Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal reise! I'm leaving! det er dette jeg vil, jeg vet det nå. jeg skal gjøre det! ingenting skal stoppe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:danse:

LekeHusmor skal ta over verden!

Me so proud of you hottie ;)

:klemmer:

Skrevet

Du må gjøre det du føler er riktig for deg. Elsker E deg så støtter han deg uansett hva som skjer. Selvfølgelig har han lov å bli skuffet og lei seg, men det vil nok roe seg etterhvert... :klemmer:

Gjest skorpio
Skrevet
jeg skal reise! I'm leaving! det er dette jeg vil, jeg vet det nå. jeg skal gjøre det! ingenting skal stoppe meg.

:tommelsmil:

Skrevet

Jeg tror så absolutt det er den riktige avgjørelsen! :klemmer:

Skrevet

hva er vel bedre enn å våkne til at du har 200 000 disponibelt på kontoen! :strix:

selvom det er lånte penger :fnise:

har betalt ned hele mastercardet, betalt mamma ALT jeg skylder henne, betalt mormor alt jeg skylder henne og betalt div. småregninger! feels good! :nigo:

Skrevet

Det må være en helt fantastisk følelse. :klem:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Hell yeah! :twisted:

Så bra du har bestemt deg! :strix: Har du funnet ut hvor og når, også? :)

Skrevet

når blir januar/februar 2010, og hvor er litt usikker, men jeg merker at jeg trekkes mot sydney :ler:

velvel. vært på jobb, ble ikke så sent som jeg fryktet. E og M&G (de vi var isyden med) kom å møtte meg og så tok vi et glass og så er vi nå hjemme.

i morgen på dagen skal jeg ut og shoppe litt i byen, har lyst på en ny kjole ellernoe. håper jeg finner noe som ikke er så alt for dyrt! :jepp: skal jo i bursdag til D fra jobben på lørdag.

så er det jobb kl 18 og utover i morgen da. E skal ut, så det er igrunn helt ok!

Skrevet (endret)

Så deilig med kontroll over økonomien kjære deg!

Og det er så herlig å lese her for tiden, nærmest ny livsglede etter at du har funnet ut at du skal reise! Er veldig glad på dine vegen, du fortjener det så utrolig!! :klemmer:

Endret av Rekaaa
Skrevet

Ja, nå høres du veldig positiv ut! :)

Det er fint at du har noe å virkelig se frem til! :klemmer:

Skrevet
Så deilig med kontroll over økonomien kjære deg!

Og det er så herlig å lese her for tiden, nærmest ny livsglede etter at du har funnet ut at du skal reise! Er veldig glad på dine vegen, du fortjener det så utrolig!! :klemmer:

Ja, nå høres du veldig positiv ut! :)

Det er fint at du har noe å virkelig se frem til! :klemmer:

:nigo:

det var jo kjekt å høre!

får se hvor lenge det varer da.. ikke for å være pessismist, men jeg aner at det kommer til å bli noen tøffe tak frem til jeg skal dra. kjenner jo det at det ikke blir gøy å dra fra E. samtidig er det jo noe som ikke er som det skal når vi omtrent aldri gjør noe sammen lenger. vi oppholder oss i samme rom, og det er kjekt det, men vi sitter igrunn bare mest på hver vår data.. og det plager meg ikke så veldig heller. så da er det vel et tegn på at det er på tide å følge drømmene sine, og så får man se hvor forholdet leder hen i kjølvannet av det. det er synd og trist at det har blitt sånn.. men men. jeg leste gjennom noen gamle meldinger fra i fjor isted, og det er bare å innrømme for meg selv at jeg ikke føler de tpå den måten lenger. jeg har faktisk trukket meg unna, følelsene mine har nok bleknet litt. og uten at det er nødvendig å skylde på noen, så tror jeg E kommer til å sitte der en dag og angre, for det er faktisk han som har fått meg til å trekke meg unna. med måten han har vært på mot meg, og alt tullet som har vært.. så er det liksom ikke verdt det lenger, å ofre drømmene sine. men vil ikke være for bastant heller, kan jo være det vil være bra at jeg drar. det vil bare være i 4 mnds intervaller at jeg kommer til å være vekke også. men altså; når en av tingene jeg har lyst til er å bli bedt med på date av en kjekk australsk fyr.. da er det vel noe litt galt.

velvel. sånn er livet. man kan ikke kontrollere alt.

Skrevet

jøsses.. hadde den drømmen i dag tidlig, om at jeg og eksen min ble sammen igjen, skikkelig romantisk og alt. og så ble jeg faktisk trist når jeg våknet og skjønte at det var en drøm :klø:

hva er det som er greia med det da? jeg vil jo igrunn ikke bli sammen med han, han er den vestkantsklysen og ja.. men på en eller annen absurd måte føles det litt som jeg ikke er ferdig med han! at jeg føler litt inni meg at vi kommer til å treffes igjen ellernoe. merkelige greier.

velvel. våknet tidlig i dag. mange tanker i hodet. deilig å komme seg opp da.

Skrevet
:kose: Håper du får en fin dag, uten for mye grublerier.
Skrevet

nå må jeg komme i gang med trening igjen!

følte en stund at jeg drev å ble tynnere, men nå føler jeg at jeg heller driver å legger på meg. det nytter ikke :nei: må komme meg på treningssenteret igjen! og være litt flinkere til å ikke spise tull!

hvis jeg skal flytte til australia, så kan jeg ikke se ut som en hvitval! :ler:

Skrevet

:dåne:

Du er grisetøff som tør å satse!

Guri, du er skikkelig modig!

:tongue:

Skrevet (endret)
nå må jeg komme i gang med trening igjen!

følte en stund at jeg drev å ble tynnere, men nå føler jeg at jeg heller driver å legger på meg. det nytter ikke :nei: må komme meg på treningssenteret igjen! og være litt flinkere til å ikke spise tull!

hvis jeg skal flytte til australia, så kan jeg ikke se ut som en hvitval! :ler:

Det er bare å si i fra hvis du trenger :pisk: eller motivasjon til å :trene: Jeg hjelper så gjerne til! :nigo:

Endret av *Enigma*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...