Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner følelsen.. Jeg har jo også klipt meg kort, og får sjokk hver gang jeg ser i speilet. :fnise:

Men vi blir sikkert vant til det. :jepp:

Vedder på at du er kjempefin! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg må bare si til alle at SORRY for at jeg er en egosentrisk dust om dagen og bare ranter ivei her inne om håret mitt og alle slags kriser, og ikke stikker innom hos dere. har bare skjedd noe hele tiden i det siste. syns det er hyggelig at dere fortsatt kommer innom, og jeg skal skjerpe meg! :nigo:

var hos frisøren i dag og fikk fikset litt på sveisen, og har nå lagt den over i sideskill. sånn til daglig så tror jeg det er det fineste, så kan jeg heller ha det midtskill og rufse det til de gangene jeg skal se veldig nerde-trendy ut :ler: nå har jeg faktisk nesten ordentlig bob! og jeg begynner å like det. det passer godt til den litt mer voksne og sofistikerte stilen jeg begynner å få.. før var jeg mer jeans, converse og hettegenser jente og med denne sveisen hadde jeg fort sett barnslig ut. men nå som jeg stort sett går i litt mer voksne klær, støvletter osv (Vanskelig å forklare) så passer det litt mer. begynner faktisk å føle at jeg ser litt chic ut :lur:

i kveld har jeg sittet barnevakt, E skulle egentlig være med men han ville heller dra å ta noen øl med de fra klassen som han ikke har vært med siden før sommeren. "noen øl", klokken er halv 1 og jeg vet ikke hvor han er jeg. har ikke spurt heller da. men jeg må være så teit å si at jeg syns at det var en merkelig måte å gjøre ting på, med tanke på hva som skjedde på mandag. minus i boka, om man skal si det sånn da.. men samtidig gidder jeg ikke ta så innmari på vei over det, skjønner jo at han vil treffe klassevennene og jeg kjenner jo til hans spaghetti-ryggrad når det gjelder å gå ut. og så får jeg beholde alle barnevakt pengene for meg selv :fnise:

de skyldte meg for et par ganger jeg har sittet tidligere også, så jeg gikk hjem med en bærumshøvding i lommen :ler:

eller dvs tok taxi, de spanderte taxi på meg og!

coldplay har jo hatt konsert her i byen i dag og fra der hvor de jeg satt barnevakt hos bor, hørte man utrolig godt! det var gøy :nigo:

ikke noe stor coldplay-fan, men var gøy lell.

imorgen er det jobb fra 10:30-17 og så ska ljeg på sånn infomøte om jussen på Folkeuniversitetet. blir spennende. og så MÅ jeg vaske klær, og så vil jeg trene. jeg tror nemlig jeg kommer til å bli mye lykkeligere om jeg kommer meg inn i en fast treningsrutine igjen.

Skrevet

LH!

Når du hadde lopper, hvordan var det?

De tre siste nettene har jeg fått et par bittesmå stikk hver natt, noen har til og med kommet mens jeg har sittet og lest i sengen.

De er veldig små og klør masse, og hvis jeg klør så blir det rødt og litt hovent (som et myggestikk, bare mindre), og hvis jeg klør enda mer så blir det en liten skorpe.

Var det sånn du hadde det? :klø:

Skrevet

Tror nok det vil hjelpe deg mye å komme inn i faste treningsrutiner igjen. Håper du får en fin dag :klem:

Skrevet

Hei på deg! Nå gir jeg meg til kjenne her inne, etter en del sniklesing. :lur: Har hørt fra flere at du er en virkelig flott jente, og med masse kulinarisk ekspertise! Blir koselig å bli bedre kjent med deg. :)

Også må jeg bare spørre... hva er en bærumshøvding?? Skjønner jo at det må være en pengeseddel, men for en stakkars nordlending så stopper det der. :laugh:

-misa

Skrevet
LH!

Når du hadde lopper, hvordan var det?

De tre siste nettene har jeg fått et par bittesmå stikk hver natt, noen har til og med kommet mens jeg har sittet og lest i sengen.

De er veldig små og klør masse, og hvis jeg klør så blir det rødt og litt hovent (som et myggestikk, bare mindre), og hvis jeg klør enda mer så blir det en liten skorpe.

Var det sånn du hadde det? :klø:

hmm nei ikke helt.. stikkene kommer gjerne nære hverandre, og ofte der hvor du har vært ekstra klam/varm om natten. inni knehasen, albuene, armhulene osv. fikk sjelden skorpe på, og de var kanskje en cm i diameter? varierte selvfølgelig litt.

håper for guds skyld du ikke har fått lopper, det er absolutt noe av det verste jeg har opplevd! :bond: men det kan jo være siden duhar vært en del i skogen idet siste.. fuglelopper er vanligste sorten! eneste tipset jeg har er å prøve å lokalisere hvor du får stikk og så bare fjerne ting. vask sengetøy på 90 grader og frys ned dyne og pute. gå på apoteket og kjøp salven Nix og gni inn hele deg + samboer før du legger deg HVER KVELD til stikkene slutter å komme. (litt flaut å kjøpe nix, det var bittesmå tuber så jeg ba om 6 stk - og så så jeg at det er egentlig middel mot flatlus :ler: apotekdama så litt rart på meg.. hehe. men det funker!)

Tror nok det vil hjelpe deg mye å komme inn i faste treningsrutiner igjen. Håper du får en fin dag :klem:

:) ja du har nok rett!

håper du også har hatt en bra dag :)

Hei på deg! Nå gir jeg meg til kjenne her inne, etter en del sniklesing. :lur: Har hørt fra flere at du er en virkelig flott jente, og med masse kulinarisk ekspertise! Blir koselig å bli bedre kjent med deg. :)

Også må jeg bare spørre... hva er en bærumshøvding?? Skjønner jo at det må være en pengeseddel, men for en stakkars nordlending så stopper det der. :laugh:

-misa

hehe :ler bærumstier er et griseharry kallenavn på tusenlapp! det heter vel egentlig bærumstier. egentlig jeg som har rotet litt, for en høvding kalles jo en tusenlapp også. blææ! hehe forstå det den som kan :)

:kose: Håper du får en fin dag!

uuu tuu!

:klemmer:

:klemmer: tilbake!

--

jobbet til kl 6, sliiiiten. sykt lummert i dag så supervondt i hodet. vært såå varmt og kjempe klamt i hele dag, skikkelig som å være i syden! men så for en halvtime siden så ble himmelen svart og nå virkelig SØKKREGNER det! og hører det lusker torden på himmelen også.. deilig, fint innevær :nigo:

var på bokhandelen isted og ville ha meg en ny bok men jeg fant ingenting jeg ville ha :klø: merkelig. må lese meg litt opp i kveld, se om det er noe jeg finner interessant. liker jo å ha noe å lese på. tips mottas med takk!

nå blir det pitapizza med gorgonzola, rødløk og strimlet svinekjøtt på grove, hjemmelagde pitabrød. ruccolasalat og balsamico oppå.

Skrevet

Haha, bærumshøvding? Det hadde vi ikke da jeg var ung, gitt! Ikke appelsiner og strømpebukser, heller. Jaja. Det er mye som forandret seg etter krigens dager.

Jeg er nysgjerrig på dette håret, altså. Det høres fantastisk ut! Akkurat sånn jeg vil ha når jeg omsider skjønner at jeg ikke er en kommende Playboystjerne. (Begynner å lukte lunta nå, altså). Jeg tenker ofte at det er håret sin feil at jeg må vise leg for å kjøpe øl. Men jeg liker så godt hvordan det dasker meg i ryggen når jeg rister på hodet og løper og sånt. Hmm. Men tror du er inne på noe angående det å se litt mer voksen ut.

Middagen høres helt utrolig digg ut. Er det ikke veldig synd at ikke vi er lesbiske, synes du? Så kunne vi hooka up, og du kunne være min private husmor. Så kunne jeg være din private sofaslask med den ene neven i potetgullposen, og den andre i boxeren med bremsespor :ler:

(Jeg ser lett at dette er en soleklar vinn-vinn-situasjon!).

Nei og nei... Dette tarvelige søvnmønsteret gjør virkelig ingenting positivt for meg. Galskapen bare renner ut. Oioioi.

Skrevet

VI FIKK LEILIGHETEN!! :strix:

flytter inn siste helgen i september!!

vært på kino og sett inglorious bastards i kveld, fantastisk film! alle som liker action bør se den! og så var vi ute og spiste med noen venner, og drakk litt vin. i :hjerte: sånne kvelder! alt blir selvføgelig så meget beriket av at vi har fått en ny, 60 kvm stor loftsleilighet til 7800 kr i mnd i et flott strøk! :danser:

jeg er lykkelig!! håper denne følelsen varer lenge..

Skrevet

:bolledeig:

Så bra at dere fikk leiligheten! Hurra! :strix:

Skrevet

Så bra at dere fikk leiligheten! Veldig godt høre :klem: God helg!

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Så bra at dere har fått ny leilighet, jeg kjenner absolutt den følelsen :nigo:

Håper du får en fin helg :klemmer:

Skrevet (endret)

.

Endret av LekeHusmor
Skrevet (endret)

Grattis med ny leilighet! :tommel::laugh:

Endret av Mischa
Skrevet (endret)

Gratulerer med leilighet!! :strix:

-misa

Endret av misa
Skrevet

:nigo:

og nå kan det se ut som jeg skal til London i november for BSB konsert! :hoppe: har noen venner som bor i Brighton som vi var med igår, og de inviterte oss! da kan vi bo hos de, dvs gratis, og det er bare 40 min med tog til london. guri det hadde vært gøy! var jo brighton i fjor høst også, flott by med masse fine butikker :nigo: så kan man gjøre litt juleshopping og..

ble sittende å se på sidene til uni i Brighton, de har en bachelor jeg syns hørtes utrolig spennende ut.. International Event Management. Leste litt om de forskjellige fagene, og det hørtes skikkelig interessant ut! men igjen slår den inn den der: gud, tenk så usikkert det er, vanskelig å få jobb, må "selge" meg selv osvosv..

merkelig det at så fort jeg fikk muligheten til å studere juss så begynte jeg å tvile :sjenert:

lurer på om jeg skal bestille noen brosyjerer fra Brighton.. :)

Skrevet

Jeg skal på BSB i oslo 5 desember, og jeg har fått tak i vip platinum :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...