janne84 Skrevet 3. september 2009 #2981 Skrevet 3. september 2009 Ikke lenge igjen du skal ut å reise nå!!!
LekeHusmor Skrevet 3. september 2009 Forfatter #2982 Skrevet 3. september 2009 første skoledag om 45 min! gruer meg ja! tenk om det er masse ekle jenter der som ser rart på meg og syns jeg er teit. blææ.. tenk om jeg ikke liker det
janne84 Skrevet 3. september 2009 #2985 Skrevet 3. september 2009 Første skoledag er alltid ekkelt!! Pssssssst: trenger hjelp med deg, sjekk dagboken min..
Gjest stearinpikken Skrevet 3. september 2009 #2986 Skrevet 3. september 2009 men bare vent å se, det kommer til å bli riktig så bra LH, dette blir bra! Denne quoten er din kommentar til min plutselig panikk over skolestart, og den gjelder likemye for deg som den gjør for meg Lykke til
MarianneE Skrevet 3. september 2009 #2987 Skrevet 3. september 2009 Marianne er forelska i lekehusmoooooooooor :rødme: Pøh! Du skal bare passe deg Pikken. Jeg liker slike som deg! Men du er utrolig søt Lekehusmor. Helt annerledes enn hva jeg hadde sett for meg. Trodde nemlig du var mørk jeg. Trodde jeg og. Også trodde jeg du var sånn nesten 40 år med kort, mørkt, krøllete hår.
Gjest Ansjoni Skrevet 3. september 2009 #2988 Skrevet 3. september 2009 Pøh! Du skal bare passe deg Pikken. Jeg liker slike som deg! Det var dagens, MarianneE!! -- Håper det gikk greit på den første skoledagen i dag!
*Enigma* Skrevet 4. september 2009 #2989 Skrevet 4. september 2009 Hvordan var første skoledag? Håper du vil trives!
Gjest stearinpikken Skrevet 4. september 2009 #2990 Skrevet 4. september 2009 Pøh! Du skal bare passe deg Pikken. Jeg liker slike som deg!
LekeHusmor Skrevet 4. september 2009 Forfatter #2991 Skrevet 4. september 2009 Pøh! Du skal bare passe deg Pikken. Jeg liker slike som deg! Trodde jeg og. Også trodde jeg du var sånn nesten 40 år med kort, mørkt, krøllete hår. trodde du seriøst jeg var så gammel? haha! hvordan har du fått det inntrykket? Hvordan var første skoledag? Håper du vil trives! det var helt ok! det er jo folkeuniversitetet, så det kan jo ikke sammenlignes med en vanlig første skole dag på uni osv da. det var mange voksne i klassen, og noen unge. kom i snakk med en hyggelig 25 år gammel jente, fint å ha noen å snakke med, og samarbeide med. jeg er jo litt i tvil om det er dette jeg vil, men det er noe med den solide utdanningen og det store mangfoldet i jobbmuligheter senere som lokker meg. samtidig så lurer jeg stadig på om jeg heller skal gå for ting som interesserer meg - PR, jobbe i et blad/med mote osv, eller i servicenæringen som jeg vet jeg er god til. Hotell osv.. men jeg får nå prøve å se! skal som sagt prøve frem til jul hvertfall om jeg skal satse på det andre som interesserer meg, må jeg til utlandet, for det er ingen steder i Norge som tilbyr en utdanning jeg kan tenke meg innenfor det.. og utlandet blir det uansett ikke før jul - så da er det jo bare å prøve! nå skal jeg ta sol før jeg skal på jobb. må jobbe med fargen før kreta, vil bli brrrrrrrrrun! har også bestilt billetter til Backstreet Boys konsert på O2 i London i november - hurra! det gleder jeg meg til
loffen Skrevet 4. september 2009 #2992 Skrevet 4. september 2009 Også trodde jeg du var sånn nesten 40 år med kort, mørkt, krøllete hår. Nei, det er meg det.
janne84 Skrevet 4. september 2009 #2993 Skrevet 4. september 2009 Du vet vel at backstreet boys kommer til oslo i desember sant???
LekeHusmor Skrevet 5. september 2009 Forfatter #2995 Skrevet 5. september 2009 Du vet vel at backstreet boys kommer til oslo i desember sant??? men jeg skal se de i london! jiha! Bare overser meg du... ikke med vilje søta! sorry! -- ååh jeg er sliten! jobbet i 14 timer! :dåne: godt å legge seg nå. E er på hyttetur med en studentforenings-greie, litt blæ kjenner jeg.. masse jenter, de var visst 40 stk. overnatte på hytte liksom. ser for meg han sitter sent oppe og diskuterer livet og døden og kjærligheten over et glass rødvin med en eller anne jenten.. nei! gi deg nå lekis. om en uke er jeg altså i kreta, og i den anledning har jeg da begynt å kikke litt rundt på nettet om det er noe salg på sommerkjoler. har lyst å være litt finfin om kvelden da vettu jobb i morgen igjen, 12-18.. lei kjenner jeg, blir godt med fri mandag!
Gjest Grafica Skrevet 5. september 2009 #2996 Skrevet 5. september 2009 (endret) Om han sitter og diskuterer livet og døden og kjærligheten over et glass rødvin med en annen jente, så sitter han nok også og forteller om den utrolig flotte jenta han er sammen med :rødme: For søtere jente enn deg, det skal man lete lenge etter PS: jobbe med brunfargen før kretaturen? Trodde vitsen med å dra til syden var å bli brun jeg! Endret 5. september 2009 av Grafica
LekeHusmor Skrevet 5. september 2009 Forfatter #2997 Skrevet 5. september 2009 Om han sitter og diskuterer livet og døden og kjærligheten over et glass rødvin med en annen jente, så sitter han nok også og forteller om den utrolig flotte jenta han er sammen med :rødme: For søtere jente enn deg, det skal man lete lenge etter PS: jobbe med brunfargen før kretaturen? Trodde vitsen med å dra til syden var å bli brun jeg! det var koselig sagt kjære.. jeg er så alt for sjalu av meg, det gjør vondt i hjertet mitt, det plager meg.. skulle ønske jeg klarte å stole på han, på folk generelt. men det sitter dypt inni meg, jeg klarer ikke tro på at folk ikke kan ha svake øyeblikk og drite seg ut, bedra meg. blæ.. har jo opplevd det med begge kjærestene mine, og selvom ting har forandret seg så uendelig mye mellom meg og E, så henger tvilen litt i. det er plagsomt, spesielt siden han har gjort en kjempe jobb med å vise meg at jeg faktisk kan stole på han, at han gjorde en feil og at det aldri vil skje igjen. vel vel. prøve å ikke tenke på det når jeg ligger her alene. og SÅ GLAD jeg er for å ha deg tilbake og ja, må jo ha litt grunnlag når jeg skal ned dit - vil ikke se ut som en hvithval heller jeg er litt obsessed med brunfarge.. spes siden jeg har vært blek i hele sommer, har lyst å få litt fin farge! føle meg litt fresh på mandag er det dags for å gå gjennom skapet, prøve ut antrekk og se hva jeg ikke skal ha mer. lurer på hva jeg skal gjøre med alt; fretex eller gi til venner eller hva.. :klø: håper jeg finner ut at jeg har mange nok fine antrekk til at jeg ikke trenger å kjøpe noe til kreta. har lyst å være litt fin når vi skal ut og spise der nede ogsånn. men av en eller annen merkelig grunn så føler jeg at kjoler som jeg før følte meg vel i kommer til å se teite ut nå pga den nye hårsveisen min..
MarianneE Skrevet 6. september 2009 #2998 Skrevet 6. september 2009 Vel, altså.... jeg trodde med an gang at du var i 40årene. jeg skjønte kjapt at det var feil. Nå tipper jeg du er sånn ca 23-24 med blondt, kort hår.
LekeHusmor Skrevet 6. september 2009 Forfatter #2999 Skrevet 6. september 2009 så bra gjettet MarianneE! vel vel. sovet godt. er litt deilig å sove alene i blant også. var passe sliten igår, så sovnet ca med en gang. rakk bare å tenke på hun fæle jenta i The Ring én gang! nå er det jobb igjen, jippi. leiligheten ser bomba ut, så imorgen blir Den Store Ryddedagen. håper alle får en fin søndag! i dag begynner Robinson!
janne84 Skrevet 6. september 2009 #3000 Skrevet 6. september 2009 Robinson er gøy!!! og i år kan ingen forlate øya uten at de er stemt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå