loffen Skrevet 11. oktober 2009 #3221 Skrevet 11. oktober 2009 Skulle bare mangle at E satte sammen sofaen! Sløve tullingen! :slår: Jeg digger avataren din!
LekeHusmor Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3223 Skrevet 12. oktober 2009 sov lenge idag jeg, våknet dødstrøtt kvart over 11.. vært en slitsom helg tydeligvis. i dag skinner solen over bergen og jeg mistenker at det er bikkjekaldt ute. skal møte M fra jobben, hun er å tar tatovering nå. så skal vi vel surre litt i byen, jeg skal se om de har et bord på Fretex bl.a det må også vaskes opp i dag og ryddes litt generelt. har lyst å bare slappe av alene og inne i kveld, men lurer på hvordan jeg skal få lurt mine venninner til å tro på det :gjeiper:
Mischa Skrevet 12. oktober 2009 #3224 Skrevet 12. oktober 2009 Du er så flink til å lage mat, jeg er så misunnelig Har du noen tips? Jeg får angst av alle oppskrifter som inneholder kjøtt som skal tilberedes for jeg synes det virker fryktelig skummelt.. vanskelig å få vellykket og så er det ofte ganske dyrt, kjedelig om det da blir mislykket og må kastes! Men jeg har så lyst å bli ordentlig god og flink til å lage mat jeg og.. Jeg bare bøyer meg i støvet for deg Lekis!
MarianneE Skrevet 12. oktober 2009 #3225 Skrevet 12. oktober 2009 Slenger meg igrunn litt på den siste der, jeg, ass! Også må jeg skryte av avataren din; Til sist kan jeg slenge på en
LekeHusmor Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3226 Skrevet 12. oktober 2009 åååh jeg blir gal i hodet! føler at jeg må snakke med noen altså, noen som kan forklare meg hva som er galt og hva som er det riktige å gjøre. vurderer å ringe til en privat psykolog her i Bergen, men det koster 900 kr for gangen, og jeg har virkelig ikke råd til det
LekeHusmor Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3227 Skrevet 12. oktober 2009 jeg skal egentlig opp til C med vennine D i dag for å spise sushi og drikke litt vin. men jeg har overhodet ikke lyst kjenner jeg. har skjedd så mye i det siste og har mest lyst å bare være hjemme og slappe av, pluss at jeg tenker så mye og grubler i vei, og det legger et lokk på humøret mitt.. blæ. men jeg vet jeg kommer til å gnages av dårlig samvittighet om jeg avlyser med en løgn om hodepine eller lignende. uff! jeg har ikke lyst å dra opp dit. er ikke det at jeg så veldig vil gjøre noe hjemme heller. jeg har bare ikke lyst å være med folk.
Gjest skorpio Skrevet 12. oktober 2009 #3228 Skrevet 12. oktober 2009 hva med disse venninnene du skal til i kveld? har du ingen venner å prate med det om? eller vil du helst ha en utenforståendes synspunkt?
LekeHusmor Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3229 Skrevet 12. oktober 2009 ja helst en som ikke kjenner meg.. pluss at de jeg skal til i kveld, spes D, er utrolig skarp i kjeften og får meg ofte til å mene ting jeg ikke en gang mener hvis dere skjønner.. så jeg er ikke så glad i å diskutere sånt med henne. men får nå se.
Gjest skorpio Skrevet 12. oktober 2009 #3230 Skrevet 12. oktober 2009 (endret) ja helst en som ikke kjenner meg.. pluss at de jeg skal til i kveld, spes D, er utrolig skarp i kjeften og får meg ofte til å mene ting jeg ikke en gang mener hvis dere skjønner.. så jeg er ikke så glad i å diskutere sånt med henne. men får nå se. det er egentlig utrolig dårlig at det skal være så dyrt å gå til terapeut, når det er noe jeg synes ALLE mennesker ville hatt godt av! du kan jo ringe en spådame slik som jeg gjorde her for noen uker siden! haha edit: det er jo faktisk dyrere enn psykolog, så kanskje ikke noe vits! Endret 12. oktober 2009 av skorpio
Libe Skrevet 12. oktober 2009 #3231 Skrevet 12. oktober 2009 Så leit at du har mange vanskelige tanker i det vakre hodet ditt om dagen. Skjønner at det er ekstra vanskelig å bryte ut av samboerforholdet akkurat nå som dere har flyttet. Samtidig, så har du ikke virket lykkelig på veldig lenge, og jeg kan ikke si at ønsket ditt om å komme seg vekk er noe særlig overraskende. Det blir sikkert leit for E at du drar, men jeg tror nok at det viktigste for ham er at du er lykkelig, dersom han virkelig elsker deg. Han er uansett ikke ditt ansvar. Du er ditt ansvar. Send meg pm om du trenger en hobby-psykolog. Begynner å få ganske lang fartstid i denne bransjen :klemmer:
Mischa Skrevet 13. oktober 2009 #3232 Skrevet 13. oktober 2009 Kjenner til sånne venninner som er skarpe i kjeften ja Har et par av dem, og det hender de rett og slett blir eksludert fra å vite ting i livet mitt fordi jeg ikke orker tilbakemeldingene jeg får Men på en annen side, jeg har ofte perioder hvor jeg ikke har lyst å møte venninner og hvor det er skikkelig tiltak å få seg til å gjøre det, men når jeg først er med de så angrer jeg sjeldent:) Kan jo være det er greit å ikke være alene med alle disse tankene også.. hmm.. ikke lett dette Lekis
*Enigma* Skrevet 13. oktober 2009 #3233 Skrevet 13. oktober 2009 Håper du koste deg i går, selv om du var skeptisk til å dra.
LekeHusmor Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3234 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) guriland, jeg har fått fullstendig dilla på Britneys nye sang! planer for dagen: - vaske opp - vaske sengetøy - legge på sengetøy - rydde i klærne mine - sette opp liste om forskjellige studiesteder - finne aktuelle studier - sende mail til aktuelle - sjekke ut nye nettbanken min - planlegge bursdagsfeiringer (skilte foreldre ) - se på de nye episodene av seriene mine - finne ut av hva jeg skal gjøre med tepper/bord.. - ta meg en dusj og skrubbe meg - lakke negler - handle mat - lage middag Endret 13. oktober 2009 av LekeHusmor
LekeHusmor Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3235 Skrevet 13. oktober 2009 æsj.. det er strålende sol og blå himmel ute, og jeg vet jeg burde gått ut og vært ute i frisk luft ogsånn, men jeg har liksom ikke lyst
janne84 Skrevet 13. oktober 2009 #3236 Skrevet 13. oktober 2009 Er samme her, men jeg ligger som slakt på sofan.. av og til har man lov å ikkje gjøre noe som helst
LekeHusmor Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3237 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) planer for dagen: - vaske opp - vaske sengetøy - legge på sengetøy - rydde i klærne mine - vaske jobbklærne - sette opp liste om forskjellige studiesteder - finne aktuelle studier - sende mail til aktuelle - sjekke ut nye nettbanken min - planlegge bursdagsfeiringer (skilte foreldre ) - se på de nye episodene av seriene mine - finne ut av hva jeg skal gjøre med tepper/bord.. - ta meg en dusj og skrubbe meg - lakke negler - handle mat - lage middag går ikke så unna dette her. men nå skal jeg altså gå på butikken og handle inn til middag, og så skal jeg rydde klærne, og så skal jeg sette meg ned å surfe på nettet etter passende studier. hvis DU skulle valgt å reise et sted nå etter jul for å studere og du måtte velge mellom Sydney eller London - hva hadde du valgt? Endret 13. oktober 2009 av LekeHusmor
LekeHusmor Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3238 Skrevet 13. oktober 2009 i dag skal jeg forresten lage Estofado de Carne - spansk lapskaus. har lyst på noe varmt og godt med litt smak i høstmørket
LekeHusmor Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3239 Skrevet 13. oktober 2009 planer for dagen: - vaske opp - vaske sengetøy - handle mat - lage middag - legge på sengetøy - rydde i klærne mine - vaske jobbklærne - sette opp liste om forskjellige studiesteder - finne aktuelle studier - sende mail til aktuelle - sjekke ut nye nettbanken min - planlegge bursdagsfeiringer (skilte foreldre ) - se på de nye episodene av seriene mine - finne ut av hva jeg skal gjøre med tepper/bord.. - ta meg en dusj og skrubbe meg - lakke negler
Gjest misa Skrevet 13. oktober 2009 #3240 Skrevet 13. oktober 2009 i dag skal jeg forresten lage Estofado de Carne - spansk lapskaus. har lyst på noe varmt og godt med litt smak i høstmørket Hvilken oppskrift bruker du? Vil gjerne ha rapport etterpå! -misa (imponert over de selvplukkede kantarellene! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå