LekeHusmor Skrevet 13. august 2009 Forfatter #2841 Skrevet 13. august 2009 hår-krise.. tar gjerne i mot tips i bloggen på tide å legge seg.. er trøtt ja!
Gjest skorpio Skrevet 14. august 2009 #2842 Skrevet 14. august 2009 jøjjemeg, EN TIMES joggetur??! jeg bøyer meg i støvet og tar av meg hatten og alt det der... håper du har det bra og god helg!
LekeHusmor Skrevet 14. august 2009 Forfatter #2844 Skrevet 14. august 2009 skorpio, ja jeg var så godt i gang wow, nå blir det kanskje jusstudier på meg likevel gitt! har søkt om plass på folkeuniversitetet, man kan ta første avdeling der! forelesninger to dager i uken og eksamen i mai. hurra! tenk hvis det går! da har jeg muligheten til å faktisk ta første året av jussen for å se om det er noe for meg, uten å føle at jeg kaster bort et år til!
Gjest Grafica Skrevet 14. august 2009 #2845 Skrevet 14. august 2009 Så bra med en slik løsning! Skal krysse alle fingrene for at du får plass
LekeHusmor Skrevet 14. august 2009 Forfatter #2846 Skrevet 14. august 2009 ringte like godt og hørte jeg! og det var fortsatt plasser! så da blir det jommen meg studier på meg likevel! spent på å se om jeg klarer det, for med kun to forelesninger i uken så er det rimelig mye selvstudier.. men jeg tror det skal ordne seg! bare å slenge meg med E på lesesalen det. vet ikke om jeg er glad elller hva jeg er jeg!
*Enigma* Skrevet 14. august 2009 #2848 Skrevet 14. august 2009 Det høres kjempebra ut! Håper du får en fortsatt fin dag og en god helg
LekeHusmor Skrevet 15. august 2009 Forfatter #2849 Skrevet 15. august 2009 sliten.. jobbet siden kl 13. heldigvis ganske rolig på kvelden så jeg fikk gått kl 22 som jeg skulle. nå sitter jeg bare hjemme og slapper av, skal på jobb igjen i morgen kl 12. men så har jeg fri mandag+tirsdag, det skal bli godt!
Mischa Skrevet 15. august 2009 #2850 Skrevet 15. august 2009 Hurra for studieplass Det blir bra for deg!
LekeHusmor Skrevet 15. august 2009 Forfatter #2851 Skrevet 15. august 2009 ja jeg håper det! blir plutselig litt i tvil :klø: vanskelig å forklare. men jeg har jo ingenting å tape på å prøve..? det er jo dette jeg vil? men så tenker jeg bare gud, tenk om det ikke er det jeg vil isåfall så kan jeg jo bare begynne på noe nytt til høsten. jeg vurderer å klippe meg altså. lyst å klippe en lang bob-aktig frisyre.. men er redd jeg har for tynt hår
*Enigma* Skrevet 16. august 2009 #2853 Skrevet 16. august 2009 ja jeg håper det! blir plutselig litt i tvil :klø: vanskelig å forklare. men jeg har jo ingenting å tape på å prøve..? det er jo dette jeg vil? men så tenker jeg bare gud, tenk om det ikke er det jeg vil isåfall så kan jeg jo bare begynne på noe nytt til høsten. jeg vurderer å klippe meg altså. lyst å klippe en lang bob-aktig frisyre.. men er redd jeg har for tynt hår Jammen det er jo nettopp når du har litt tynt hår at sånne bob-er er fine. Du har absolutt ingenting å tape på å prøve deg på studier via folkeuniversitetet. Du får funnet ut om det er dette du faktisk vil, og er det ikke det kan du bare gjøre noe annet fra høsten av. Ikke gruble så mye, nå LekeHusmor
LekeHusmor Skrevet 16. august 2009 Forfatter #2854 Skrevet 16. august 2009 takk enigma. endelig et konstruktivt råd skal slutte å gruble så mye! nå skal jeg på jobb, kjenner at jeg HATER søndagsjobbing. søndag skulle alt vært stengt, utenom treningssenteret! i kveld skal vi til M&G og spise mousakka og gresk salat, lade opp til kretature! det blir kjekt
Gjest skorpio Skrevet 16. august 2009 #2855 Skrevet 16. august 2009 nå skal jeg på jobb, kjenner at jeg HATER søndagsjobbing. søndag skulle alt vært stengt, utenom treningssenteret! ooog shell/7-11 osv.. om man plutselig skulle få mensen og oppdage at man ikke har o.b! eller vil leie film og spise godteri! har erfaring i begge!
loffen Skrevet 16. august 2009 #2856 Skrevet 16. august 2009 Jammen det er jo nettopp når du har litt tynt hår at sånne bob-er er fine. Du har absolutt ingenting å tape på å prøve deg på studier via folkeuniversitetet. Du får funnet ut om det er dette du faktisk vil, og er det ikke det kan du bare gjøre noe annet fra høsten av. Ikke gruble så mye, nå LekeHusmor Bob tror jeg blir kjempefint til håret ditt. Jeg har tjukt krøllete hår og det blir STORT med bob. Det hjelper ikke hvor mye man klipper inn i det. Nå er jeg bare glad jeg endelig turte få det kortere og oppklipt.
Libe Skrevet 16. august 2009 #2857 Skrevet 16. august 2009 Tror du kler bob, jeg. Hvis man har tynt hår, så er de egentlig finest ikke å ha det så forferdelig langt. Synes ikke håret ditt så så innmari tynt ut, da, men jeg skal late som om jeg er enig sånn for ordens skyld! Spennende med studier og såntno... Det gøyeste er å kjøpe nye penner, men det kan man ikke si høyt. Man bare skriver det på kg, hoho
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. august 2009 #2858 Skrevet 17. august 2009 Tynt hår er ikke så veldig fint når det er for langt nei, mitt er altfor langt nå, så det vet jeg alt om Håper du får en flott uke lekis
Gjest skorpio Skrevet 17. august 2009 #2859 Skrevet 17. august 2009 Spennende med studier og såntno... Det gøyeste er å kjøpe nye penner, men det kan man ikke si høyt. Man bare skriver det på kg, hoho hahaha, JEG VET!!
Mischa Skrevet 17. august 2009 #2860 Skrevet 17. august 2009 Spennende med studier og såntno... Det gøyeste er å kjøpe nye penner, men det kan man ikke si høyt. Man bare skriver det på kg, hoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå