Gjest Jack Sparrow Skrevet 9. august 2009 #2781 Skrevet 9. august 2009 Agnes - Release Me Pitbull - I know you want me Mariah Carey - Obsessed Livvi Franc - Now Im that Bitch Keri Hilson - Knock you down Lupe Fiasco ft. Matthew Santos - Shining Down Sean Paul - So Fine Duffy - Rockferry Milow - Ayo Technology Kings of Leon - Use Somebody Erik Hassle - Hurtful Mando Diao - Gloria Pixie lott - Mama Do Cidinho & Doca - Rap Das Armas Pauline - Give Me A Call Sean Kingston - Fire Burning Akon - Be with you Cascada - Evacuate The Dancefloor Aleksander D. With - Whats the story Aysel & Arash - Always Shakira - She Wolf Lily Allen - Not Fair Lorentz & M. Sakarias - Baby! Green Day - 21 guns Toploader - Dancinging In The Moonlight Aqua - Back To The 80's David Guetta ft. Kelly Rowland - When Love Takes over Jeremih - Birthday sex Moby - Pale Horses Promoe - Svennebanan Mew - Introducing Palace Players Donkeyboy - Ambitions Aha - Foot of the Mountain Baby Bash ft. Pitbull - Outta Control Juanes - Fotografia Don Henley - The Boys of Summer Gossip - Heavy Cross Blink 182 I Miss You Ironik - Tiny Dancer
Serenity88 Skrevet 9. august 2009 #2782 Skrevet 9. august 2009 Agnes med Release me synes jeg og faktisk er fin *flirer* Selv om jeg egentlig ikke kan fordra sånn musikk... Ellers... Lykke Li har mange fine sanger Sangene til Damien Rice, Bat for Lashes av Daniel, Veronica Maggio med Stopp, Kanskje du behøver noen av CC Cowboys, Laughing with av Regina Spektor
LekeHusmor Skrevet 9. august 2009 Forfatter #2785 Skrevet 9. august 2009 mange sanger! jeg har vært i parken i tre timer, deilig var det, selvom det føltes som solen ikke tok :klø: ble liggende å se på skyene og tenke på ja.. livet. hvor jeg skal og hvor jeg vil og alt. og jeg kommer jo aldri til noe konklusjon, det gjør meg gal. så nå fremover skal jeg jobbe aktivt med å finne ut hva jeg ønsker og hvilken vei livet mitt skal ta. gjøre research på meg selv og på studiene jeg vurderer, eliminere ting og steder og bare ja.. finne ut av det! lei av at det kverner og kverner og jeg kommer ingen steder. vil jeg studere juss fordi jeg vil det? eller fordi jeg liker "tanken" på det, fordi det høres bra ut og beviser at jeg er noe? jeg vet et par ting hvertfall, uansett hvor teit det høres ut.. jeg vil bli NOE og det er viktig for meg at jeg blir noe skikkelig. jeg vil ha en skikkelig jobb og en solid utdanning. ikke noe statsvitenskap greier som ikke fører meg noe sted, og jeg kunne heller ikke tenke meg å jobbe som legesekretær, tannpleier osvosv. da vil jeg heller bli lege, tannlege.. u see. så stakkars dere som følger med her, for jeg kommer nok til å bruke boken min til å sortere ut litt av tankene
Nótt Skrevet 9. august 2009 #2786 Skrevet 9. august 2009 Er det ikke derfor man har en slik bok - sortere tanker og finne ut av ting??? Blir spennende å se hva du ender opp med.
LekeHusmor Skrevet 9. august 2009 Forfatter #2787 Skrevet 9. august 2009 WÆÆÆ! jeg driver å rydder her, og det har samlet seg en ganske stor haug klær på soverommet.. så jeg har begynt å sortere den og i det jeg river opp et håndkle av haugen så er det en stor edderkopp der jeg blir helt sprø av sånt, jeg fikser ikke sånne krypdyr. nå tør jeg ikke røre haugen og jeg må rydde opp her for E kommer i morgen og jeg må liksom inn på soverommet uansett, for det er der det er mest rot og jeg må sortere skittentøyet og alt. helsiken som jeg gleder meg til å flytte!! jeg er lei av å bo i 1 etg i et murhus i bergen! det er jo edderkopp-mekka!
LekeHusmor Skrevet 9. august 2009 Forfatter #2788 Skrevet 9. august 2009 jeg virker sikkert teit nå, men jeg får bare ikke meg selv til å gå inn der og rydde videre! :dåne: og jeg må virkelig rydde der! what dæven do I do now!
LekeHusmor Skrevet 9. august 2009 Forfatter #2790 Skrevet 9. august 2009 takk jeg får prøve å rydde ferdig i stuen først. kanskje jeg har kommet over den store skrekken innen jeg er ferdig.. uff. jeg bare skvetter sånn av de! de er så ekle! og de er overalt i denne drittleiligheten altså. men fukt = krypdyr, så det er jo ikke så rart. vel. nå må jeg ikke la KG sluke meg.. Must. Keep. Cleaning.
Gjest Grafica Skrevet 9. august 2009 #2791 Skrevet 9. august 2009 Ta med deg en bok/blad som ikke gjør noe om blir ødelagt og ha i beredskap til å smekke til jævelen... Jeg skjønner deg utrolig godt, og jeg vet akkurat hvordan det er! Har helt sinnsyk edderkoppangst selv...
LekeHusmor Skrevet 9. august 2009 Forfatter #2792 Skrevet 9. august 2009 men de bare kryper opp mellom klærne i skittentøyshaugen jeg har igrunn bestemt at jeg har et mannfok for en grunn, så skittentøysorteringen får vente til han er på plass i morgen! inntil det så rydder jeg her i stuen og så lukker jeg rett og slett døren til soverommet
Mischa Skrevet 9. august 2009 #2793 Skrevet 9. august 2009 (endret) Good idea Hater edderkopper selv... Og mens vi var på ferie hadde en jævel lagt egg i taket! Det var masse små babyedderkopper som kravlet rundt inne i en boble den hadde laget. Yuk Masse musikktips her! Jack Sparrow foreslo masse som jeg også synes er bra og fengende I tillegg anbefaler jeg; Madonna - Celebration Little Boots - New In Town, Remedy, Stuck on repeat.. La Roux - Bulletproof Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho) Black Eyed Peas - I gotta feeling Lily Allen - F*** You Jordin Sparks - Battlefield, Walking on snow, Don't let it go to your head Kristinia DeBarge - Goodbye David Guetta feat. kELLY Rowland - When love takes over Royksopp - The girl and the robot mandy moore - i could break your heart beyonce - sweet dreams kate voegle - 99 dreams la roux - in for the kill the veronicas - untouched Endret 9. august 2009 av Mischa
LekeHusmor Skrevet 9. august 2009 Forfatter #2794 Skrevet 9. august 2009 Jeg Gleder Meg Sånn Til Å Flytte !!! har funnet en tre roms til 8000 kr i et område her i Bergen vi kunne tenke oss, men den er ledig nå.. så dvs at vi most likely må betale dobbelt is eptember. ja, det blir dyrt, men søren heller altså.. det er 1800 kr pr pers, det hadde så utrolig vært verdt det!!
Nótt Skrevet 9. august 2009 #2795 Skrevet 9. august 2009 Hadde vært fint om dere ble enige om å ta den da.
LekeHusmor Skrevet 9. august 2009 Forfatter #2796 Skrevet 9. august 2009 ja.. men samtidig så er det jo litt dumt når vi ikke vet hva som skal skje videre med leiligheten her. jeg trenger svar på: 1. hva som er neste steg 2. hvor lang tid de tror det kommer til å ta å fikse den, så den er klar til å leies ut det må jeg få i morgen, ved å ringe advokaten og så ringe til ISS, firmaet som har vært her fra før av.
LekeHusmor Skrevet 9. august 2009 Forfatter #2798 Skrevet 9. august 2009 vel. nå er det hvertfall ryddig her, jeg har vasket over badet og støvsugd. soverommet er OK, det er litt vel mye tøy på gulvet men det får bare være, jeg orker ikke ta i det! nå har jeg lagd meg en liten pizza med tomatsaus, rødløk, kylling, mais og basilikum på, og så skal jeg ha litt balsamicosirup på til slutt tenker jeg. skal kose meg med litt Greek når jeg ser på datt plutselig over en side med studier i Brighton. igrunn ganske fin by, var jo der i fjor høst! kunne likt meg der.. åh, om jeg bare kunne fått med E til å flytte utenlands altså. da hadde jeg dratt på flekken! velvel. livet skal ikke være enkelt.
Mischa Skrevet 9. august 2009 #2799 Skrevet 9. august 2009 nå har jeg lagd meg en liten pizza med tomatsaus, rødløk, kylling, mais og basilikum på, og så skal jeg ha litt balsamicosirup på til slutt tenker jeg. skal kose meg med litt Greek når jeg ser på Brighton høres og ser koselig ut Kunne godt tenke meg å flytte utenlands igjen jeg og, men det var det med jobb og slikt da. Jeg/samboer må prøve å få en jobb hvor man kan jobbe utenlands, men men, spørs om det blir en realitet
LekeHusmor Skrevet 9. august 2009 Forfatter #2800 Skrevet 9. august 2009 til mine kjære venner her inne, noen spørsmål.. hvordan valgte dere studie? tenkte dere på om det var gøy å studere det eller tenkte du på hva du ville bli? valgte du utifra interesse/hobby eller ønsket om en type jobb? er du fornøyd med valget du tok eller ville du valgt noe annet om du kunne gå tilbake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå