Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

for de som har meg på face
Jeg ville følt det noget ukomfortabelt å ha deg på ansiktet mitt, i alle fall inntil vi var ordentlig introdusert!

Natta! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gud jeg får prestasjonsangst jeg nå, av å skulle sove.

vet at jeg MÅ sove (og burde sovet for lengst) fordi jeg skal opp tidlig i morgen.. og da får jeg jo hvertfall ikke sove!

det kan jo også bidra til ikke-sovingen at jeg henger på KG. ikke så enkelt å sovne da :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Dere oppdaterer så mye mens jeg er borte :ler:

Skal gjøre det i kveld, men først en stor :klem: La dette strålende været (her jeg er iallefall) forføre deg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynner å lure på om jeg er skadet i hodet og det er det som ødelegger forholdet vårt. at jeg forventer, krever og ønsker for mye.. jeg blir så forvirret. det er så komplisert, skulle ønske ting var mer svart/hvitt slik det er på film og i serier.. jeg elsker han, gud det gjør jeg virkelig, men det føles så håpløst nå. jeg føler ikke at han virkelig elsker meg.

Hihi, jeg hadde akkurat den svart/hvitt fantasien i natt :P Som om det hadde ordnet alt *ler*

For å si det sånn da, med fare for å misforstå, men for min egen del. Hadde du taklet et rolig forhold? Et forhold uten opp og ned daler, uten stress, uten kaos? Er det ikke i slike forhold vi har flest sommerfugler, blir ekstremt glade for lite? For å være litt på E's side, og min egen E's side, vi er dramaqueens til tider... Vi skal ha det på vår måte, til vår tid, men vil vi egentlig det? Det er jo en grunn til at vi elsker dem, og hadde de vært som oss hadde vi antakelig aldri sett på dem to ganger *ler*

Dog, det betyr ikke at de kan være drittsekker, køddunger, utro jævler og det som verre er.

Det ordner seg alltid til slutt, man må bare finne ut om de egentlig er verdt alle tårene og all energien, for endre seg gjør de sjeldent...

Håper du koser deg hjemme, og at du rakk flyet greit ;):sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Ser jeg ikke har fått med meg siste dagers strabaser. Håper du får sove godt i natt Lekis og vit at jeg tenker på deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barca er topp :tommelopp:

Selv om det er fryktelig mye turister, vet ikke helt hva jeg forventet men :fnise: Sol og veldig varmt, men ikke uutholdelig varmt heldigvis!

Send over bildet på pm da om du klarer, hadde vært kjempekos å få et ansikt på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg på hytta! koser meg, og endelig har E kommet. så kjekt å være sammen igjen :nigo:

kommer nok ikke til å være her så mye, men idag har det regnet litt så har vært mest inne.. i morgen er det meldt soool så da håper jeg å bli litt brun! :hoppe:

håper alle koser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sol, sjø, båt, reker, hvitvin, grilling, kortspill, boklesing, kos og kjærlighet :hjerte: koser meg på hytta!

idag skal vi kjøre båt til Smögen.. det blir stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan kan det ha seg at jeg ligger her på hytta, har sovet godt etter en deilig dag på sjøen igår og har enda 5 dager med ferie foran meg... og allikevel kommer de grå tankene snikende?

hvorfor blir jeg sittende å lengte tilbake til livet jeg hadde før? og hvorfor begynner jeg igjen å stresse med at livet ikke har blitt som jeg ønsket det skulle?

hvorfor sitter jeg å klikker meg inn på skoler i utlandet med oppstart i januar, sånn i tilfelle liksom?

jeg blir så sliten av meg selv.. hvorfor kan jeg ikke bare LET IT GO, jeg savner jo ikke eksen min eller det "gamle livet" mitt men allikevel tar jeg meg i å tenke hvordan det hadde vært om jeg fortsatt hadde vært en del av det. hvordan det hadde vært å bare møte han én gang til, en siste gang.. selvom han igrunn er en skikkelig god forklaring på alt jeg misliker hos gutter, klysete, hoven, arrogant og sånn typisk vestkant-drittunge. så hvorfor i all verden skulle jeg i det hele tatt tenke på han?

jeg tror det er fordi at uansett hvor ræva han var, så er jeg 100% sikker på at han elsket meg. jeg var ihvertfall aldri i tvil om det..

jeg har så lyst å bare flytte til andre siden av verden, starte på nytt.. legge alt bak meg, glemme alt og bygge opp meg selv på ny. men jeg kan ikke rømme mer.. det vil være i hodet mitt uansett. så hva skal jeg gjøre? blæææ.. hvorfor må jeg tenke så mye..

vil bare kose meg på ferie jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, livet går nå sin gang. får prøve å nyte det isteden for å fokusere på alt som ikke er osv..

nå er det skikkelig uvær ute, koselig hyttevær :nigo:

skal på butikken og handle inn til å lage skalldyrsrisotto i kveld. og så må jeg innom polet og kjøpe inn litt hvitvin hvertfall.

har lyst å lage noe annet mums i dag.. noe å kose meg med. hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...