Nótt Skrevet 1. oktober 2009 #3101 Skrevet 1. oktober 2009 Det har fått en makeover... vet ikke om jeg liker den.
loffen Skrevet 1. oktober 2009 #3102 Skrevet 1. oktober 2009 Synes det er fint, jeg. Kanskje en smule mye blått?
LekeHusmor Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3103 Skrevet 1. oktober 2009 litt rotete syns jeg :klø: sitter på sofaen og sløver. burde ryddet litt på soverommet gitt, men jeg er litt sliten etter 12 timers arbeidsdag igår, så tillater meg å sløve litt til..
Nótt Skrevet 1. oktober 2009 #3104 Skrevet 1. oktober 2009 Er lov å sløve da synes jeg. Jeg jobbet ikke så lenge i går og jeg har sløvet i hele dag.
Gjest skorpio Skrevet 2. oktober 2009 #3105 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg liker makeoveren jeg! tror nok den kommer til å gro på dere andre og etterhvert ha en fin helg, Lekehusmor!
LekeHusmor Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3106 Skrevet 2. oktober 2009 trøtt i trynet idag. har fått dilla på en ny serie, The Beautiful Life.. så ble sittende oppe og se på igår! det er virkelig noe for de som liker Gossip Girl, OC osv i dag er det fredag og planen er å fikse leiligheten finfin i dag, og så jobbe på kvelden. jeg fikk lønn i dag, og jeg fikk så utrolig mye mer enn jeg hadde regnet med! trodde jeg skulle få 4000 ca, og så fikk jeg 10 000 sånt er deilig! imorgen er det jobb kl 1, og så kommer mamma + tante og kusine på gjennomreise fra Mallorca.. de skal overnatte her, så er nødt å gjøre det litt presentabelt men først, frokost: hjemmebakt havrebrød med gulost og skinke og tomat på en og syltetøy og brunost på den andre
*Enigma* Skrevet 2. oktober 2009 #3107 Skrevet 2. oktober 2009 trøtt i trynet idag. har fått dilla på en ny serie, The Beautiful Life.. så ble sittende oppe og se på igår! det er virkelig noe for de som liker Gossip Girl, OC osv i dag er det fredag og planen er å fikse leiligheten finfin i dag, og så jobbe på kvelden. jeg fikk lønn i dag, og jeg fikk så utrolig mye mer enn jeg hadde regnet med! trodde jeg skulle få 4000 ca, og så fikk jeg 10 000 sånt er deilig! imorgen er det jobb kl 1, og så kommer mamma + tante og kusine på gjennomreise fra Mallorca.. de skal overnatte her, så er nødt å gjøre det litt presentabelt men først, frokost: hjemmebakt havrebrød med gulost og skinke og tomat på en og syltetøy og brunost på den andre Takk for praten i går, det hjalp! Deilig med mer lønn enn man regnet med. Det var jo ganske mye mer enn du regnet med også det da. Frokosten hørtes god ut. Har du oppskrift på brød?
LekeHusmor Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3108 Skrevet 2. oktober 2009 Takk for praten i går, det hjalp! Deilig med mer lønn enn man regnet med. Det var jo ganske mye mer enn du regnet med også det da. Frokosten hørtes god ut. Har du oppskrift på brød? Denne oppskriften bruker jeg, bare at jeg kutter ut sirupen og ikke så mye hvetemel. blir bra syns jeg og ja, takk for praten tilbake også! det hjelper å få luftet tankene litt
LekeHusmor Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3110 Skrevet 2. oktober 2009 så koselig at du stikker innom hos meg! skal lure meg inn en tur til deg og og sånn apropos ingenting, så må jeg bare si at jeg elsker å ha kort hår! når jeg ser tilbake på bilder av meg selv med langt hår så føler jeg at jeg så så barnslig ut, så rundt i trynet og som et barn!
Nótt Skrevet 2. oktober 2009 #3111 Skrevet 2. oktober 2009 Så bra at du liker det nye håret ditt. Er det ikke deilig når det funker så bra???
LekeHusmor Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3112 Skrevet 2. oktober 2009 Jo! spesielt siden jeg var litt skeptisk i begynnelsen. men jeg bare føler meg så mye mer som MEG nå liksom. savner å kunne sette det opp da, ender opp med at jeg går rundt med en sånn fedorahatt her hjemme når jeg trenger få det vekk fra fjeset men det er mange som kommenterer hvor mye bedre det passer meg, og at jeg ser litt mer voksen og skikkelig ut liksom. jeg har jo også innsett at jeg aldri kommer til å få sånne hollywoodkrøller, selvom jeg har langt hår, så har jeg fortsatt tynt og rett hår. så da er det bedre å ha en frisyre som håret mitt faktisk blir fremhevet av det er nesten sånn at jeg har lekt med tanken å ta det enda kortere, men jeg tror ikke jeg tør det før jeg har blitt litt slankere. har ganske rundt fjes. men ingen tvil om at jeg kommer til å beholde håret sånn her! når jeg klippet meg tenkte jeg jo at jeg skulle spare ut, og at til sommeren igjen ville det være langt.. men nei, jeg vil beholde det kort. puh, mange tanker om hår gitt! godt jeg ikke er overfladisk
Nótt Skrevet 2. oktober 2009 #3113 Skrevet 2. oktober 2009 Så moro at du er så fornøyd, når du var så skeptisk i begynnelsen. Er vel nesten litt sånn som jeg har det med tanke på krøllene mine. Er definitivt mest fornøyd med håret den første og andre dagen etter hårvask, går det lenger tid enn to dager mellom hver hårvask - blir det slengt i en strikk. (kan ikke vaske håret så ofte pga veldig tørr hud) Nå har jeg nyvasket hår og veldig fine krøller. Er spent på hvordan det blir jo lenger håret blir, for her spares det nemlig. Skal jeg ha kort hår MÅ jeg ha rett hår, og siden jeg vil unngå den slitasjen som rettetangen gir blir det langt hår på meg.
Gjest skorpio Skrevet 2. oktober 2009 #3114 Skrevet 2. oktober 2009 så søt du er! Godt å lese at du ble fornøyd med klippen!
Gjest Grafica Skrevet 2. oktober 2009 #3115 Skrevet 2. oktober 2009 Kan du ikke sette det opp med hårnåler og sånt da, Lekis? Hvertfall bare for å få det bort fra ansiktet? Forøvrig så er det med rundt ansikt og kort hår en teit myte! Ifølge frisørvennen min, så er kort hår aller mest flatterende på mennesker med rundt ansikt; såsant det er klippet riktig!
LekeHusmor Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3116 Skrevet 2. oktober 2009 nei og nei jeg må begynne 4 på jobb isteden for 6. der gikk de timene på å rydde! velvel. får gjøre det i morgen, begynner ikke før 1 uansett. og jeg har blitt så flink å komme meg opp, våkner så tidlig! så er som regel oppe før 10 hver dag uansett. nå er det off to work, vi får nye uniformer i dag (skal bytte til sorte skjorter isteden for hvite) og det gleder jeg meg til! er mye finere med sort, og så blir man ikke så fort skitten håper dere får en strålende fredagskveld alle sammen!
Nótt Skrevet 2. oktober 2009 #3117 Skrevet 2. oktober 2009 Moro med nye uniformer da. Jeg er enig med deg at jeg synes sorte skjorter når man serverer faktisk er finere enn hvite.
LekeHusmor Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #3118 Skrevet 3. oktober 2009 for en lang dag på jobb.. utrolig mye å gjøre og! nå er jeg sliten.. jobb igjen kl 13 i morgen! :søvn:
LekeHusmor Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #3119 Skrevet 3. oktober 2009 håndkremen min fra Aco er rett og slett skikkelig ræva. skjønner ikke hvorfor jeg bruker den :klø:
MarianneE Skrevet 3. oktober 2009 #3120 Skrevet 3. oktober 2009 og sånn apropos ingenting, så må jeg bare si at jeg elsker å ha kort hår! når jeg ser tilbake på bilder av meg selv med langt hår så føler jeg at jeg så så barnslig ut, så rundt i trynet og som et barn! Jeg skjønner akkurat hva du mener! Tenker det samme når jeg ser bilder av meg selv fra før påska da jeg klipte meg. Ser litt mer voksen ut med kortere hår, og så føler jeg meg ikke så fjortis heller. håndkremen min fra Aco er rett og slett skikkelig ræva. skjønner ikke hvorfor jeg bruker den :klø: Ikke jeg heller. Jeg har en fantastisk håndkrem. creme mains hand cream fra L'Occitane den inneholder b.la sheabutter og lukter behagelig lavendel. Anbefales virkelig! Ellers håper jeg du får en flott helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå