Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

libe, wolfmoon og loffen: sorry! dere er nå alle inkludert i Det Gode Selskap. la kommenteringen flomme!

argh! egentlig er jeg pissesur! møkka kveld på jobb. lei av D, som er både venninnen min og sjefen min, syns hun kan være så ufattelig urimelig. blir sprø!

var noe feil på oppgjøre i kveld, og det viste seg å være mitt, selvom jeg ikke ante at jeg hadde gjort noe feil. allikevel er det ikke måte på hvordan jeg skal få gjennomgå. tiden trakk ut og vi rakk ikke bli ferdige, så jeg må komme tidligere på jobb i morgen.

og jeg skulle egentlig ha fri i morgen men må jobbe likevel, og nå i tillegg komme tidligl. men har sagt jeg aller senest må gå kl tre, for jeg skal jo hjem til østlandet i morgen. faen ta hele driten, jeg hadde sett frem til å ha dagen fri og kunne pakke i fred og ro.

akkurat nå er jeg bare drittlei!!

hatt sett frem til å slappe av og ha dagen fri. skal vel ikke klage siden jeg skal ha helgen fri, men det er ikke som jeg skal ha "frihelg" og gjøre ikkenoe, jeg skal jo ha fri fra jobb fordi jeg skal i bryllup; jeg skal vekk liksom.

aah! LEI AV DEN DUSTE JOBBEN!!

sånn.nå får jeg prøve å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Synes du var ordentlig fin på håret jeg! Men skjønner godt at det er uvant, og at det er litt vanskelig å style det så man blir fornøyd til å begynne med.

Håper du får en fin dag tiltross for jobben, og at du får en fin tur til Østlandet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden KG tydeligvis fant ut at de skulle poste innlegget mitt til tross for at de maste om floodkontroll kan jeg jo benytte sjansen til å si at jeg håper vi kan treffes igjen snart. Du må si i fra neste gang du skal til Østlandet, så kanskje vi kan ta en kaffe eller noe? :)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake i Bergen etter en lang helg hjemme. Har vært deilig å være hjemme, men kommer ikke fra at det også har vært litt følelsesmessig slitsomt, med tanke på at grunnen til at vi dro hjem fra pappas bryllup på lørdag. Gruet meg og var ganske nervøs, litt på tuppa. Men det gikk igrunn ganske fint, slet litt under talen, det var mye følelser som kom til overflaten.. ganske tungt egentlig. slet litt med at det var jo ikke meg det dreide seg om den dagen, samtidig var det mange som hadde fokus på meg og min lillesøster - etter alt som har skjedd var det mange som mente at det var ganske stort av oss å komme. men kvelden ble morsommere etterhvert og E var veldig fin. han tok det helt med ro, drakk litt vin til maten og var der 100% for meg. det trengte jeg..

igår bare slappet jeg av med mamma, snakket endel om gårsdagen og alt annet. merkelig hvordan jeg føler meg 10 kg lettere etter å ha snakket med henne. hun har så fin balanse i å forstå meg men også tørre å si fra. besøkte mormor som har operert hoften sin, hun ble veldig glad for å se meg, og så hadde jeg tanten og onkelen min på besøk til middag. eller dvs vi da, jeg og mamma. og så bare slappet jeg av, var merkelig sliten, var nok mest psykisk.

tilbake til bergen i dag, jobb igjen i morgen. hurra!

jaja. blir nok litt KG i dag, skal bare slappe av i dag, kun avbrutt av å prøøøve å rydde litt klærne mine. merker jeg utsetter den jobben veeeeeeldig... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vet dere HVA! det glemte jeg å skrive.

dere husker den rosa Coast kjolen som jeg kjøpte først, som jeg måtte la vær å bruke i bryllupet i Krsand fordi jeg ikke fikk den på meg?

GJETT hva som plutselig satt som et skudd nå i helgen! :strix:

prøvde bare for moroskyld, for jeg så på vekten at jeg hadde gått ned 3 kg siden jeg var hjemme sist - og glidelåsen gled fint igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Så bra ta du har hatt en fin helg, selv om det var slitsomt psykisk. Det kan jeg godt skjønne, hvis det ligger en historie i bånn :klemmer:

Så utrolig bra at du fikk på deg den kjolen :nigo: Skjønner dessuten veldig godt at KG er viktigere enn å rydde i klærne, jeg skulle egentlig ha ryddet og pakket men det gidder jeg ikke :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rydding er sååå kjedeliiiig, med mindre man får ånden over seg da.. men ser ut som min ånd er på ferie :lete:

:ler:

ja igrunn var det skikkelig gøy å få på seg kjolen! hadde ikke regnet med at det skulle gå - men jaggu! følte meg dødslekker hele kvelden :) har jo enda mer jeg skal gå ned, men jeg er faktisk på vei! og selvom jeg absolutt ikke har vært så flink til å trene som jeg planla i vinter, så har jeg faktisk gått ned 6 kg siden mars! :)

nå sitter jeg og funderer meg på om jeg skal melde meg inn på SATS eller fortsette der jeg har vært.. når vi flytter er SATS mer tilgjengelig, og det andre lenger unna og på en side av byen hvor jeg ikke har så mye å ta meg til i grunn. men samtidig var det en stor terskel for meg å komme meg på det andre senteret, og redd jeg vil føle det samme med SATS :klø: må fundere litt på det.

når vi flytter skal jeg ogs åmelde meg inn i sentralbadet, så skal jeg begynner å svømme! :) gruer meg til å vise meg i badetøy, men tenkte å kjøpe meg en litt sporty badedrakt så man liksom SER at jeg skal trene da. hehe. hvis dere skjønner..

er svømming bra trening? forbrenner man fett liksom? tenker at det bare er kos jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja men da skal jeg ta i litt. får ta første gangen og svømme så mange lengder som jeg klarer før jeg blir sliten - og så får jeg sette meg nye mål utifra det. jeg trenger nemlig å få trent kondis så jeg forbrenner litt fett, men jeg må innrømme at jogging osv ikke er helt greia for meg. og jeg begynner virkelig å slite med knærne mine, gjør vondt i de når jeg går ned trapper eller hvis jeg reiser meg etter å ha sittet lenge stille.. og jeg er jo bare 23 år :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Svømming er veldig bra trening, fordi du bruker muskler hele tiden for å holde deg flytende, uten at du egentlig merker det ;) Og som Enigma sier, hvis du tar i litt og ikke bare pusler rundt, så er det også god kondisjonstrening :) Dessuten er det veldig deilig, spesielt hvis du sliter med vonde ledd, eller stiv nakke og lignende :nigo: Jeg elsker å svømme, bare så synd at de skal ha så masse klor i alle bassengene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æsj, ja kloren hadde jeg ikke tenkt på.. huden min er ikke særlig glad i klor :dry: men svømming tror jeg nok hadde vært bra, fordi jeg sliter med knærne allerede.. gjør vondt når jeg går ned trapper osv.

--

vel. kikker og kikker rundt på nettet etter inspirasjon til leiligheten.

jeg innser vel egentlig at jeg er nødt til å flytte inn der først, se leiligheten igjen, før jeg kan ta de helt store avgjørelsene. jeg har nemlig en tendens til å glorifisere ting; mulig jeg har gjort leiligheten større enn den er eller finere osv. men er jo lov å kikke da :)

føler meg litt ubrukelig her jeg sitter, er igrunn en haug av ting jeg burde gjort. (f.eks rydde klesskapet mitt...) men jeg har bare ingen inspirasjon til å gjøre no som helst :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt tappet for energi jeg. merkelig, forstår det ikke helt!

har mest lyst å bare sitte i sofaen og glo.

har liksom ikke noe spes å skrive heller.

har fått tilbake Ordning & Reda kalenderen min som jeg hadde glemt hjemme, men jeg har mistet den rosa pennen jeg brukte til å skrive med og kjenner nå at jeg vegrer meg litt for å skrive med blå penn siden alt annet i kalenderen er skrevet med rosa :ler: akk, problemer..

på torsdag er det infomøte/første forelesning med jussen på Folkeuniversitetet. er litt spent. har ambivalente følelser-jeg har drømt om juss siden jeg var liten og nå skal jeg liksom begynne!? tenk hvis jeg hater det.. vel.

jeg har bestemt meg for en ting:

jeg gir meg selv frem til jul. frem til jul til å bli lykkeligere; bedre treningsrutiner, forholdet til meg og E skal fungere bedre, jeg skal trives med studiene og jeg skal ha et liv jeg liker å leve.

hvis jeg kommer hjem til jul og fortsatt har den litt tomme, triste følelsene jeg har nå om dagen - da skal jeg gjøre store endringer med livet mitt. da flytter jeg fra bergen og tar grep.

jeg skal gjøre en innsats for å oppnå disse endringene, men om det ikke hjelper og jeg føler det likt til jul, så blir det endringer.

det lager jeg herved en kontrakt med meg selv om.

det høres kanskje mongis ut for dere, men jeg er nødt å gjøre det sånn nå, ellers kommer det til å boble over inni meg av håpløshet og frustrasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for uken:

- ta sol 3 ganger (hudkreft kom og treng deg på, her skal du motstand finne)

- sette meg inn i det nye speilreflekskameraet jeg har fått låne til syden

- finne ut av tv og internettleverandør til nye leiligheten

- bestille legetime for å sjekke knær og få ny psykologhenvisning

- trene 3 ganger

- finne tre bøker jeg vil ha med til syden for å lese

- RYDDE KLESKAPET

- levere klær og sko jeg ikke vil ha lenger til andre som evt. vil ha de

- planlegge flyttingen

- melde meg opp på Privatistweb

- avtale jobbing i fht. til studiene (innser at jeg ikke kan jobbe 100% og studere juss og forvente å gjøre det bra samtidig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...