begynne å la vær å tenke så fryktelig mye på hva du tror alle andre mener om deg? ;) Spis junk og se tv, det kommer alltids bedre dager, og var det ikke litt deilig med en utblåsning også når du egentlig tenker over det? Aldri galt i å vise følelser, selv om man kanskje helst vil at det skjer under mer kontrollerte former... Neste helg er det ingen som husker denne!

kosemose

Skrevet

njaa det var ikke så deilig med utblåsing fordi det var så mange ting jeg sa som jeg ikke mente! og jeg bryr meg litt for mye om hva andre mener, spes de jeg var med i går av en eller annen grunn, og derfor må jeg lære meg å ikke si ting til de før jeg har bestemt meg inni meg, så jeg ikke lar de påvirke og dermed gjør meg selv til en falsk person..

nå er jeg litt mer sulten, så lager meg mac and cheese.

Skrevet

morgendagens middag.

må lage noe godt til mor og søs når jeg først er hjemme!

Skrevet
morgendagens middag.

må lage noe godt til mor og søs når jeg først er hjemme!

Mmmm, heldige mor og søster ;)

Godt du er hjemme så du får kommet deg litt igjen... E er vel også forståelsesfull? Du får heller tenke på alle de gøye tingene du skal gjøre fremover :)

Nattaklemmer

Skrevet

blæ..

burde sove, men er redd for å våkne i morgen og ikke føle meg noe bedre :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...