Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Jeg så hun værdama på God Morgen Norge i dag, hun var skikkelig snasent kledd! Sånn Rød regnjakke, du kan bli cool Chic :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med enda en hårklipp, hvis det ligner på bildene du har linket til er det sikkert kjempefint. :) Kjenner meg litt igjen i det du sier om å føle seg guttete av og til, jeg klipte meg kort selv for ikke så lenge siden, og følte meg som en benediktermunk de første dagene. :fnise:

Ang. moderne regntøy finnes det masse lekkert i butikkene. Hva med HorzingAround gummistøvler, feks? :ler: Neida, ikke akkurat, men sånn bare for å illustrere. ;) Ilse Jacobsen har mange kule støvler, man finner disse fra Jimmy Choo eller med mønster. Don't get me started on raincoats!

Håper du får en fin dag!

-misa

:ler:

fint å høre at det ikke bare er meg som syns det er uvant med kort hår.

de jimmy choo støvlene.. sukk! men jeg kjøpte meg jo hunterstøvler i fjor, så får nesten fortsette å bruke de. de er fine nok ;)

iblant lurer jeg på hvorfor jeg har så stort behov for å være "trendy". føler meg uvel hvis jeg går i noe jeg vet ikke er spesielt kult.. når jeg er ute altså. går ikke rundt hjemme i fancyklær liksom :gjeiper: hater å føle meg utdatert! litt merkelig det der. det er vel sikkert fordi jeg har skiftet litt stil de siste årene, og fordi jeg ønsker at klærne mine skal gjenspeile litt meg som person. jeg er ikke sånn trendnisse altså, som bruker alt hver eneste magasin beskriver som IN men jeg er opptatt av mote og følger jo med og plukker opp ting :gjeiper:

vel det var morgenens lille filosofiske hjørne :hoho:

Jeg så hun værdama på God Morgen Norge i dag, hun var skikkelig snasent kledd! Sånn Rød regnjakke, du kan bli cool Chic :-D

:) det må jeg sjekke ut!

:skya:

tenkte jeg skulle rocke opp onsdagen din litt!!

thank you my dear! :nigo:

blæ, skulle jo sove litt lenger i dag siden jeg ikke begynner så tidlig på jobb, men så klart vekket E meg når han skulle stå opp!! ååh som jeg gleder meg til å ikke trenge å sove på stuen mer! :sinna: vi har faktisk levd på 16 kvadratmeter i over et halvt år nå. det er ganske slitsomt! heldigvis fikk vi vite i dag vi kan overta den nye leiligheten 22 september :strix:

OG i tillegg hadde min kjære mor sendt meg et virtuelt gavekort på Ellos på 2000 kr i innflyttingsgave! :hoppe: der har de jo Zara Home osv, så det gjorde meg glad ja! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig har jeg funnet ut at jeg skal skrive ned minst tre ting hver dag som har vært positivt.

Dagen i dag har jo ikke vært så lang enda, men den har allerede vært positiv! Lager en liste for igår også.

Gårsdagens positive:

- Fikk klippet meg gratis for andre gang, siden de ville jeg skulle være fornøyd! :)

- Pappa betalte flybillettene våre hjem, så da sparte vi 1500 kr!

Dagens positive:

- Uventet innflyttingsgave fra mamma :strix:

- Vi får overta leiligheten en uke tidligere enn forventet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
VI FIKK LEILIGHETEN!! :strix:

flytter inn siste helgen i september!!

vært på kino og sett inglorious bastards i kveld, fantastisk film! alle som liker action bør se den! og så var vi ute og spiste med noen venner, og drakk litt vin. i :hjerte: sånne kvelder! alt blir selvføgelig så meget beriket av at vi har fått en ny, 60 kvm stor loftsleilighet til 7800 kr i mnd i et flott strøk! :danser:

jeg er lykkelig!! håper denne følelsen varer lenge..

Ser jeg er litt sent ute her, men JIPPI!!! :bolledeig: Så flott, grattis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder oppe og går i bloggen :nigo:

spent på å høre om det var HOT or NOT.. :fnise:

neeeida. jooda.

noen som har boktips forresten?

jeg trenger noe nytt å lese. Siste jeg har lest er Øya, Hjemkomsten og Drømmehjerte. Likte alle tre. liker også veldig godt krim :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sliiiten! måtte jobbe ikveld, hadde håpet jeg skulle ha fri så jeg kunne kontaktet og kanskje møtt Ciarda, men den gang ei :(

mye å gjøre i dag, har løpt som en strikk.

men i morgen skal jeg på sopptur med jobben, inkl. Mr Moi Himself, så det blir jo stas! har kjøpt meg kniv og skal ha med meg en papirpose som kurv. håper jeg finner noe stas. og håper jeg ikke finner noe mark. da dør jeg. lider av ekstrem markfobi :grine:

i morgen er siste jobbedag før jeg har fri fredag-mandag! det blir luksus gitt. skal hjem i bryllup til min far, gleder meg til å komme hjem og se familien igjen. er visst veldig familiekjær jeg.

nå er det kvelden, må opp 9 i morgen :dåne:

sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, hvis man vil plukke mye sopp må man venne seg til insekter og mark.. det tar litt tid, men jeg lover at man blir vant til det! :jepp: Ellers er jeg ganske misunnelig for at du skal på sopptur med Trond Moi, det høres veldig gøy ut! Håper du får en fin dag, og en super helg hjemme hos faren din. :)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var jeg tilbake!

gud så våt og kald jeg er!

eller dvs nå har jeg dusjet da. men det var skikkelig drittvær i dag!

vi gikk opp til Fløien og så trasket vi innover der. jeg ble egentlig litt skuffet over hvor lite sopp vi fant, men vi var 9 stykker som gikk og kavet da, så var kanskje derfor. I tillegg var det så mange av soppene vi fant som vi ikke kunne plukke fordi vi ikke var sikre på om de var trygge, pluss at det var mange fæle fluesopper :dry:

Moi og en annen fant en helt skokk med steinsopp, de var sååå fine og jeg ble så misunnelig. skulle ønske jeg fant dem først. jeg derimot fikk med meg noen brunskrubb og blek piggsopp. også så vi en del kantareller, men de var råtne. vært så vått de siste dagene så. traktkantareller også, men de måtte stå litt til, var bare babyer nå! alt i alt så var det gøy, og det ga absolutt mersmak. kunne tenke meg å gå med bare E, for å kunne få litt mer ut av det liksom. men samtidig var det fint å ha Moi der, som kunne de forskjellige soppene. jeg må si at jeg syns de brune fluesoppene var temmelig like alt annet :klø: vi fant også noen kremler, men den begynte den å prikke i munnen når vi smakte på, så den tok vi ikke med oss. Fleinsopp fant vi og, men den lot vi stå :sprettoy:

hadde håpet og trodd vi skulle finne et større utvalg sopp, men som sagt var det jo første turen da. men jeg skal absolutt gjenta det!

må få meg en skikkelig kurv, og en ordentlig soppflora som jeg kan bruke når jeg går alene.

nå spiser jeg knekkebrød og skal ta meg en kopp med mandarin te. jobb kl 16, det frister virkelig ikke. men får holde ut, har jo fri i helgen så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk å lyst til å gå en tur og finne spiselige godsaker i naturen :enig: BTW: Du ble dritfet på håret, det kledde deg kjempegodt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Congrats med leilighet! :danse:

Tror ikke jeg har tilgang til bloggen din? *sjokkert og fornærmet* :fnise:

åååh, sopptur, me to want to go! Liker høsten jeg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med leilighet, men altså... Skal jeg ikke få se på håret ditt??

Det er nesten så jeg får spontant hjerteinfarkt her jeg sitter. Imotsetning til alle de vanlige, som man bestiller time for.

Føler at jeg ikke engang kan kommentere alt hva sopp og Moi angår, så lenge jeg ikke har en anelse om denne beryktede sveisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...