Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest skorpio
har skrevet i bloggen. følte det ble litt privat å legge ut her.

har vært og sett Hangover nå, morsom film!

og fy søren Bradley Cooper er kjeeekkk!

hmm, bloggen din har jeg ikke..

jaaa, i know! :dåne: :sikle: han er så tagbar at det gjør vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ligger under bloggene, skorpa.

nå har jeg bestilt meg klippetime! så nå blir det hvertfall endringer av noe slag. hehe. timen er kl 3 allerede så jeg må prøve å finne ut by then hva jeg vil gjøre! om jeg enten skal beholde min lange frisyre og bare stusse litt eller om jeg vil klippe en kortere "bob" variant.. lang bob blir det vel. vil ha til ca skuldrene. og så kommer jo casen midtskill/sideskill. jeg kler nok sideskill aller best, men samtidig føler jeg meg litt mer trendy med midtskill. og dermed føler jeg meg mer vel da. føler også jeg ser litt eldre ut med midtskill. får høre hva frisøren sier, håper jeg får en OK en, orker ikke en som ikke forstår hva jeg mener og så ender jeg opp med en sveis som hadde vært finere på en 40 åring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det blir bob ja! :fnise:

men usikker på side eller midtskill!

føler jeg blir litt rund i trynet med midtskill men føler meg så barnslig med sideskill.

kjenner jeg har satt alle tanker på hold i dag. har bare lyst å kose meg og nyte fridagen. skal på en visning nå halv tre, og så skal jeg til frisøren og så skal jeg shoppe littegran.. trenger nye strømpebukser og så har jeg lyst å bare gå å kikke litt i butikkene.

skal lage noe godt i kveld, må finne en oppskrift! har lyst å prøve meg på noe nytt :nigo: frister litt med risotto. kanskje med noe fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for sideskill hvis jeg var deg. Synes ikke du ser barnslig ut på det bildet du viste tidligere. Du kledde sideskill veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

nei er ikke noe særlig fan av henne faktisk, men bare syns hun er fin på håret! :ler:

vel - jeg har KORT hår nå! :ler:

har klippet av hvertfall 10 cm!

uvant!! hehe. vet ikke helt hva jeg syns enda. må venne meg litt til det og prøve å style litt selv først. legger ut bilde i bloggen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg har gjort noe dumt :grine:

håret mitt ser ikke sånn ut som jeg ville. og jeg innser for første gang i livet at jeg må gå til innkjøp av en rettetang for å få det slik som jeg vil.. har aldri trengt å bruke sånt jeg. føler at jeg ser sånn mongis 90 talls ut.., ikke sånn chic 2009-ut som jeg ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar:

hår-angst i dag. hvorfor klippet jeg av meg alt håret?

redd for at jeg aldri kommer til å føle meg sexy eller jentete med dette korte håret.. :(

vel nå skal jegpå jobb og i kveld skal jeg sitte barnevakt.

var på en visning igår og hååååper vi få rleiligheten. den ligger rett ved jussen i et kjempe koselig hus og var så stor og fin! får svar på fredag. krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Jeg syns du ble dødslekker på håret! Så ikke mye 90-talls ut! Jeg tenkte faktisk på deg da jeg så et bilde av en modell i nyeste Costume (side 99) ;)

Krysser fingrene for at dere får leiligheten :hug:

Endret av lucy d-.-b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...