Frigg Skrevet 7. oktober 2009 #3161 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kom ikke sofaen??? Det er jo utrolig dårlig av dem da! Ønsker å gi deg en stoooor Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. oktober 2009 #3162 Del Skrevet 7. oktober 2009 Godt å høre at dere fikk pratet litt. Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3163 Del Skrevet 7. oktober 2009 nei den kom aldri, og jeg hørte aldri noe! :klø: lurer om jeg jeg kan få lurt til meg å få pengene for levering tilbake har ringt de og lagt igjen nr mitt nå, så får høre hva de sier.. må fiske frem listen fra igår, fortsatt ting som må gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3164 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) - kjøpe ny bukse til jobben - kjøpe tekstilfarge for å farge det som ble misfarget i gul vask - skrive ønskeliste - sende ut bursdags invitasjon - bestille flybilletter hjem til bursdagshelgen min - avtale at det er OK med jobben - sjekke vaktene mine på jobben - ta imot sofaen fra Ikea som kommer mellom 15-22 - rydde i sminkemappen min - lage et system på badet - rydde generelt - vaske opp - finne ut av TV - ommøblere stuen ? - planlegge studiegruppe med M - finne bankkortet mitt - gå innom Handelsbanken for å opprette konto - planlegge middag - handle inn til middag - lage middag - betale regninger - se nye episoder av alle seriene mine Endret 7. oktober 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2009 #3165 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du har nok å gjøre ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 7. oktober 2009 #3166 Del Skrevet 7. oktober 2009 Håper det ordner seg mellom deg og E, synes det var bra at han sa at han heller vil at du skal være langt unna og lykkelig, enn å være der og ikke ha det bra. Sært at Ikea ikke leverte sofaen, synes helt klart du burde slippe å betale for leveringen da ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3167 Del Skrevet 7. oktober 2009 - kjøpe ny bukse til jobben - kjøpe tekstilfarge for å farge det som ble misfarget i gul vask - skrive ønskeliste - sende ut bursdags invitasjon - bestille flybilletter hjem til bursdagshelgen min - avtale at det er OK med jobben - sjekke vaktene mine på jobben - ta imot sofaen fra Ikea som kommer mellom 15-22 - rydde i sminkemappen min - lage et system på badet - rydde generelt - vaske opp - finne ut av TV - ommøblere stuen ? - planlegge studiegruppe med M - finne bankkortet mitt - gå innom Handelsbanken for å opprette konto - planlegge middag - handle inn til middag - lage middag - betale regninger - se nye episoder av alle seriene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3168 Del Skrevet 7. oktober 2009 æsj jeg kjenner jeg har skikkelig lite tiltakslyst i dag.. kan ikke noen gi meg litt god energi, det er nok av ting jeg bør få gjort og jeg kommer til å føle meg så mye bedre etter jeg har gjort de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2009 #3169 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du kan få min for her er formen plutselig blitt dårlig, men tiltakslysten er her fortsatt. *sender over tiltakslyst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3170 Del Skrevet 7. oktober 2009 altså, jeg snakket med hun på Ikea for over to timer siden, og for det første virket hun ikke veldig "lei seg" for at leveringen min bare ikke hadde kommet, men hun sa at hun skulle undersøke det og så ringe meg tilbake-og jeg har ikke hørt noe enda..? jeg vil gjerne ha sofaen min snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3171 Del Skrevet 7. oktober 2009 ok jeg må bare prøve å sortere tankene mine litt. hvis jeg skal flytte etter jul, vel, da føles det så rart å skulle innrede, fikse og styre her og ikke minst å legge ned tid og krefter på studiet. men samtidig, skal jeg bare leve i et vakum frem til det da? og hvis jeg skal "avbryte" livet mitt her, slik at jeg er ferdig her etter jul, så er jeg nødt å gjøre en innsats for å vite hva jeg skal gjøre etter jul. og det er så merkelig, føler meg som et badekar som fylles opp.. har gått å gnagd på dette lenger, men så får jeg snakket med E om det og sagt hva jeg føler og som igår faktisk fått forståelse, og da vet jeg plutselig ikke om det er det jeg vil lenger! om det er så fælt å bo her, om jeg vil så gjerne vekk osv. hva er logikken i det da? hva er dere syn på det, dere som ser det utenfra? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2009 #3172 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er ikke rart du føler deg tom, du har endelig fått hull på en byll du har båret på lenge. Jeg synes du skal gjøre en innsats med studiene før jul slik at du evt fortsette på noe lignende der du flytter. Og vil du være fornøyd med leiligheten slik den er nå??? Gjør det beste ut av det du har tenker jeg. Etter jul begynner du på nytt med blanke ark. Skal E bli boende i leiligheten dere har nå eller flytter han tilbake til den gamle???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3173 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Han har vel egentlig ikke råd til å bli boende her.. Vi betaler jo 8000 i mnd. men samtidig hvis han leier ut den han har nå, så vil ha ha 3000 i overskudd derfra.. Allikevel blir husleien 5000 kr. så ja.. jeg antar at han ikke blir boende her det er det som er så himla vanskelig, at vi liksom er samboere og så skal jeg dra..! hadde vært mye enklere om vi ikke bodde sammen. og så syns jeg jo det har blitt fint i leiligheten her også.. så er litt trist å skulle flytte. gud alle disse gråsonene. at ikke ting bare kan være litt mer sort/hvitt. tenker at jeg kanskje kan bli boende her ut neste semester også.. og så begynne iu tlandet ti høsten. gi det litt mer tid. men samtidig er jeg usikker på hvordan det kommer til å påvirke meg.. om jeg kommer til å trives liksom. og da er jeg enda eldre når jeg begynner i utlandet, noe jeg har litt angst for allerede. WÆÆ. jeg blir sprø. Endret 7. oktober 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2009 #3174 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg synes ikke du skal utsette planene dine et halvt år til faktisk. Skjønner at det er vondt å ikke vite hva som er riktig og galt, men om du utsetter ting mer nå tror ikke jeg at du vil få det så veldig bra med deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3175 Del Skrevet 7. oktober 2009 ok! nå går jeg for å rydde på badet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. oktober 2009 #3176 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. oktober 2009 #3177 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. oktober 2009 #3178 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kom ikke sofaen!? Det verste jeg vet er når kundeservice da ikke bryr seg og er helt likegyldige Håper den kommer snart Du har mye å tenke på du LekeHusmor.. Jeg tror du må flytte/komme deg vekk litt, du har jo hatt disse tankene så lenge og selv om du prøver å finne grunner til å bli og har perioder der alt er bra mellom deg og E, og Bergen og jobb etc. så kommer du alltid tilbake til disse tankene om at du ikke føler du er der du vil være akkurat nå! Og det er viktig å lytte til hjertet! Hodet kan bare prøve å være så fornuftig det bare vil, men det er hjertet du må høre på om ting skal bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3179 Del Skrevet 8. oktober 2009 våknet av at det ringte på i dag tidlig kl 9! hvem søren kan det være tenkte jeg.. og så var det feieren velvel. sofaen skal komme i kveld sa de, så håper den gjør det! vi får jo besøk i helgen av en kamerat av E, så må ha den på plass.. vil generelt ha leiligheten litt på plass nå! nå har jeg lagd eggerøre til frokost, så skal kose meg litt før jeg går i gang med dagens sysler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 8. oktober 2009 #3180 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det var godt dere fikk snakket litt ut. Hvis ikke ville jeg også foreslått et brev, da kan man skrive alt og det vil hjelpe mye. Jeg skjønner at du er forvirret og ikke vet hva du skal gjøre, men sånn som jeg ser det er de egentlige grunnene til at du ikke gjør noe med at du ikke klarer å gi slipp. Du har tenkt på utlandet lenge, men istedet skaffet dere ny leilighet og du har samme tankene. Jeg forstår at du tenker mye på E, men som han sa selv, vil du virkelig gi slipp på drømmen din og tror du han vil ha det bra om du blir værende i et liv som gjør deg lei deg? Han blir jo på en måte litt ansvarlig, fordi han er grunnen til at du ikke gjør det! Du må tørre å satse og jeg tror dette er tiden for deg. Det blir vanskeligere jo lengere du venter. Vi som leser i denne boken ser hvordan du tenker om ting og hvordan du prøver å gjøre deg lykkelig. Alle fortjener å leve et liv de ønsker, og du har idéen, og jeg er her for å passe på at du ikke går rundt å rundt i samme sporene uten forandringen du trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå