LekeHusmor Skrevet 31. august 2009 Forfatter #2961 Del Skrevet 31. august 2009 staaaaaaappmett! spist pasta, deilig fullkornsspaghetti med bolognesesaus med rødvin oppi, masse fersk mozarella, parmesan og fersk basilikum revet over. NAM! *mandagslykke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 31. august 2009 Forfatter #2962 Del Skrevet 31. august 2009 Ylvis! jee! hadde glemt at det begynte i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. september 2009 #2963 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Grattis med vektnedgang jeg er litt mer på den andre skalaen, har nok gått litt opp.. trener 3 ganger i uken men er litt for glad i søtsaker Har ikke klart å vende meg av med med uvanen etter sommerferien!!! Men nå skal jeg bli flink - eller jeg er jo flink fordi jeg trener jo tre ganger i uken.. så ja, synes jeg er ganske flink likevel men vekten og klærne er nok ikke like fornøyd med meg Endret 1. september 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 1. september 2009 #2964 Del Skrevet 1. september 2009 Så flott ukesplan du har, du får holde oss oppdatert på hva du får unna. Jeg vil også rydde i klesskapet, jeg syns det er gøy da, må bare finne tiden. Trene vs rydde i klesskapet.. HM! Evt rydde i treningstøyet? Så flott at du forresten fortsetter å gå ned i vekt, det må være motiverende for deg å fortsette på samme måte nå? Det trenger jo ikke være stress for at det skal fungere Misunner deg å skulle flytte inn i ny leilighet, det er så godt med nye starter, jeg er helt gal etter blanke ark innimellom, det føles så godt og rent og ryddig. Det bare stemmer liksom, å ha et hvitt lerret å male på! Nå håper jeg dagene din blir bra fremover! Morsomt med den kjolen forresten, som plutselig passet. Jussen kommer til å bli topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 1. september 2009 #2965 Del Skrevet 1. september 2009 Håper man får se bilder av nye leiligheten etterhvert altså Jeg blir så nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 1. september 2009 #2966 Del Skrevet 1. september 2009 ÅÅ, så gøy med den kjolen :-D Jeg vil å se bilder Det er gøyest av alt! Hvis ikke kan vi gjøre bytte avtale, jeg ser dine bilder og du ser mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. september 2009 Forfatter #2967 Del Skrevet 2. september 2009 Grattis med vektnedgang jeg er litt mer på den andre skalaen, har nok gått litt opp.. trener 3 ganger i uken men er litt for glad i søtsaker Har ikke klart å vende meg av med med uvanen etter sommerferien!!! Men nå skal jeg bli flink - eller jeg er jo flink fordi jeg trener jo tre ganger i uken.. så ja, synes jeg er ganske flink likevel men vekten og klærne er nok ikke like fornøyd med meg det er ofte sånn.. men nå er det høst; og en fin tid for å trene, være aktiv og forbrenne kalorier! Så flott ukesplan du har, du får holde oss oppdatert på hva du får unna. Jeg vil også rydde i klesskapet, jeg syns det er gøy da, må bare finne tiden. Trene vs rydde i klesskapet.. HM! Evt rydde i treningstøyet? Så flott at du forresten fortsetter å gå ned i vekt, det må være motiverende for deg å fortsette på samme måte nå? Det trenger jo ikke være stress for at det skal fungere Misunner deg å skulle flytte inn i ny leilighet, det er så godt med nye starter, jeg er helt gal etter blanke ark innimellom, det føles så godt og rent og ryddig. Det bare stemmer liksom, å ha et hvitt lerret å male på! Nå håper jeg dagene din blir bra fremover! Morsomt med den kjolen forresten, som plutselig passet. Jussen kommer til å bli topp! jeg har satt av kommende mandag til å rydde klesskapet. er så mye skole og jobb før den tid at jeg ikke har sjans før rett og slett! å gå ned, vel for å være ærlig har jeg ikke merket det så mye selv, annet enn at jeg fikk på meg den kjolen da. ser det liksom ikke selv. så vil jobbe enda litt mer ja. hvis jeg kan gå ned ca 8 kg til så kommer jeg til å være storfornøyd! så fort vi flytter skal jeg melde meg inn på treningssenter igjen, og begynne å svømme. så da håper jeg å se litt fart på sakene håper leiligheten blir bra ja, det er noe i det du sier - blanke ark Håper man får se bilder av nye leiligheten etterhvert altså Jeg blir så nysgjerrig! klart det! legger nok ut på face ÅÅ, så gøy med den kjolen :-D Jeg vil å se bilder Det er gøyest av alt! Hvis ikke kan vi gjøre bytte avtale, jeg ser dine bilder og du ser mine legger ut bilde i bloggen nå enig i at bilder er morsomt ja! hehe. gøy å få et fjes på personen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. september 2009 #2968 Del Skrevet 2. september 2009 Blogg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. september 2009 Forfatter #2969 Del Skrevet 2. september 2009 god onsdag alle sammen. det er skikkelig møkkavær her i dag så er helt mørkt i leiligheten. jeg ligger fortsatt i sengen og surfer rundt på nettet, en luksus jeg unner meg når jeg begynner sent! eller dvs jeg begynner kl 13 skal gå over ukeplanen min og oppdatere litt. har fått lønn i dag, og har noen sure regninger jeg må betale.. ble liggende å tenke litt i dag og har funnet ut at de neste mnd kommer til å kreve ganske mye penger av meg.. så jeg har innført shoppestopp. med mindre det er til leiligheten da. for jeg vil heller ha masse penger å shoppe for i Brighton i november, enn å kjøpe masse dilldall nå utover høsten. det blir en utfordring, for jeg føler egentlig ikke jeg har så mye fine høstklær. men jeg skal gå gjennom skapene, finne nye kombinasjoner og se om ting kan gjøres om på. fornuftige leksi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. september 2009 Forfatter #2970 Del Skrevet 2. september 2009 Planer for uken: - ta sol 3 ganger (hudkreft kom og treng deg på, her skal du motstand finne) - sette meg inn i det nye speilreflekskameraet jeg har fått låne til syden - finne ut av tv og internettleverandør til nye leiligheten - bestille legetime for å sjekke knær og få ny psykologhenvisning - trene 3 ganger - finne tre bøker jeg vil ha med til syden for å lese - RYDDE KLESKAPET - levere klær og sko jeg ikke vil ha lenger til andre som evt. vil ha de - planlegge flyttingen - melde meg opp på Privatistweb - avtale jobbing i fht. til studiene (innser at jeg ikke kan jobbe 100% og studere juss og forvente å gjøre det bra samtidig..) ikke så mye gjort enda, men mye av tingene er sånn som må gjøres litt over tid. (excuses, excuses..) skulle ta sol i går, men droppet det, skulle ta sol i dag, men rakk det ikke.. osv osv. håpløst! skjerpe meg. vil ikke se ut som en hvithval på kreta heller nå sitter jeg å legger inn en hel haug med sanger på ipoden til venninne/sjef D. guriland så lang tid det tar å laste ned, skulle tro det skulle gå fortere, vi er i 2009 lixxxm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 2. september 2009 #2971 Del Skrevet 2. september 2009 Hvithval.. Det tror jeg ikke det er noe fare for uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 2. september 2009 #2972 Del Skrevet 2. september 2009 Alle gode ting er tre ser jeg. Håper du får en fin uke! Speilrefleks er gøy! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. september 2009 #2973 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) ..... Endret 2. september 2009 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2009 #2974 Del Skrevet 2. september 2009 har du oppskrift på bolognes? har prøvd å lage det engang, men synes den bare smakte fett og rødvin rett og slett. Kommer ikke på en bedre beskrivelse enn det. Nok å gjøre med den ukesplanen. Flinkisjenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2009 #2975 Del Skrevet 2. september 2009 nå har jeg tenkt litt. jeg synes du er forbaska søt og lurt litt på. Hvorfor? ikke sånn kjipt ment (for det kunne høres sånn ut) men det er noe med deg. Og nå vet jeg det; Du er veldig lik ei utrolig skjønn og nydelig og god og snill venninne av meg. Det er derfor jeg liker deg så godt, men såklart.... du virker jo som en utrolig god person og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 2. september 2009 #2976 Del Skrevet 2. september 2009 Marianne er forelska i lekehusmoooooooooor :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. september 2009 #2977 Del Skrevet 2. september 2009 Marianne er forelska i lekehusmoooooooooor :rødme: Men du er utrolig søt Lekehusmor. Helt annerledes enn hva jeg hadde sett for meg. Trodde nemlig du var mørk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 2. september 2009 #2978 Del Skrevet 2. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. september 2009 #2979 Del Skrevet 2. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. september 2009 #2980 Del Skrevet 3. september 2009 Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå