Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

:scorpis:

"dere tenker vel deres"

"dere synes sikkert at det er teit/dumt"

"dere ser sikkert ned på meg når jeg sier/gjør dette"

SLUTT MED DET! Du kjefter på meg for at jeg gjør det, men du er sørenmeg enda verre altså Lekis. Ingen her ser ned på deg eller tenker stygt om deg; og om noen gjør det så er det DERES feil og problem, ikke ditt! Dette er din dagbok, ditt sted til å rable ut om dine tanker og dine følelser og dine drømmer og dine redsler og alt som er DITT. Og vi som følger deg, gjør det fordi vi er glad i deg, og vil vite hva som skjer i hodet ditt og i livet ditt! Så slutt og rakk ned på oss på den måten ved å anta at vi kommer til å tenke stygge ting om deg, det er fornærmende!

For vi er jo så glad i deg, og er bare her for å støtte deg og hjelpe deg, men jeg personlig hvertfall blir bare trist når du skriver sånt, og da tør jeg ikke komme med råd og tanker selv heller, fordi jeg er redd for at du virkelig skal tro at jeg ser ned på deg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:scorpis:

"dere tenker vel deres"

"dere synes sikkert at det er teit/dumt"

"dere ser sikkert ned på meg når jeg sier/gjør dette"

SLUTT MED DET! Du kjefter på meg for at jeg gjør det, men du er sørenmeg enda verre altså Lekis. Ingen her ser ned på deg eller tenker stygt om deg; og om noen gjør det så er det DERES feil og problem, ikke ditt! Dette er din dagbok, ditt sted til å rable ut om dine tanker og dine følelser og dine drømmer og dine redsler og alt som er DITT. Og vi som følger deg, gjør det fordi vi er glad i deg, og vil vite hva som skjer i hodet ditt og i livet ditt! Så slutt og rakk ned på oss på den måten ved å anta at vi kommer til å tenke stygge ting om deg, det er fornærmende!

For vi er jo så glad i deg, og er bare her for å støtte deg og hjelpe deg, men jeg personlig hvertfall blir bare trist når du skriver sånt, og da tør jeg ikke komme med råd og tanker selv heller, fordi jeg er redd for at du virkelig skal tro at jeg ser ned på deg :tristbla:

:) det er vel mest at jeg blir mest oppgitt over meg selv..

det vanlige er jo at hvis man er misfornøyd med noe, så gjør man noe med det. men jeg klarer liksom ikke det, det er for mye på den andre siden av vektskålen. jeg klarer ikke bli forenelig med valgene jeg har tatt og trives med det liksom. tenker og tviler for mye, og blir frustrert fordi jeg ikke bare enten kan se til helvete å søke på skole i utlandet, eller bare være her i Bergen og like det! :bond:

du har helt rett, det var litt toskete å skrive, det var vel mer mine følelser ovenfor meg selv som kom frem. så stryk siste :)

jeg vil jo gjerne at dere skal komme med råd og tanker, jeg trenger virkelig det, både konstruktiv kritikk og andre ting, for jeg snakker ikke med noen andre om dette her.. så fire away! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk ikke lånet.

er så lei meg og fortvilet nå.

vet ikke hva jeg skal gjøre.

mamma trenger de pengene som jeg skylder henne, som hun la ut for meg tidligere i år, hvor skal jeg liksom få tak i 100 000 kr?

utrolig håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( møkkadag.

sov ingenting i natt, sovnet rundt 6 og sov da til 12. så rett opp og forte meg til en voksingtime jeg hadde glemt, krangle litt med E på veien - hvorfor kan han aldri ta litt hensyn når han vet jeg har det kjipt? han er virkelig så ræva til å trøste. isted begynte han å spørre om jeg visste hva forskjellen på en bachelor og hovedfag var, og så sa jeg bare E, ikke nå, jeg orker ikke (satt å holdt på med div. lånesøknader på dataen) og så sier han "herregud det var bare et spørsmål da"

så blir jeg frustrert og går inn på soverommet, og jeg vet han hører at jeg gråter, men han kommer ikke inn. hver gang jeg sliter med noe, så gjør han det bare verre! :sur:

anywho, hjemme igjen nå, skal se mer på forskjellige lånemuligheter. MÅ FÅ DETTE I BOKS!

i tillegg er det tusen ting jeg må fikse før jeg drar; og jeg skal jobbe i kveld. fuck fuck fuck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. ny sjanse. Handelsbanken. Vår familiebank, så de vet hva familien min er gode for. Sender søknad. håper på det beste.

Ellers må jeg faktisk også fokusere litt på alt som skal skje de neste ukene.

Ferie, flytting, begynne å rive leiligheten her.

Jeg må:

- fylle ut og sende inn lånesøknad

- få tatt kopi av passet mitt og faxet inn selvangivelse (altså dra en halvtime tidligere til jobb og fikse det der)

- ringe NextGenTel

- ringe ISS

- gå gjennom klesskapet mitt (Ja jeg hater meg selv for at jeg ikke har gjort det enda)

- skaffe bøker til ferien (noen tips?)

- fikse speilreflekskameraet, det blitzer alt for mye..

- finne ut hva jeg skal ha med meg på ferien, og hva jeg evt. mangler

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det blitzer liksom i 10 sekunder før det tar bilde. fatter ikke hvorfor. kan ta uten blitz selvfølgelig men det er jo ikke like fint da.

får gå innom en fotobutikk og sjekke.

rart å tenke på at om 48 timer ligger jeg faktisk på Kreta og sover.

håper været blir bra. jeg må måmåmåmåmå ha sol altså.. værmeldingene blir bare bedre og bedre, så håper det blir knallvær!

spent på om pakken jeg har bestilt med ny bikini+solbriller fra ASOS kommer før vi reiser også. den har to dager på seg :opplyser:

har også sendt inn søknad til HB, og håper at det skal gå i orden. det er kundebehandleren til mamma så hun vet hva mamma er "god" for, og hun virket veldig hyggelig. så får vi bare håpe at tallene jeg har sendt henne gjør det mulig. gud så fantastisk det hadde vært å få det ut av verden før jeg reiser, så jeg kan kose meg med god samvittighet..

vært på jobb i kveld, vanlige greier, legge meg nå.. veldig sliten etter en søvnløs natt igår. jobb kl 10:30 i morgen, slutter kl 17 og så har jeg 10 dager FERIE :danser:

natta alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...