Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er bare å si i fra hvis du trenger :pisk: eller motivasjon til å :trene: Jeg hjelper så gjerne til! :nigo:

vel det trenger jeg, så bare fyr løs! :ler:

litt klønete å måtte melde meg inn på nytt sted for bare noen måneder da.. lurer på om jeg skal melde meg inn på Sentralbadet bare. kan svømming + eventuell turgåing være nok trening til å få en fin kropp?

Skrevet
vel det trenger jeg, så bare fyr løs! :ler:

litt klønete å måtte melde meg inn på nytt sted for bare noen måneder da.. lurer på om jeg skal melde meg inn på Sentralbadet bare. kan svømming + eventuell turgåing være nok trening til å få en fin kropp?

Svømming er genial trening ettersom du får trent både styrketrening og kondisjon i ett. Kjør gjerne på med litt enkle øvelser hjemme etter turgåing. Armhevinger og coreøvelser kan du fint gjøre hjemme.

Skrevet

da slipper jeg nemlig kanskje å melde meg inn noe sted. samtidig som jeg kunne tenkt meg det da, hvis jeg bare kan få fryst medlemskapet når jeg reiser.. trivdes jo så utrolig godt når jeg trente fast i våres, fatter ikke hvorfor jeg sluttet! :vetikke:

Skrevet
da slipper jeg nemlig kanskje å melde meg inn noe sted. samtidig som jeg kunne tenkt meg det da, hvis jeg bare kan få fryst medlemskapet når jeg reiser.. trivdes jo så utrolig godt når jeg trente fast i våres, fatter ikke hvorfor jeg sluttet! :vetikke:

De fleste steder lar deg fryse medlemsskap i 6 - 12 måneder når man reiser av gårde for å studere, men ikke over flere år. Å slutte på treningsstudio er sjelden en god idé når man er godt i gang, ettersom det er vanskelig å opprettholde treninga helt på egenhånd med mindre du har godt utstyr hjemme. Men skal du reise nå ganske snart ville jeg nok satset på å svømme og trene litt hjemme fram til du drar.

Gjest Grafica
Skrevet

Og svømming er skikkelig deilig trening også! Det er gøy, du blir ikke svett og ekkel, og etterpå så føles det ut som du har trent, samtidig som det ikke kjennes sånn ut, for det er bare deilig i kroppen :ler:

Skrevet

Så tøff du er! Stolt av deg, og helt sikker på at du kommer til å få det fantastisk!

God helg :klemmer:

Skrevet (endret)

Er med å trening jeg assa :trene:

Jeg har slurvet med kostholdet siden sommerferien :sjenert:

Me so bad.. Hver gang jeg går litt ned så får jeg det for meg at jeg tåler å spise litt usunt og finner på unnskyldninger "jeg har fått høyere forbrenning"/"jeg trener det vekk igjen raskt"/"jeg ser jo slank ut fremdeles" ..også plutselig sitter jeg der og har gått opp 3 kg i en fei :S

Så her burde det bli skjerpings, bare synd jeg er så glad i mat :fnise:

Jeg så en søt tegneserie med en jente og en gutt som jogget. Så spurte jenta gutten "what are you training for?"

og så svarte gutten "Boston Marathon", så spurte gutten "What about you?"

"Boston cream pie" svarte jenta :ler:

Kjenner meg såå igjen, sambo trener til sentrumsløpet og jeg tenker på cupcakes :fnise:

Endret av Mischa
Skrevet

:ler:

den var morsom Mischa!

og grafica, jeg skal prøve ut svømming! tror egentlig jeg kunne likt det :nigo:

Enigma, du har nok rett, jeg har jo wii'en også. så da blir det svømming, for der kan jeg kjøpe klippekort. har du noen tips til hvor jeg kan finne "programmer" for svømming? hvor mange lengder bør jeg svømme osv, før det kan klassifiseres som trening? :dusje:

vært en fin dag så langt, vært i byen med venninne B og kikket litt, vært å fått nappet øyebrynene mine - ble ikke så veldig fornøyd egentlig men det er nå så.. og så har jeg shoppet litt. skriver om fangsten i shoppingdagboken :nigo:

nå sitter jeg og E i hver vår sofa og skravler litt, han lurer på hvor jeg har tenkt meg og sier at han får begynne å spare til flybillett :ler: det er deilig at han tar det sånn.

skal på jobb kl 18, så utrolig kjedelig, kunne virkelig tenkt meg å ha kvelden fri. men E skal ut da, så det er like greit. hadde vel bare sittet her og sturet uansett :fnise:

Gjest Grafica
Skrevet

Når jeg svømte med A og S, så svømte vi 10 lengder vanlig (1 lengde = frem og tilbake i bassenget), så 2 lengder bare armer, og 2 lengder bare bein. Da hadde vi sånne flytebrett som vi lå oppå. Kjente det godt i musklene altså; det er hardt å bare bruke den ene halvdelen av kroppen til å svømme med! Særlig siden vi holdt samme fart da som når vi brukte hele kroppen...

Skrevet
Og svømming er skikkelig deilig trening også! Det er gøy, du blir ikke svett og ekkel, og etterpå så føles det ut som du har trent, samtidig som det ikke kjennes sånn ut, for det er bare deilig i kroppen :ler:

:jepp: Helt enig.

Skrevet

Nå er det fryktelig lenge siden jeg har svømt da, har ikke svømt fast siden jeg var i Edinburgh. Da jeg bodde på Gjøvik svømte jeg fast 2-3 ganger i uka og svømte stort sett 1500 - 2000 m hver gang, men da svømte jeg jo mye og brukte ikke så lang tid.

Vil tro at rundt 1000 m er en fin distanse å satse på i første omgang (nå vet jeg jo ikke helt hvor god form du er i da, men). Eller gjøre som Grafica foreslår, at du varierer mellom bare armtak og beintak osv. Da får du inn styrkedelen i større grad.

Skrevet

idag var det altså en gjest på jobben som glemte lommeboken sin, og så åpnet jeg den for å se om det var noe kontaktinformasjon oppi, og det var det ikke, men det var derimot kokain! :dåne:

har vært på jobb og er litt sliten. E er ute, og for første gang noen sinne så plager det meg ikke. lurer på hva det betyr. skal legge meg og sove snart, jobb kl 10:30 i morgen og har endel jeg må få gjort før jobb tilogmed! jobber til kl 17 og så er det hjem og fikse meg og så bursdag til venninne D.

blir gøy! skal pynte meg med de nye klærne mine :nigo:

:sove:

Gjest Grafica
Skrevet
:overrasket: Hva gjorde dere med lommeboka? Kontakta dere politiet eller?
Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Svett og DEILIG heter det ;):ler:

idag var det altså en gjest på jobben som glemte lommeboken sin, og så åpnet jeg den for å se om det var noe kontaktinformasjon oppi, og det var det ikke, men det var derimot kokain! :dåne:

Oida! Det var litt av et "funn".. Hva gjør man med slikt?

Ellers var jeg egentlig bare innom for å si god natta :hug: Vet jeg har vært litt lite i boka di den siste perioden men tiden strekker ikke helt til. Blir mest treningsstyr, og litt treningslogging.. Vel, jeg håper jeg er tilgitt :klem:

Skrevet

Ooi, kokain.. Lurer også på hva dere gjorde med lommeboka?

Skrevet

vi har ikke gjort noe enda, den ligger der fortsatt.

kollegaen min ville ta det med seg :ler: da sa jeg nei.

nå skal jeg innom bikbok og plukke opp den hvite blomsterkjolen fra J.Skalvand kolleksjonen. har litt panikk for hva jeg skal ha på meg i kveld! så skal jeg levere noen bilder til fremkalling, og så er det jobb. fint væri dag, håper ingen kommer på b&M!

:kose:

Skrevet

Kos deg mye på fest i kveld :kose:

Jeg lurer og på hva dere gjor med lommeboken?

Skrevet (endret)

Kos deg på fest! :danser:

Endret av loffen
Skrevet

FAEN!

går det an å drikke uten å begynne å grine og ståke på eller?

jeg var ute igår, drakk alt for mye og sto på og dreit meg fullstendig ut. har så fylleangst i dag. hater det, det er ikke morsomt, har helt ærlig lyst å dø. brukte alt for mye penger også.

skal ALDRI drikke så mye igjen. faen faen faen.

Skrevet

Der har vi alle vært kjære deg.. Drikker jeg for mye så triller tårene og alt er gale... Drikker jeg sprit så kaster jeg opp. Fylleangst er noe dritt.. Legg deg på sofan med en god film og godis og prøv å glem ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...