Gjest Grafica Skrevet 30. juli 2009 #2681 Del Skrevet 30. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libe Skrevet 30. juli 2009 #2682 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg tenker at det hadde vært greit å være dum. Bare sittet der som en utent lampe, og tatt absolutt alt som ble sagt for god fisk. Ikke forvente så mye, for det man har, er alt man vet om. Å være et av disse menneskene som blander fire øl, for å få opp alkoholprosenten. Tanker, refleksjoner, og grundige analyser av hver minste ting som blir sagt, og gjort, er baksiden ved å skjønne at tyngdekraften ikke kan klandres for at to mennesker faller for hverandre. Hvem er det egentlig som har fortalt voksne mennesker at livet er enkelt og rettferdig? Det er ikke dèt. Man må bare gjøre det beste ut av det, og dra rumpa med seg ut av fortiden. Jeg kjenner meg igjen i så mange av tankene dine. Bekymringene dine. Drømmene dine. Jeg vil også starte på nytt igjen et helt annet sted. Slutte å tenke så mye... Overkomplisere alt som foregår. Kose deg på ferie, husmora! Slapp av, og la hodet ditt få litt fri. Og send bilde av dette fordømte hodet ditt på pm, for jeg har så lyst til å ha noe å knytte innleggene til! Pluss at jeg er kjempenysgjerrig, haha! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. juli 2009 #2683 Del Skrevet 31. juli 2009 Orker ikke oppdatere meg. Det var så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 31. juli 2009 #2684 Del Skrevet 31. juli 2009 Det er herlig å dagdrømme, du kan skape din egen fremtid og nåtid som du ønsker uten innbrudd fra virkeligheten som er skikkelig ræva av og til. MEN dagdrømmene eier ikke negativitet. Det er en grunn til at du beveget deg videre i livet, og jeg veit ikke grunnen, og kanskje du er usikker selv. Jeg har den tro at alt skjer for en grunn. Kjæresten din er jo mann da, de er så rare mange ganger. Jeg lurer litt på, de drømmene om utenlandsstudier osv? Tenker du på det ofte? Hvis det er noe du angrer veldig på at du ikke har fått gjort, så er det ikke for sent. Jeg vet det er så "stress" når man har kjæreste, men en ordentlig drøm vil alltid være der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. august 2009 #2685 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg mener du bør seriøst vurdere et utenlandsopphold jeg.. det er bedre å angre på ting man har gjort, enn ting man ikke gjorde! Og det er lettere å gjøre det nå enn om 3-4 år når du er midt i studiene og kanskje har slått deg til ro. Go for it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. august 2009 Forfatter #2686 Del Skrevet 2. august 2009 hjemme fra bryllupshelg og hyttetur osv osv. sliten og trøtt, skriver mer i morgen OG skal legge ut bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. august 2009 Forfatter #2687 Del Skrevet 3. august 2009 merkelig, jeg har visst forsvunnet fra facebook :klø: ingen som finner meg? jaja. jeg digger den nye sangen til Mika! we are golden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 3. august 2009 #2688 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) merkelig, jeg har visst forsvunnet fra facebook :klø: ingen som finner meg? jaja. jeg digger den nye sangen til Mika! we are golden! Hvem av dem er du? :klø: Endret 3. august 2009 av kevlar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. august 2009 Forfatter #2689 Del Skrevet 3. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. august 2009 Forfatter #2690 Del Skrevet 3. august 2009 Det er nå 40 dager til vi reiser til Kreta, og i den anledning skal jeg lage meg et treningsmål. Målet bliiir... *drumrolls* 15 treninger på 40 dager! Trening er da enten time i studio, sykle eller løpe/gå lang tur. Altså fysisk aktivitet, hvor jeg skal bli svett og støl heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. august 2009 Forfatter #2691 Del Skrevet 3. august 2009 da tror jeg at jeg skal ha opprettet en blogg! så er det bare å forte seg inn for å sjekke om nettopp du er en av de utvalgte om du ikke er det, så er det bare å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. august 2009 #2692 Del Skrevet 3. august 2009 da tror jeg at jeg skal ha opprettet en blogg! så er det bare å forte seg inn for å sjekke om nettopp du er en av de utvalgte :danse: Du... Mulighet for å legge deg til på FB eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. august 2009 Forfatter #2693 Del Skrevet 3. august 2009 :danse: Du... Mulighet for å legge deg til på FB eller? syns du jeg var så lekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. august 2009 #2694 Del Skrevet 3. august 2009 syns du jeg var så lekker? du leser det du vil lese tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. august 2009 Forfatter #2695 Del Skrevet 3. august 2009 du leser det du vil lese tror jeg! klart du kan adde meg! send meg en PM med navnet ditt, jeg er nemlig usøkbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. august 2009 #2696 Del Skrevet 3. august 2009 da tror jeg at jeg skal ha opprettet en blogg! så er det bare å forte seg inn for å sjekke om nettopp du er en av de utvalgte om du ikke er det, så er det bare å spørre. Hurra! Jeg hadde tilgang til bloggen Takk! Kan vi bli fb-venner også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. august 2009 Forfatter #2697 Del Skrevet 3. august 2009 Hurra! Jeg hadde tilgang til bloggen Takk! Kan vi bli fb-venner også ? ah, you also think me is sexy? klart, i will add you right away! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. august 2009 Forfatter #2698 Del Skrevet 3. august 2009 videoen er forøvrig helt genial! klistrer virkelig et smil om munnen min altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. august 2009 #2699 Del Skrevet 3. august 2009 ah, you also think me is sexy? klart, i will add you right away! Very sexy indeed! Jeg kommer ikke inn på profilen din da Fra den yppereste lykke til den dypeste sorg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. august 2009 #2700 Del Skrevet 3. august 2009 Blogg! Kan jeg se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå